Національна адміністрація з безпеки дорожнього руху (NHTSA) повідомила Reuters, що попередня оцінка охопила автомобілі 2022-2023 модельного року через повідомлення про те, що ремінь безпеки переднього сидіння не залишався з’єднаним з натягувачем кріплення ременя під час руху.

Обидва новіші транспортні засоби мали недостатньо з’єднані якірні зв’язки, і в жодному з інцидентів не було зіткнення автомобіля з пасажирами, які були пристебнуті ременями безпеки, повідомили агентству новин.

Tesla, яка розпустила свою прес-службу, не відповіла на запит Reuters про коментарі.

В одній скарзі з Ларкспура, штат Каліфорнія, Tesla рухалася зі швидкістю приблизно 10-15 миль на годину, і система автоматичного гальмування спрацювала, коли водійські двері великої вантажівки, припаркованої на узбіччі вулиці, несподівано відчинилися.

«З раптовим уповільненням моє верхнє тіло кинулося вперед, і сила моєї ваги призвела до того, що кріплення ременя безпеки на нижньому сидінні повністю від’єдналося», — йдеться у скарзі, поданій до NHTSA.




Після того, як NHTSA розпочне попередню оцінку, воно має вирішити, чи оновлювати його до інженерного аналізу, перш ніж вимагати відкликання.