Nissan оприлюднив новий підхід до розробки електрифікованих силових агрегатів, який, за його словами, дозволить йому досягти паритету цін між своїми гібридними автомобілями та автомобілями з двигуном приблизно до 2026 року.




Згідно з підходом Nissan X-in-1, Nissan розділить основні компоненти силової установки між своїми моделями EV і e-Power і побудує їх на модуль. Це призведе до 30-відсоткового зниження витрат на розробку та виробництво між 2019 і 2026 роками. Це не тільки дозволить гібридам досягти паритету цін з ДВС приблизно до 2026 року, але це також дозволить Nissan досягти паритету цін на повні електромобілі та ДВС у 2030 році.

Буде розроблено дві різні силові установки. Перший буде для електромобілів, які використовують модуль 3-в-1, що об’єднує двигун, інвертор і редуктор в одному корпусі. Тим часом гібридні моделі e-Power від автовиробника матимуть установку 5-в-1, яка поєднує в собі двигун, інвертор, генератор, редуктор і підсилювач.

Редуктор, який використовує Nissan, уповільнює оберти електродвигуна за хвилину до швидкості, яка обертатиме вісь і колеса, тоді як редуктор прискорює оберти двигуна внутрішнього згоряння e-Power, щоб обертати генератор, який заряджає акумулятор системи.




Компанія Nissan зазначає, що об’єднання цих компонентів в єдиний блок не лише покращує ефективність виробництва та зменшує витрати на трансмісію, але й призводить до зменшення розміру та ваги, що покращує характеристики водіння та мінімізує шум і вібрацію . Виробник автомобілів також запровадить нещодавно розроблений електродвигун, який зменшить використання важких рідкоземельних елементів до 1 відсотка або менше від ваги магніту.

«Ми максимально використовуємо наш досвід і ноу-хау з нашої більш ніж десятирічної розробки та виробництва електрифікованих технологій », — зазначив старший віце-президент Nissan Тосіхіро Хіраї. «Завдяки нашим інноваціям у розробці електрифікованих силових агрегатів ми продовжуватимемо створювати нові цінності для клієнтів і поставляти 100% моторизовані транспортні засоби – електромобілі та e-POWER – якомога ширше».