Nissan GT-R 2024 року випуску пропонується в трьох комплектаціях, починаючи з GT-R Premium і T-spec® потужністю 565 кінських сил, забезпечуючи спокусливий варіант для тих, хто шукає суперспортивний автомобіль. GT-R NISMO потужністю 600 кінських сил пропонує ще більш винятковий рівень продуктивності завдяки інженерним розробкам, взятим безпосередньо з додатків у автоспорті.

Nissan GT-R 2024 року надійде до вибраних дилерів Nissan у США навесні 2023 року (NISMO з’явиться влітку).

Невпинний підхід до виконання




Усі комплектації Nissan GT-R 2024 року були ретельно переглянуті, щоб збільшити притискну силу та зменшити опір, допомагаючи забезпечити впевнене та чуйне керування, що представляє постійні ітераційні вдосконалення Nissan у GT-R. Удосконалення включають перероблені передню та задню панелі, оптимізовані бічні сторони бампера, переглянуті форми решітки радіатора та змінені задні крила, що ще більше покращує вражаючі аеродинамічні характеристики автомобіля.

nissan gtr 2024 dark

Демонструючи увагу команди до кожної деталі, інженери навіть уважно вивчили сітку, яка використовується в передній решітці радіатора, і використали тоншу сітку для подальшого покращення охолодження та зменшення опору. Вражаюче те, що коефіцієнт лобового опору GT-R не змінився і становить 0,26 Cd, незважаючи на збільшення притискної сили.




На GT-R NISMO новий дизайн заднього крила розташований на привабливих опорах у стилі лебединої шиї. Завдяки майже на 10% більшій площі поверхні, кривизна крила була спеціально розроблена для оптимізації опору та притискної сили. Команда також переробила передню губу GT-R NISMO, задній дифузор і вутки.

nissan gtr 2024 photo

Спеціальні випуски та традиційні кольори




GT-R T-spec повертається в модельному році 2024 і ґрунтується на вже потужній Premium з багатьма візуальними та механічними вдосконаленнями, включаючи вуглецево-керамічні гальма GT-R NISMO, пофарбовану в золото версію 20-дюймових RAYS® від NISMO. ковані колеса, налаштований NISMO динамічний контроль автомобіля та ширші передні крила. Візуально T-spec має спеціальні значки всередині та зовні, темний колір оббивки Mori Green та комбінацію напіванілінової та замшевої оббивки для передніх сидінь.

nissan gtr 2024 grey

Найбільш захоплюючим з усіх є те, що T-spec доступний у двох ексклюзивних кольорах, які приваблюють ентузіастів GT-R завдяки відродженню двох найбільш знакових кольорів фарби таблички. Перший — Millennium Jade, який віддає належне одному з найрідкісніших GT-R, R34 GT-R V-Spec II Nür. Друга ексклюзивна фарба для T-spec – Midnight Purple, сучасна інтерпретація кольору Midnight Purple III, який став відомим на R34 GT-R V-Spec.

На GT-R NISMO нещодавно доступний пакет зовнішнього вигляду NISMO, який включає ексклюзивну версію кованих 20-дюймових коліс RAYS з червоним акцентом, унікальне прозоре покриття, нанесене на капот із вуглецевого волокна, і ексклюзивний дизайн кришки двигуна. GT-R NISMO також пропонує новий ексклюзивний колір фарби NISMO: Stealth Grey.

Створено для продуктивності




У Nissan GT-R 2024 року використовується 3,8-літровий V6, 24-клапанний двигун із подвійним турбонаддувом, зібраний вручну техніками Takumi. Двигун, який було вдосконалено для 2020 модельного року, має потужність 565 кінських сил і 467 фунт-фут крутного моменту, а також стандартну титанову вихлопну систему.

nissan gtr 2024 dark

GT-R передає свою потужність через стандартну систему повного приводу ATTESA ET-S, яка може змінювати розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами залежно від сценарію водіння, щоб отримати максимальне відчуття від водіння та продуктивність. Стандартна 6-швидкісна коробка передач із подвійним зчепленням встановлена ​​ззаду, щоб оптимізувати розподіл ваги автомобіля, і пропонує агресивне перемикання на нижчу передачу, а також пелюсткові перемикачі на кермі для ручного керування.




