Завдяки просторому салону, в якому можуть розміститися до восьми осіб, Nissan Pathfinder 2023 року готовий до сімейних перевезень. Він тихий усередині та забезпечує плавну їзду, яка буде оцінена як під час довгих подорожей, так і в щоденних поїздках. Двигун V-6 поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і переднім приводом; повний привід є необов’язковим і дає Pathfinder певні можливості на бездоріжжі, хоча він не торкнеться Jeep або Bronco на трасі. Pathfinder також може буксирувати. Його здатність буксирувати 6000 фунтів перевершує таких конкурентів, як Hyundai Palisade , Kia Telluride і Toyota Highlander .
Nissan додає міцну модель Rock Creek до модельного ряду Pathfinder на 2023 рік. Вона оснащена дещо піднятою підвіскою, 18-дюймовими всюдихідними шинами на унікальних колесах, оновленою передньою решіткою та нижнім бампером, а також стандартним повним приводом. V-6 отримує потужність моделі Rock Creek до 295 кінських сил. Інтер’єр Rock Creek відрізняється від звичайного Pathfinder спеціальною тканинною та вініловою оббивкою, помаранчевою строчкою та значками Rock Creek на сидіннях і центральній консолі.
Незважаючи на те, що Nissan оснащує моделі S і SV Pathfinder бажаними функціями допомоги водієві, ми рекомендуємо вибрати дорожчу комплектацію SL, якщо вона відповідає вашому бюджету. У порівнянні з SV додається більша 9,0-дюймова інформаційно-розважальна система, система камери з оглядом на 360 градусів і бездротове підключення Apple CarPlay. Додавання пакета SL Premium за 2900 доларів робить Pathfinder просто розкішним з 20-дюймовими колесами, панорамним люком, стереосистемою Bose, підігрівом задніх сидінь і бездротовою зарядкою смартфона. Цей пакет також включає всі елементи, необхідні для розблокування 6000-фунтової буксирної потужності Pathfinder.
Хоча Pathfinder зберігає 3,5-літровий V-6 від моделі попереднього покоління, він відмовляється від безступінчастої автоматичної коробки передач (CVT) на користь нової дев’ятиступінчастої автоматичної. V-6 видає 284 кінські сили в більшості моделей, але розкручується до 295 в комплектації Rock Creek. Передній привід є стандартним, але всі комплектації можуть бути оснащені повним приводом. Оновлення до системи повного приводу також додає набір із семи режимів водіння, включно з орієнтованою на бездоріжжя моделлю Sand і Mud/Rut.
На нашому тестовому треку, наш тестовий автомобіль Pathfinder SL з переднім приводом розігнався до 60 миль/год за 6,7 секунди; модель з повним приводом впоралася з цим за 6,6 секунди. Ці результати означають, що повнопривідний Pathfinder швидший за Kia Telluride і Toyota Highlander. Управління абсолютно незабутнє та анітрохи не розважальне, але їзда Pathfinder досить плавна, а увага Nissan до звукопоглинаючих елементів робить салон надзвичайно тихим під час руху.
Відповідно до EPA, найефективнішим Pathfinder є фактично той, який має додатковий повний привід, який отримав оцінки 21 миль на галон у місті, 27 миль на галон на шосе та 23 милі на галон разом узяті; передньопривідна модель отримала той самий рейтинг у місті та комбінованих оцінках, але лише 26 миль на галон на шосе. Під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год наш тестовий автомобіль із повним приводом перевищив рейтинг EPA та показав 28 миль на галлон.
Pathfinder має сучасний дизайн інтер’єру, схожий на вантажівку, зі зручними передніми сидіннями та добре розташованими елементами керування. Три ряди сидінь можуть вмістити до восьми водіїв, але покупці можуть вибрати заміну стандартного сидіння другого ряду на капітанські крісла — бажана функція в сімейному кросовері — що зменшує місткість до семи. Nissan має інтегровані відсіки для зберігання речей по всій кабіні, включаючи великий відсік під центральною консоллю, доступний для водія або пасажира на передньому сидінні. Верхні рівні комплектації належним чином прикрашені предметами розкоші, такими як оббивка з напіванілінової шкіри, передні сидіння з підігрівом і вентиляцією та панорамний люк.
8,0-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи є стандартним і працює з останньою версією програмного інтерфейсу NissanConnect; більший 9,0-дюймовий дисплей є стандартним для моделей SL і Platinum. Apple CarPlay і Android Auto є стандартними, і перший можна синхронізувати по бездротовому зв’язку на верхніх комплектаціях. 12,3-дюймовий цифровий дисплей, вбудована точка доступу Wi-Fi, бездротова зарядна панель для смартфона, супутникове радіо SiriusXM, проекційний дисплей і навігаційна система на приладовій панелі — все це додаткові функції. Досить проста стереосистема з шістьма динаміками є стандартною, але система Bose з 13 динаміками є додатковою.