Aston Martin має багату історію створення високопродуктивних спортивних автомобілів із передніми двигунами, але тепер він робить ставку на майбутнє середнього двигуна, яке включає Vanquish наступного покоління. Ця кардинальна зміна у філософії ще триває пару років, але ми маємо кілька пікантних деталей і багато обнадійливих спекуляцій, щоб підтримувати наш інтерес тим часом.
Хоча новий Vanquish матиме загальну компоновку з майбутніми гіперкарами Valhalla та Valkyrie , він не буде обмеженим у виробництві та не коштуватиме мільйони доларів. Він буде оснащений новою гібридною силовою установкою V-8, яку компанія отримує від AMG. З його двигуном, який тепер розташований позаду водія, 2025 Vanquish повинен бути більшим конкурентом, таким якFerrari F8 і McLaren 720S .
Незважаючи на те, що ми бачили лише концепт Vanquish Vision , який дебютував на автосалоні в Женеві , і дізналися дрібні подробиці про Aston, який використовує V-8 від AMG для своєї гібридної силової установки, ще багато чого потрібно знати про Vanquish 2025 року до його появи, прибуде протягом наступних кількох років.
Ми припускаємо, що Vanquish наступного покоління коштуватиме близько 300 000 доларів, коли він зрештою надійде в продаж. Це дуже далеко від семизначних цінників, які будуть прикріплені до середньомоторних гіперкарів Aston, але це все ще недосяжно для переважної більшості ентузіастів. Хоча ми не можемо сказати напевно, є хороші шанси, що наступний Vanquish матиме версію без даху, щоб конкурувати з моделями з висувним дахом, які пропонують такі конкуренти, як 720S.
Aston Martin, ймовірно, встановлює 4,0-літровий V-8 з подвійним турбонаддувом AMG у Vanquish, і він працюватиме в парі з двома електродвигунами, щоб сформувати гібридну силову установку. Це відмінність від гібридного 3,0-літрового V-6що компанія спочатку планувала побудувати власними силами. Незважаючи на те, що у Vanquish буде версія тієї ж силової установки, що й у Valhalla, ми вважаємо, що навряд чи вона матиме ті самі 937 кінських сил. Імовірно, Aston запропонує повністю електричну версію Vanquish. У будь-якому випадку ми очікуємо, що він матиме каркас із склеєного алюмінію замість ванни з вуглецевого волокна, яка буде використовуватися на гіперкарах компанії. Відсутність агресивних аеродинамічних технологій, які прикрашали концепт, свідчить про те, що цей Aston буде більше схожим на великого турера, ніж його набагато дорожчі побратими, орієнтовані на трек.
Табличка Vanquish вийде на нову територію з переходом на центральне розташування двигуна. Це означає, що все, що ми раніше знали про його інтер’єр, зникло, і наші очікування щодо його нових розкопок базуються виключно на припущеннях. Ми чули, що його салон буде просторішим, ніж у інших майбутніх середньомоторних гіперкарів Aston. Крім додаткового пасажирського простору, важко передбачити, як компанія вирішить облаштувати салон Vanquish. Безсумнівно, буде величезна кількість варіантів налаштування, високоякісних матеріалів і яскравих елементів. Якщо ми можемо щось сказати напевно, так це те, що Vanquish наступного покоління обійдеться без крихітного заднього сидіння, яке було на його попереднику.
Ми можемо лише здогадуватися про інформаційно-розважальну систему, яка може знаходитися всередині Vanquish. Хоча це може бути схоже на налаштування спортивного автомобіля Vantage, який може похвалитися сенсорним екраном 8.0, яким керують головним чином за допомогою поворотної ручки на центральній консолі, ми вважаємо, що інтерфейс може бути вдосконаленим до того часу, коли Vanquish надійде в продаж. Якщо інформаційно-розважальна система Valhalla — або її відсутність — є ознакою, Aston може почати більше зосереджуватися на досвіді водіння, а не на вбудованих сенсорних екранах і основних функціях підключення.