Aston Martin святкує свій 110-й день народження, створивши потужну спеціальну серію передньомоторного спортивного автомобіля, який віддає належне спадщині компанії в унікальний сучасний спосіб. Директор з дизайну Aston Martin Майлз Нурнбергер найкраще описав цю позачасову машину Aston Martin Valour як «чудово невибагливий брут старої школи, вдосконалений і переосмислений». Ось що робить його особливим.
Ви можете запитати, чим він більш особливий? Що ж, Valor поставляється з 705-сильним двигуном V12 з подвійним турбонаддувом замість V8 DB12. І хоча обидва продовжують блискучу лінію спортивних автомобілів Aston з великими двигунами в передній частині, Valor відрізняється від DB12 завдяки виготовленій на замовлення механічній коробці передач. Він настільки особливий, що Aston Martin описує автомобіль як такий, що має специфікацію «кінця ери», безсумнівно, посилаючись на загрозливе захоплення електрифікованих транспортних засобів.
Розроблений для пуристів і для забезпечення більш аналогового досвіду водіння, visceral Valor обмежений лише 110 екземплярами: відповідне число, оскільки цей автомобіль збігається зі 110-річчям компанії.
2024 Aston Martin Valor Ціна та конкуренція
Ціна на Aston Martin Valour 2024 року не вказана, але з огляду на надзвичайно обмежену кількість випусків, цей великий V12 і кузов із вуглецевого волокна, його рекомендована роздрібна ціна, ймовірно, перевищить ціну топового DBS. Це означає, що це може коштувати десь від 400 до 500 тисяч доларів.
Що стосується конкурентів, то немає прямих конкурентів, які спадають на думку, оскільки передньомоторні V12 спортивні автомобілі з механічною коробкою передач нечувані в 2023 році. Ferrari 812 Competizione має автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням, і ви не знайдете механічну або механічну коробку передач. передньомоторний спортивний автомобіль у Lamborghini. У Gordon Murray Automotive дійсно є сенсаційний T.33 з V12 і механічною коробкою передач, але він має інше розташування двигуна в задній частині та вражаючу ціну близько 1,5 мільйона доларів. За нинішніх обставин Valor 2024 року є унікальною пропозицією.
Зовнішній вигляд і кольори нового Aston Martin Valor
Драматичний, клиноподібний зовнішній вигляд Aston Martin Valour спочатку викликав шок, особливо незабаром після того, як DB12 дебютував зі своїми пишними лініями. На відміну від цього автомобіля, Valor не відразу виглядає красивим, але він, безумовно, більш вражаючий. Це не дивно, якщо почути те, що Майлз Нурнбергер, директор з дизайну компанії, сказав про автомобіль, використовуючи такі терміни, як «чудово невибагливий» і «звірінь старої школи», щоб описати зовнішній вигляд.
Виточена форма черпає натхнення з класичних моделей Aston Martin, таких як V8 Vantage 1970-х років, тоді як розкладний капот і невеликі округлі світлодіодні фари не відрізняються від моделей Victor. Вентиляційний отвір у формі «підкови» та подвійні канали NACA на капоті допомагають направляти повітря до могутнього V12, який знаходиться внизу, а решітка радіатора має центральну секцію з алюмінієвими планками.
Ззаду розташовані два кластери з шістьма світлодіодними лампами з кожного боку, які нагадують гіперкар Valkyrie , а також алюмінієвий акцент на всю ширину. З цього ракурсу також можна оцінити піднятий хвіст Kamm, яскравий дифузор і три вихлопні отвори, розташовані по центру. Сама вихлопна система економить трохи більше 15 фунтів ваги порівняно з традиційною установкою.
Розміри Aston Martin Valor
Розміри Aston Martin Valor не були опубліковані, тому ми не знаємо, якими будуть його довжина, ширина та висота. Ми припускаємо, що його розмір не буде кардинально відрізнятися від розміру BD12, автомобіля довжиною 186 дюймів, шириною 84,4 дюйма та висотою трохи менше 51 дюйма.
Хоча у нього потужний двигун V12, кузов Valor з вуглецевого волокна має допомогти знизити його вагу. Легка вихлопна система з нержавіючої сталі має товщину стінок менше 1 мм, що дозволяє заощадити понад 15 фунтів, а стандартні вуглецево-керамічні гальма зменшують непідресорену масу приблизно на 50 фунтів. Ми припускаємо, що Valor матиме суху вагу нижче 4000 фунтів.
Двигун і продуктивність Aston Martin Valor
Aston Martin, здається, намагається попрощатися з V12, і ми тут для цього. DBS 770 Ultimate, представлений на початку цього року, вважався останнім у компанії, але двигун у Aston Martin Valor знову продовжив життя великому заводу.
5,2-літровий двигун з подвійним турбонаддувом у Aston Martin Valor видає 705 к.с. і 555 фунт-фут крутного моменту. Вперше цей двигун працює в парі зі спеціально розробленою шестиступінчастою механічною коробкою передач, яка, як обіцяє компанія, забезпечує захоплюючі враження від керування. Усе це бурчання спрямоване виключно на задні колеса.
Компанія не надала жодних претензій щодо швидкості 0-60 або максимальної швидкості, але Valor повинен бути здатний завершити еталонний спринт менше ніж за чотири секунди, якщо він матиме для цього достатньо тяги. Передбачені режими водіння Sport, Sport+ і Track, а автомобіль оснащений механічним диференціалом підвищеного тертя.
Двигун доповнюється спеціально розробленою підвіскою зі стабілізаторами поперечної стійкості, пружинами та адаптивними амортизаторами, які були налаштовані унікально для Valour. Незважаючи на наявність режиму Track, Aston каже, що це перш за все дорожній автомобіль, тому ми можемо очікувати як точного керування, так і сумісної їзди. Нову систему рульового керування було налаштовано, щоб забезпечити більше відчуття та миттєвість, у той час як структура має такі заходи, як баштова стійка задньої підвіски, щоб підвищити крутильну та поперечну жорсткість.
Як згадувалося, автомобіль має стандартні вуглецево-керамічні гальма з шестипоршневими передніми супортами та чотирипоршневими задніми. Ці диски можуть протистояти вицвітанню до 800 градусів.
Вуглецеве волокно було застосовано для оболонок, які використовуються для легких сидінь Aston Martin Valour, і той же матеріал можна знайти на дверних картах, вентиляційних отворах, тунелі трансмісії та верхній частині центральної консолі. Відразу за важелем перемикання передач є кілька фізичних циферблатів для системи клімат-контролю, а також кнопка запуску/зупинки двигуна.
Кабіну можна суттєво налаштувати, будь то вуглецеве волокно Mokume для сидінь і обшивки стелі або тканина Johnsons of Elgin з твіду та кашеміру. Замість традиційної дверної ручки Valor має те, що схоже на шкіряну петлю.
Дані про вантажний простір для Aston Martin Valor не повідомляються, але, ймовірно, у ньому буде достатньо місця для багажу двох людей.