Після того, як головний конкурент Tesla BYD випустив Seagull , ще один бестселер китайського виробника електромобілів – NIO – випустить свій перший електромобіль для масового ринку, який буде конкурувати з чутками Model 2 Tesla або вже оголошеним VW ID.2all . Засновник NIO Лі сказав в інтерв’ю, що компанія не тільки випустить доступний електромобіль, але й запустить його в усьому світі, в тому числі в Європі, у прямій конкуренції з VW ID.2all тощо. Так само, як і дешевий електромобіль VW, він коштуватиме менше 30 000 євро, і « з точки зору ціни це означає, що ми також атакуємо Volkswagen сильніше, ніж раніше », — додав керівник NIO, не вдаючись у подробиці.

Firefly nio

У зв’язку з цим, це, ймовірно, означає, що його початкова ціна в Китаї може становити майже половину європейської ціни, враховуючи всі збори та імпортні мита, які китайські автовиробники сплачують, коли випускають свої моделі за кордон. Компактний електричний позашляховик BYD Atto 3, наприклад, подвоює свою ціну, поки не потрапить з Китаю на європейські ринки.




Нещодавно голова NIO попередив, що китайські автовиробники повинні бути готові до того, що їхні переваги у витратах на виробництво будуть знищені оподаткуванням мита та іншими протекціоністськими заходами під час їх глобального розширення. За його словами, китайські виробники електромобілів, такі як BYD, NIO, XPeng та багато інших, тепер мають 20% переваги у собівартості виробництва навіть у порівнянні з такими потужними компаніями, як Tesla .

Зрештою, державна політика Китаю довше, ніж будь-хто, готувала його до ери електромобілів, інвестуючи в сировину для акумуляторів і нафтопереробку, а його компанії міцно контролюють ланцюжок поставок, на що США лише зараз реагують федеральними стимулами, такими як Зроблено в США нові вимоги щодо субсидій на електромобілі в Законі про зниження інфляції.




У будь-якому випадку, доступний електромобіль NIO, який буде конкурувати з VW ID.2all або можливою Tesla Model 2 наступного року, може бути не ким іншим, як, за чутками, седаном Firefly зі стартовою ціною 15 000 доларів США в Китаї. Повідомляється, що NIO вже вибрала місце для заводу Firefly і змагатиметься з Tesla проти Model 2 у Гіга-Мексиці, яке нібито планується розпочати наступного року.

Кажуть, що бренд Firefly буде орієнтованим на експорт, і очікується, що перші доступні електромобілі для масового ринку з нового заводу з’являться на світовому ринку в третьому кварталі наступного року, можливо, одночасно з випуском Model 2 і за рік до VW ID. .2all потрапляє в виставкові зали.