NIO подала заявку на схвалення регуляторних органів трьох електромобілів, які використовуватимуть батареї від не кого іншого, як свого постачальника напівтвердотільних батарей WeLion. Автомобілі складаються з двох седанів і одного позашляховика, які сумісні з моделями ET5 і ET7 , а також потужним позашляховиком EC7 , які офіційно мають версії з напівтвердотільними акумуляторними блоками ємністю 150 кВт/год , які забезпечать їм обіцяний запас ходу 600+ миль за циклом CLTC.
У той час як ET5 і ET7 продаються вже деякий час і навіть експортуються в Європу, EC7 має вийти в червні, тому на даний момент має сенс подавати нормативні документи для версії акумулятора на 150 кВт-год.
Повідомляється, що NIO спочатку звернувся до свого ексклюзивного постачальника акумуляторів CATL і запитав, чи може він розробити напівтвердотільний акумулятор ємністю 150 кВт/год, який використовуватимуть седани ET5 і ET7, щоб досягти обіцяного запасу ходу 600+ миль. CATL, мабуть, не була в захваті від такої перспективи, оскільки така батарея ніколи раніше не виготовлялася в масовому масштабі, і вона відчула, що їй доведеться інвестувати занадто багато в дослідження та розробки, а також у нові виробничі інструменти та хімію, щоб проект був настільки ж ефективним. комерційно життєздатним, як і інші його контракти.
Тоді NIO був змушений піти до меншого конкурента-стартапу під назвою WeLion New Energy Technology, який спільно розробив свій перший «напівтвердий» акумулятор на 150 кВт/год. NIO знадобилася нова хімія, щоб досягти обіцяного запасу ходу в будь-якій погоді в 1000 км (~626 миль) на зарядці з новими моделями. Пакет використовує гібридний рідкий твердий електроліт, і перші партії, вироблені WeLion восени минулого року, виявилися комерційно життєздатними .
Однак це не означає, що дешево, оскільки спочатку NIO планувала представити версії акумуляторів на 150 кВт/год для своїх електричних седанів у четвертому кварталі, а через два квартали було офіційно сказано, що пакети коштують досить дорого. Очевидно, напівтвердотільний акумулятор, який надає WeLion, коштує стільки ж, скільки сам менший седан ET5, тому NIO повідомила, що цього літа може просто орендувати його своїм клієнтам для тривалих поїздок у своїй мережі станцій заміни акумуляторів .
Остання нормативна заявка для версій акумуляторів на 150 кВт-год трьох автомобілів цілком може бути для цих обмінів зараз, коли наближається літо. Крім того, NIO, можливо, просто вирішила, що масове виробництво знизить ціну акумулятора настільки, щоб зробити прямі продажі електромобілів з ним життєздатними з точки зору бізнесу.