Динамічна їзда та керованість GT-R оживають завдяки професійно налаштованій незалежній передній подвійній важелі та незалежній багатоважільній задній підвісці. Стандартні амортизатори Bilstein® DampTronic пропонують три налаштування підвіски GT-R, які вибирає водій: Normal, Comfort і R. Ці три режими дозволяють водієві поєднувати різні рівні комфорту водіння зі спортивною чуйною керованістю, якою відомий GT-R. для. Налаштування двигуна, трансмісії та підвіски контролюються великими тактильними перемикачами, розташованими на центральній консолі автомобіля.

nissan gtr 2024 review

У GT-R Premium гальмування забезпечує спільно розроблена Nissan і Brembo® гальмівна система з шестипоршневими передніми та чотирипоршневими задніми супортами. Легкі 20-дюймові колеса RAYS®, взуті в високопродуктивні літні шини Dunlop, з’єднують GT-R з дорогою.

У GT-R T-spec використовуються гальма Brembo® із збільшеними вуглецево-керамічними роторами від GT-R NISMO, а також пофарбована золотом версія коліс RAYS від NISMO з надвисокою продуктивністю Run-Flat Dunlop® SP Sport Maxx GT600. шини зі спеціальною сумішшю NISMO.

Вишукане інтер'єрне призначення




Інтер’єр GT-R вітає пасажирів завдяки «горизонтальному» дизайну панелі приладів, оздобленій шкірою Nappa, і легким сидінням.

GT-R T-spec покращує дизайн інтер’єру автомобіля завдяки ексклюзивній темній оббивці Mori Green, а передні сидіння оздоблені комбінованим напіваніліном і замшею. Унікальні логотипи на консолі та опорних пластинах ще більше ідентифікують T-spec. GT-R T-spec додає декілька унікальних візуальних штрихів екстер’єру автомобіля, зокрема емблеми T-spec на багажнику.

nissan gtr 2024

Стандартна інформаційно-розважальна система NissanConnect® із 8-дюймовим мультисенсорним дисплеєм оснащена Apple CarPlay®, навігаційною системою Nissan, Bluetooth®, HD Radio, SiriusXM® Radio, SiriusXM® Traffic і SiriusXM® Travel Link™ (погода, ціни на пальне, фільм списки, інформація про акції та спорт).

На дисплеї також є настроювані сторінки даних GT-R, які показують ключові дані про автомобіль, зокрема такі деталі, як температура охолоджуючої рідини та масла, вибір передачі трансмісії, перевантаження, наддув турбокомпресора та навіть секундомір для вимірювання часу кола.

Крім того, GT-R пропонує водіям зручні функції преміум-класу, включаючи аудіосистему Bose® з 11 динаміками, активне шумозаглушення, двозонний автоматичний клімат-контроль, підігрів передніх сидінь, передні та задні датчики паркування.

NISMO: підвищена продуктивність автоспорту




Для водіїв, які шукають ще більший рівень можливостей, GT-R NISMO — його назва походить від NISsan MOtorsports International Co. — є більш екстремальною версією GT-R.

Окрім аеродинамічних змін, GT-R NISMO 2024 року вперше отримав передній диференціал обмеженого тертя. Диференціал допомагає покращити враження від водіння, гарантуючи, що GT-R точно слідує вказівкам водія, і є прикладом підходу команди NISMO до ітераційних удосконалень, які постійно розвиваються на основі можливостей GT-R.

GT-R NISMO було суттєво вдосконалено для 2020 модельного року завдяки новим турбокомпресорам, взятим із гоночного автомобіля GT3, покращеному контролю перемикання передач, полегшеним компонентам, покращеному зчепленню кузова для підвищення жорсткості на кручення, зменшенню загальної маси та модернізації гальм, коліс та шини. Порівняно з GT-R Premium, він також має більше використання легких компонентів з вуглецевого волокна та збільшену потужність.

GT-R NISMO має потужність 600 к.с. і крутний момент 481 фунт-фут зі значно покращеною чутливістю двигуна.




Покращену потужність і зчеплення NISMO доповнюють гальма Brembo® зі збільшеними вуглецево-керамічними роторами розміром 16,1 дюйма спереду та 15,3 дюйма ззаду. Самі ротори економлять 36 фунтів ваги, а високоміцні супорти та гальмівні колодки з високим коефіцієнтом тертя сприяють міцнішому відчуттю педалі гальма.

Ексклюзивний кузов NISMO допомагає забезпечити покращене охолодження компонентів, а також покращує аеродинамічну притискну силу. Дах зроблено з вуглецевого волокна, щоб зменшити вагу та знизити центр ваги автомобіля, що приносить дивіденди з точки зору керованості. Додаткові ексклюзивні панелі кузова з вуглецевого волокна NISMO включають передню та задню панелі, кришку багажника, заднє крило в стилі перегонів, бічні накладки на пороги, капот і корпуси зовнішніх дзеркал.




У салоні GT-R NISMO є вдосконалення салону, зокрема сидіння Recaro® зі вставками із синтетичної замші, червоні шви та оздоблене алькантарою кермо з червоною верхньою смугою.