Компанія була задоволена результатами та оголосила, що функція «платного обміну», яка, по суті, є придушенням обміну паролями, дала приємні результати на пробних ринках Канади, Нової Зеландії, Іспанії та Португалії. Тому компанія планує розгорнути його на більшій кількості ринків у другому кварталі.
Виручка зросла на 4% на річній основі, що й очікувалося згідно з прогнозами на початок кварталу. Операційний прибуток знизився в першому кварталі 2023 року порівняно з тим самим періодом минулого року, оскільки «постійне управління витратами та графік найму та витрат на контент» вплинули на підсумковий результат.
Прогноз на решту фінансового року неоднозначний. Через затримку впровадження платного обміну на більшій кількості ринків, деякі переваги зростання членства та прибутку буде перенесено на 3 квартал, а не на 2 квартал. Очікується, що операційний прибуток і дохід залишаться незмінними або трохи зменшаться через нестабільність курсу валют.
Стосовно залученості, Netflix з гордістю заявив, що разом із YouTube є безсумнівним лідером на ринку потокового передавання, навіть якщо потокове передавання все ще є незначною частиною перегляду контенту в кожній країні. Платформа назвала свої найуспішніші фільми: Outer Banks S3, You S4, Ginny & Georgia S2, а також нові фільми та серіали, як-от оскароносний «Тихо на західному фронті» та «Занадто жарко, щоб впоратися з Німеччиною».
Netflix знизив ціни в Індії в грудні 2021 року. Він був настільки вражений загальними результатами, що призвело до кращого залучення, що в першому кварталі адаптував ціни на інших 116 ринках, на яких зараз працює. Незважаючи на те, що ця зміна призвела до зниження доходів у 22 фінансовому році на 5%, компанія вважає, що збільшення впровадження на цих ринках допоможе компенсувати це в довгостроковій перспективі.
Новий план реклами вже залучив людей у Сполучених Штатах, а Netflix поширює його на Канаду та Іспанію, починаючи з сьогоднішнього дня.
Компанія усвідомлює, що обмеження спільного використання облікових записів може спричинити «реакцію скасування», як це було під час демонстраційного запуску в Латинській Америці, але впевнена, що багато хто активує власні облікові записи, а поточні учасники скористаються опцією додавання «додаткового учасника». ”.
Нарешті, звіт знаменує припинення колись основної функції - бізнесу компанії DVD. З 1998 року DVD Netflix пропонує послугу прокату DVD-дисків поштою з безкоштовною доставкою в обидві сторони, але пізніше цього року це припиниться. Остаточні поставки будуть відправлені 29 вересня, і Netflix подякував своїм співробітникам, які працювали над «створенням ракети-носія, яка зайняла лідируючі позиції».