Оскільки NIO почала проникати на європейський ринок електромобілів, вона неминуче зіткнулася з агентством з безпеки автомобілів Euro NCAP. На щастя, NIO ET5 та EL7 показали чудові результати під час тестування безпеки Euro NCAP , набравши п’ять зірок кожен, незважаючи на оновлений набір тестів від Euro NCAP.
У 2023 році Euro NCAP оновив свої стандарти тестування, щоб вимірювати та винагороджувати виявлення присутності дитини, роботу дверей і вікон під час занурення транспортного засобу, вдосконалені функції автоматичного екстреного гальмування, а також захист пішоходів і велосипедистів і запобігання зіткненням.
За даними Euro NCAP, встановлені на даху датчики LIDAR для автоматизованого водіння NIO отримали основні бали для автомобілів, покращивши функції автоматичного екстреного гальмування та виявлення зіткнень. Дивлячись на бали, менший електричний седан NIO ET5 перевершив EL7 за всіма показниками, хоча обидва транспортні засоби мали найбільший успіх у категорії « Дорослі пасажири» , яка оцінює, наскільки безпечним є транспортний засіб під час різних ударів.
На даний момент усі електромобілі Tesla, які зараз є, пройшли перевірку Euro NCAP і отримали п’ять зірок. Однак критично те, що жоден із автомобілів Tesla не був перевірений на відповідність оновленим стандартам Euro NCAP 2023 року щодо функцій активної безпеки та систем запобігання зіткненням. І Hyundai Ioniq 5, і Ioniq 6 також отримали п’ять зірок, хоча й зі значно нижчими оцінками в категорії «Уразливі учасники дорожнього руху» .