Вирушайте по звивистій дорозі, і кабріолет BMW Z4 2023 року змусить хіхікати навіть водіїв-початківців. Пропонуються два плавно працюють двигуни з турбонаддувом — 255-сильний чотирикутник і 382-сильний турбо-шість двигунів, і більший двигун є лютим. Хоча керованість Z4 не така чітка, як у механічно подібного купе Toyota Supra — обидва мають спільні двигуни та шасі — або конкурентів, таких як Porsche 718 Boxster і Cayman , комфорт їзди та шикарний салон Z4 полегшують насолоду. . Складений м’який верх дає вам відчуття вільного водіння, але з верхом на місці, салон Z4 досить тихий, щоб бути зручним для тривалої поїздки шосе. Усі моделі оснащені восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і заднім приводом, тому, якщо ви шукаєте механічну коробку передач або повний привід, Z4 може вам не підійти.

BMW Z4

BMW зробив пакет M Sport стандартним для чотирициліндрової моделі sDrive30i на 2023 рік. Пакет підвищення продуктивності включає підвіску M Sport для кращої керованості та це. покращує зовнішній вигляд автомобіля всередині та зовні за допомогою аеродинамічного обвісу та керма M Sport. Доступний новий дизайн 19-дюймових коліс із матово-чорним покриттям із алмазним полірованим краєм. Нові колеса виглядають чітко в поєднанні з новим додатковим пакетом освітлення M Shadowline, який додає чорні вставки в фарах Z4. Також доступні три нові кольори: Thundernight Metallic, Portimao Blue Metallic і Skyscraper Grey Metallic. Ми сподівалися, що шестиступінчаста механічна коробка передач буде додана до модельного ряду, оскільки близнюк Z4, Toyota Supra, отримав таку опцію цього року, але BMW продовжує працювати лише з автоматом.



Кожен Z4 2023 року має восьмиступінчасту автоматичну коробку передач зі спортивним і ручним режимами. Пелюсткові перемикачі, встановлені на кермі, також є стандартними. BMW Z4 недоступний із традиційною механічною коробкою передач, але восьмиступінчаста коробка передач є однією з найкращих автоматичних коробок передач із гострою реакцією, швидким перемиканням передач і плавною роботою. sDrive30i оснащений чудовим 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом, який має чудовий крутний момент і потужність 255 кінських сил. Під час нашого тестування ця модель розганялася до 60 миль/год за 5,1 секунди . Це бадьоро, але все ж трохи повільніше, ніж 718 Boxster. Для більшого бурчання модель M40i отримує 382-сильний рядний шестициліндровий двигун з турбонаддувом. Він неймовірно м’який і вишуканий, і він значно набирає соку, розганяючись до 60 миль на годину всього за 3,8 секунди .



Враховуючи його потужні характеристики, вас може здивувати те, що Z4 є одним із найбільш економічних спортивних автомобілів у своєму класі. Економія палива Z4 sDrive30i за оцінками EPA становить 25 миль на галон у місті та 32 милі на галон на шосе. Завдяки значно вищому рівню потужності палива Z4 M40i трохи нижча: 22 милі на галон у місті та 29 миль на галон на шосе. На нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год обидві моделі значно перевищили свої рейтинги та показали вражаючі 38 миль на галлон. Для отримання додаткової інформації про економію палива Z4 відвідайте веб-сайт EPA .



Як і у випадку з нинішніми BMW, Z4 має дуже якісний салон. Фактично, він може мати найкращий інтер'єр у цьому класі. Він має розкішні матеріали, виняткову придатність панелі та чудове розміщення елементів управління. Його зручні сидіння з значними підкладками, які тримають вас на місці, коли ви насолоджуєтеся динамікою Z4. Усередині також більше місця, ніж можна було очікувати, навіть для тих, хто вище шести футів. Його добре ізольований тканинний дах герметично ущільнює.



Коли верх піднято, салон BMW вражаюче тихий, вітру та шуму дороги так мало, що відчуваєш себе майже як у купе. Натисканням кнопки він складається за кілька секунд. Блокувальник вітру входить у стандартну комплектацію, щоб звести до мінімуму удари з опущеним верхом і добре працює навіть на високих швидкостях. Місця для зберігання всередині також щедро. Навколо Z4' є кілька контейнерів для зберігання кабіни, включаючи одну в центральній консолі та кабінку з повстяним покриттям ліворуч від керма. Також є сітчаста полиця позаду сидінь і два великих підсклянника спереду. З об’ємом 10 кубічних футів багажник Z4 невеликий, але в нього поміститься багаж на двох для швидкої подорожі на вихідні.

BMW Z4 2023

Великий 10,3-дюймовий сенсорний екран є стандартним разом із навігацією та безкоштовною інтеграцією Apple CarPlay; Функція Android Auto недоступна. Остання версія системи BMW iDrive проста у використанні та має чітку графіку. Системою також можна керувати інтуїтивно за допомогою ручки та кнопок на консолі Z4 або за допомогою голосових команд. Порт USB і потокове аудіо через Bluetooth також є стандартними, хоча за супутникове радіо SiriusXM доведеться платити додатково.



Попередження про лобове зіткнення та виявлення пішоходів у денний час із гальмуванням у місті є стандартними, як і система попередження про виїзд зі смуги руху BMW. Інші системи допомоги водієві доступні як опції для обох моделей Z4. Цей список доступних систем включає активний круїз-контроль, активне виявлення сліпих зон, захист від зіткнення ззаду та попередження про поперечний рух ззаду. Для отримання додаткової інформації про результати краш-тесту Z4 відвідайте веб-сайти Національного управління безпеки дорожнього руху ( NHTSA ) та Страхового інституту безпеки дорожнього руху ( IIHS ). Ключові функції безпеки:

Стандартне виявлення лобового зіткнення з виявленням пішоходів
Наявний адаптивний круїз-контроль
Наявний моніторинг сліпих зон

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *