Hyundai Motor запустила свій бренд преміум-класу в трьох європейських країнах у 2021 році, незабаром після розгортання в Китаї . На останньому ринку результати були далеко не вагомими: у 2022 році було поставлено лише 1201 автомобіль (цікавий факт: у Rolls-Royce було краще – 1507).
У Швейцарії, Великій Британії та Німеччині минулого року показники також були не такими великими. Але вони не були жахливими, і тепер планується другий етап розширення. Замість того, щоб більше країн, Genesis додає те, що він називає «точками дотику бренду».
З’являться висококласні торгові точки
Простою англійською мовою це означає створення дилерських центрів у Британії, які доповнюватимуть існуючі два висококласні магазини, які зараз існують у Лондоні. Ще одна з цих так званих «студій» має відкритися в Единбурзі за кілька місяців.
Подібний план є для ринку Німеччини, де модель студії залишиться, доповнена розширенням на окремі роздрібні точки преміум-класу.
Поки що не було аналогічного оголошення щодо швейцарського ринку. Там три майданчики (Женева, Базель, Цюріх) продали 76 автомобілів протягом перших двох місяців 2023 року.
Реєстрації Великобританії та Німеччини: шия та шия
Німеччина є лідируючим ринком з початку року, хоча в ньому небагато: поставки за перші два місяці досягли 211 автомобілів у порівнянні зі 185 у Великобританії.
Дані SMMT показують, що Genesis наразі випереджає Bentley (163), SsangYong (161), Subaru (136), Alfa Romeo (134), Maserati (121), smart (39), Alpine (38) і Abarth (26). І так, так і має бути з лінійкою з п’яти моделей, що включає GV60, G70, GV70, G80 і GV80.
G80: бензиновий або електричний
Випадок найбільшого седана марки особливо цікавий, враховуючи, що доступні як бензин, так і електрика (дизель тихо припинено). На інших ринках є 3,5-літровий V6, який доповнює 2,5-літровий двигун, але тут тепер є вибір із чотирма циліндрами з турбонаддувом або двома двигунами.
Перебуваючи під сильним враженням як від бензинових, так і від дизельних двигунів у минулому, я задумався, чи може «Electrified G80», як його офіційно називають, бути таким же хорошим.
Елегантний EV
Під час мого тижня з автомобілем усе почалося добре, кілька людей схвалили його на парковці супермаркету. А друг, який їздить на Audi e-tron, був вражений розкішним салоном. Лише жорстке покриття на спинках передніх сидінь гнітить, м’які поверхні рясніють всюди. Це включає те, що виглядає та відчувається як Алькантара для хедлайнера.
Для дверей і приладової панелі компанія Genesis вибрала чудову деревину з відкритими порами. Це, на відміну від двох сенсорних екранів для кількох елементів керування та функцій HVAC, також не швидко покривається відбитками пальців.
Пасажири на задніх сидіннях мають простір для відпочинку, як у бізнес-класі. Якщо потрібно більше місця для ніг, переднє сидіння також можна зсунути вперед. Відчуття розкоші додає центральний підлокітник, який відкривається, відкриваючи гнізда для навушників, підігрів сидіння та елементи керування аудіосистемою, а також кнопку для опускання або підняття шторки на задньому склі. Плюс екрани на спинках сидінь, хоча деякі з цих функцій є частиною додаткових пакетів.
Важко сказати, що це електричний …
Вам було б важко вибрати електричний з будь-якого іншого G80 – його не було б ідентифікувати, лише бракує кришки паливної баку. Але подивіться уважно на решітку, і ви побачите кришку порту зарядки. Навіть тоді це лише тоді, коли ви знаєте, де його шукати.
Я кажу решітка, але, як і багато інших автомобілів, які працюють на іонах, у сріблястому пластиковому покритті немає вентиляційних отворів. Він, як і на більшості інших моделей Genesis, має форму щита з логотипом бренду, розташованим над ним на краю капота.
…доки ви не натиснете педаль газу
Ймовірно, через те, що пропонується 700 Нм миттєвого крутного моменту, повний привід є стандартним для Electrified G80. Як зазначалося вище, кожен двигун виробляє 136 кВт, а Genesis вказує сумарну потужність як логічні 272 кВт (370 к.с.).
Розгін до 62 миль/год займає лише 4,9 секунди, і на відміну від багатьох електромобілів, цей також має високу максимальну швидкість: 139 миль/год. Маса здоровенна 2325 кг.
Більше трьохсот миль?
Реальний зимовий запас ходу від акумуляторної батареї SK Innovation ємністю 87,2 кВт/год становить близько 260 миль, а це означає використання опалення без жодних роздумів. Однак ви можете побачити набагато більше, якщо щадити тепло та дбайливо використовувати правильну педаль.
До речі, максимум WLTP становить 323 милі. О, і стверджується, що додаткові сонячні панелі, вбудовані в дах, можуть забезпечити до 266 кВт-год або 715 миль безкоштовної енергії протягом року.
Висновок
Навіть скептикам щодо електромобілів сподобається цей автомобіль, він розслабляє за кермом і з ним легко жити. Той факт, що він отримує постійну увагу, може бути вишенькою на торті – якщо будь-який власник радий багатьом запитанням під час кожного підключення громадського зарядного пристрою. Починається словами «Чудовий автомобіль, друже. Що це?"
Genesis Electrified G80 поставляється в одній моделі з високими характеристиками за ціною 69 805 фунтів стерлінгів (без опцій). У вартість включено п'ятирічний план догляду.