Основному конкуренту Tesla BYD вдалося перехитрити його з точки зору специфікацій електромобілів за ціною, і тепер він також зафіксував набагато більший валовий прибуток . За словами Чарлі Мангера, це просто тому, що його генеральний директор краще, ніж Ілон Маск, « створює речі », включаючи автомобілі та акумулятори.
Венчурний капітал компанії Berkshire Hathaway, яка була одним з перших інвесторів у розвиток автомобільної промисловості BYD і зафіксувала зростання своїх акцій у 35 разів, назвала генерального директора Ван Чуаньфу « фанатиком, який знає, як насправді робити речі своїми руками».
« Іншими словами, він ближче до нульової точки... хлопець із BYD справді кращий у створенні речей, ніж Ілон» , — додав Мангер, визнаючи, що зараз в автомобільній промисловості занадто багато ризиків через профспілки та невизначеність. про швидкість переходу на EV.
Тим не менш, він продовжував хвалити Вана, кажучи, що « він може подивитися на чиюсь автозапчастину і він може зрозуміти, як зробити цю прокляту штуку », а потім додав, що BYD «поставив ногу прямо на підлогу », незважаючи на несприятливі умови. умови промисловості.
Ставки BYD, здається, окупаються, оскільки він щойно повідомив про валовий прибуток на північ від 25%, що набагато вище, ніж у Tesla 17% у третьому кварталі. Tesla все ще має найвищий у галузі прибуток на кількість автомобілів, але цей важливий показник тепер скоротився вдвічі від свого піку, у той час як BYD зафіксував рекордні прибутки на вироблену одиницю та майже зрівнявся з показниками продажів електромобілів Tesla.
За словами місцевого аналітика, виробничі здібності та вертикальна інтеграція BYD як виробника акумуляторів для електромобілів стали головними винуватцями його рекордних прибутків. « Зростання обсягів призвело до значної економії на масштабах і значно знизило середню амортизацію на транспортний засіб », — пише Сюй Хуйсюн з Essence Securities, тоді як «ціна карбонату літію для батарейок знизилася на 5,5 відсотка до 241 000 юанів (32 940 доларів США) за тонну. у третьому кварталі порівняно з другим кварталом, що призвело до нижчої середньої вартості автомобіля ».