Відомо, що компанія Ferrari заявила, що не буде виготовляти позашляховик , і тепер ви можете купити його в Маранелло, а також Lamborghini, Maserati, Alfa Romeo, Lotus, Bentley, Porsche, Rolls-Royce і Jaguar.

Майбутні Ferrari також стануть повністю електричними і згодом також втратять культовий 65-градусний V12, що, мабуть, так само дивно, як бачити, що табличка Ford Mustang стає електричним кросовером.

Отже, якщо Pagani визнають, що вони можуть розглянути можливість створення позашляховика, можна з упевненістю сказати, що ми побачимо такий у своєму житті. Наслідуючи Ferrari та Lamborghini, які випередили Pagani, спекулятивний рендер художника HotCars Ростислава Прокопа уявляє, як Pagani Huayra може перевестись у світ ультра-преміальних супер-SUV разом зі своїми співвітчизниками.

pagani suv

Більшість людей знайомі з Pagani Zonda, диким, натхненним реактивним винищувачем суперкаром, який дебютував приблизно наприкінці 90-х років, а на зміну йому прийшла Huayra.

До цього часу в автомобілях завжди використовувалися двигуни Mercedes-Benz від AMG об’ємом від 6 до 7,3 літрів і потужністю від приблизно 400 к.с. до 740 к.с. у Pagani Zonda R; Двигуни суперкарів відрізняються від двигунів власних автомобілів німецького автовиробника.

Huayra від Pagani є останньою моделлю до появи Utopia та тією моделлю, на якій базується цей позашляховик. Завдяки неповторному дизайну Huayra ви відразу можете зрозуміти, звідки походить ця модернізована машина.




Попереду - це те, де речі явно Pagani; незважаючи на висоту підйому, виразні світлові блоки, капот і загострена решітка радіатора та бампер — усе це відмінні риси розкішного суперкара.

Pagani не виробляється Mercedes – постачаються лише двигуни та будь-які супутні аксесуари – але цей позашляховик виглядає так, ніби він має німецьку преміальну якість збірки та міцність.

Збоку він дуже нагадує Ferrari Purosangue і демонструє схожу атмосферу, мабуть, виглядає витонченішим, ніж Lamborghini Urus, одягнений у диски Pagani і з задньою частиною, як у Ferrari.

Ця вигнута задня частина оснащена елементами стилю Pagani, такими як культова система чотирьох вихлопів по центру та потрійні світлові блоки з кожного боку.




Пофарбований у червоний колір Pagani Huayra з чорними центральними смугами та чорними бічними порогами, а також чорними колісними арками та збільшеним дорожнім просвітом, позашляховик виглядає так само здатним на бездоріжжі, як і будь-який потужний кросовер – під капотом знаходиться 6-літровий V12 від Huayra, тож можна очікувати щонайменше 730 к.с. і, сподіваюся, Pagani вважатиме за потрібне включити або ручну, або DCT замість автоматизованої 7-ступінчастої механічної.

Pagani не виключає позашляховик, і на цьому етапі гри не було б дивним, щоб бренд працював у цьому прибутковому секторі, тож, сподіваюся, кінцевий результат може бути таким же приємним, як і ця концепція.