Європейський Союз пропонує Німеччині оливкову гілку і додасть нову мову до правил щодо викидів, щоб дозволити певним новим транспортним засобам, що використовують електронне паливо, на дорогах після 2035 року. Зараз залишається побачити, чи приймуть Німеччина та інші сторони, які не погоджуються, на поступку.
Законодавчий блок мав намір підписати нові правила, які вимагатимуть, щоб усі нові транспортні засоби, продані після 2035 року, мали нульові викиди. Важливим кроком у досягненні екологічних цілей стало б фактичне заборонення продажу нових автомобілів внутрішнього згоряння.
Проте партія FDP Німеччини, пробізнес-частина коаліційного уряду країни, цього місяця втрутилася в плани ЄС , відмовившись в останню хвилину затвердити закон, якщо не буде чітко створено захист для транспортних засобів, що працюють на електронному паливі.
Улюблена технологія брендів суперкарів, таких як Porsche та Ferrari, електронне паливо може спалюватися в двигунах внутрішнього згоряння, але забруднює менше, ніж традиційне викопне паливо, якщо виробляється з використанням екологічно чистої електроенергії. У той час як ці автовиробники бачать це як шлях вперед для своїх історично значущих двигунів, критики розглядають електронне паливо в легкових автомобілях як марну трату ресурсів.
Незважаючи на це, неназвані джерела повідомили Bloomberg , що ЄС запропонував сторонам Німеччини нову декларацію, яка змінить правила, щоб дозволити продаж певних транспортних засобів, які використовують електроживлення, після 2035 року. Однак у правилах зазначено, що автовиробникам доведеться знайти способи щоб їхні нові двигуни не спалювали викопне паливо.
Залишається незрозумілим, чи ця поступка заспокоїть партію FDP Німеччини та Фолькера Віссінга, члена партії, який виконує обов’язки міністра транспорту країни та стоїть за 11-годинним втручанням, яке поставило під загрозу угоду ЄС щодо викидів.
Сьогодні він зустрічається з міністрами транспорту інших країн, які виступають проти більш суворих цілей щодо викидів, таких як Італія та Чехія.