Електрифіковане майбутнє BMW проілюстровано позашляховиком iX 2023 року, який пропонує такий же простір і практичність, як і популярний X5 бренду , але має передовий стиль. Два електродвигуни забезпечують повний привід і більш ніж достатню потужність — 516 к.с. в xDrive50 і колосальні 610 к.с. в M60, а потужна батарея вистачає для приблизного запасу ходу понад 300 миль на одній зарядці. Просторий салон iX оздоблений вишуканими матеріалами та вирізняється фантастичним футуристичним дизайном; Велика цифрова приладова панель відображає майбутнє інформаційно-розважальної системи BMW iDrive і управляється прозорою поворотною ручкою на центральній консолі. iX має все необхідне, щоб конкурувати з визнаними повністю електричними суперниками, такими як Audi e-tron і Tesla Model Xі має добре протистояти новачкам, таким як Fisker Ocean і Rivian R1S .
Високопродуктивна модель M60 приєднується до модельного ряду на 2023 рік, укомплектована повністю електричною силовою установкою потужністю 610 к.с. і запасом ходу до 490 миль. Він їздить на пневматичній підвісці, яка адаптується до спортивної їзди. В іншому випадку окремі пакети «Комфорт», «Динамічна керованість» і «Розкіш» були об’єднані в одну велику купу функцій і продані як пакет «Ultimate».
Потужна модель M60 має значну перевагу над комплектацією xDrive50. Хоча M60 здатний проїхати 290 миль на одному заряді з більшою продуктивністю, ми все одно зупинимося на xDrive50, оскільки він досяг такого ж діапазону за набагато менші гроші.
Пропонуються два різних варіанти iX, першим є xDrive50, який приводиться в дію парою електродвигунів, які разом створюють 516 к.с.; повний привід стандартний. Під час нашого тестування iX xDrive50 розганявся до 60 миль/год лише за 4,0 секунди . Високопродуктивний варіант під назвою M60 пропонує колосальні 610 к.с., і, за нашими оцінками, цього достатньо, щоб розігнати позашляховик середнього розміру до 60 миль/год лише за 3,2 секунди . Регульована пневматична підвіска та система керування заднім колесом є опціональними для початкового рівня xDrive 50 і стандартними для M60. Під час нашого першого тест-драйву моделі xDrive50 ми відзначили велику потужність, дивовижну енергоефективність, маневреність керування та плавність ходу.
iX оснащений великою батареєю ємністю 105,2 кВт/год, яка, за оцінками EPA, забезпечить до 324 миль пробігу на одній зарядці. Коли ми тестували iX під час нашого тесту економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, ми були здивовані його запасом ходу. Зазвичай їзда по шосе швидко скорочує загальний запас ходу електромобіля, і результат становить лише частку його загального оціненого запасу ходу, але iX зафіксував вражаючий запас ходу в 290 миль у нашому тесті. 610-сильний M60, який ми їздили для того самого тесту, також досяг 290 миль запасу ходу.
Можливість швидкої зарядки постійним струмом є стандартною, і iX може заряджатися від 10 відсотків до 80 відсотків всього за 35 хвилин, якщо підключити його до мережі 200 кВт. BMW співпрацює з EVgoзабезпечити мережу громадських зарядних станцій для водіїв iX, але SUV може заряджатися в інших популярних мережах, а також через домашню зарядну станцію рівня 2.
За оцінками EPA, найефективнішою моделлю iX є та, яка оснащена стандартними 20-дюймовими колесами, які отримали оцінки 86 MPGe у місті та 87 MPGe на шосе. Використання одного з більших комплектів коліс iX зменшує ці цифри, але лише трохи. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год iX показав лише 81 MPGe, але забезпечив чудовий запас ходу в 290 миль.
Позашляховик Bimmer приблизно такого ж розміру, як і середньорозмірні кросовери компанії X5 і X6 , а його пасажирський і вантажний простір також схожий на ці моделі. Дизайн інтер’єру iX простий і сучасний з безліччю високотехнологічних елементів, включаючи великий вигнутий сенсорний екран приладової панелі та шестикутне кермо. В якості опції BMW пропонує великий панорамний люк з електрохромним затіненням — ця функція доступна лише в деяких автомобілях. Передні сидіння з електроприводом також мають підігрів і вбудовані динаміки для стереосистеми iX. Пропонуються оббивки як зі штучної, так і з натуральної шкіри, але BMW також пропонує текстильну тканину для сидінь під назвою Loft, яка використовує тканину з мікрофібри.
BMW використовує позашляховик iX і седан i4 як стартовий майданчик для свого нового покоління інформаційно-розважального інтерфейсу, який він називає iDrive 8 . Програмне забезпечення дозволяє налаштовувати меню та графіку, а також голосовий помічник. Великий 14,9-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи поєднується з 12,3-дюймовим блоком цифрових приладів, щоб створити передовий дизайн приладової панелі iX. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними для всіх, а BMW також пропонує точку доступу Wi-Fi із стільниковим з’єднанням 5G. Стереосистема Harman/Kardon із 18 динаміками є стандартною; установка Bowers & Wilkins із 30 динаміками є опцією.