Honda CR-V 2023 року випускається з абсолютно новим виглядом усередині та зовні, щоб краще боротися в жорстоко конкурентоспроможному сегменті компактних SUV. Завдяки більшим пропорціям і більшому простору для пасажирів новий CR-V вже вразив нас, отримавши ще одну нагороду «10 найкращих вантажівок і позашляховиків» у 2023 році. Його інтер’єр має привабливий дизайн, натхненний компактним автомобілем Civic .і доповнюється сучасними технологіями, зокрема інформаційно-розважальною системою з доступним 9,0-дюймовим сенсорним екраном, який має бездротові Apple CarPlay і Android Auto.

Honda CR-V

Звичайно, кожен CR-V також має безліч стандартних систем допомоги водієві, включаючи адаптивний круїз, моніторинг сліпих зон і допомогу в утриманні в смузі руху. Стандартним двигуном є турбований двигун потужністю 190 к.с. гібридна силова установка потужністю 204 к.с. є опціональною. Обидва можуть працювати в поєднанні з переднім або повним приводом, і незалежно від того, який двигун ви виберете, CR-V забезпечить комфортну їзду та впевнену — якщо не зовсім захоплюючу — манеру поведінки на дорозі.




CR-V 2023 року відкриває шосте покоління компактного SUV. Він має низку вдосконалень: він більший загалом, спортивний свіжий зовнішній стиль і просторіший інтер’єр із вишуканішим дизайном і вигадливішими функціями. Honda каже, що вона перенастроїла стандартний чотирициліндровий двигун, щоб він став більш чуйним і ефективним, а безступінчату автоматичну коробку передач (CVT) і систему повного приводу, як кажуть, покращили порівняно з попередньою моделлю.




Honda переробила лінійку CR-V на 2023 рік, розділивши її на чотири рівні комплектації. Моделі EX та EX-L працюють лише на газу. Sport Hybrid і Sport Touring Hybrid поставляються виключно з гібридною силовою установкою, і ми рекомендуємо їх найбільше. Передньопривідний CR-V Hybrid Sport спокусливий. Його початкова ціна становить 33 695 доларів США, а витрата в місті за оцінками EPA становить 43 милі на галон, що перевершує міський рейтинг Toyota RAV4 Hybrid , а також має стильні чорні акценти екстер’єру, чорні 18-дюймові колеса та шкіряне кермо. . Sport Touring Hybrid коштує дорожче, але стандартно оснащений повним приводом і багатьма розкішними функціями, які справді покращують враження.

Honda CR-V photo

За вертикальною решіткою радіатора CR-V розташований стандартний 1,5-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 190 к.с. Він поєднується з CVT і переднім або повним приводом. Це налаштування є стандартним для моделей EX і EX-L. Sport і Sport Touring поставляються лише з гібридною силовою установкою, яка поєднує 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із двома електродвигунами, що забезпечує загальну потужність 204 кінські сили. У той час як Sport може мати передній або повний привід, останній є стандартним для Sport Touring.




На нашому тестовому треку Sport Touring Hybrid розганявся до 60 миль/год за 7,9 секунди.. Кожен CR-V має систему контролю спуску з гори, яка допомагає регулювати швидкість компактного позашляховика на крутих або слизьких спусках під час руху на низьких швидкостях. Більшість моделей оснащено набором 18-дюймових коліс, а на моделі Sport – чорні. Sport Touring отримує ексклюзивні 19-дюймові двигуни, які також пофарбовані в чорний колір. Гібридні моделі вперше розраховані на буксирування 1000 фунтів. Хоча йому не вистачає гострих відчуттів від керування, які ми любимо у Mazda CX-50 та Volkswagen Tiguan , новий CR-V забезпечує м’яку їзду та достатньо веселощів, щоб не бути нудним.




Варіанти силових агрегатів CR-V протиставляють 1,5-літровий газовий двигун потужністю 190 к.с. і гібридний агрегат потужністю 204 к.с., що складається з 2,0-літрового двигуна та двох електродвигунів. Передньопривідний CR-V з 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, за оцінками EPA, становить 28 миль на галон у місті та 34 милі на галон на шосе, тоді як найбільш економічним CR-V є передньопривідний спортивний гібрид, який досягає 43 милі на галон у місті та 36 миль на галон на шосе. Ми ще не тестували негібридний CR-V, але коли ми взяли повнопривідний спортивний туристичний гібрид на нашому реальному шосе зі швидкістю 75 миль/год, він споживав 31 миль на галлон.

Honda CR-V car interior

Красивий дизайн інтер’єру CR-V підкреслює вставка з стільниковою текстурою, яка охоплює більшу частину приладової панелі, непомітно приховуючи вентиляційні отвори. Рульове колесо обрамляє частково цифрову панель вимірювальних приладів з аналоговим спідометром і 7,0-дюймовим дисплеєм, який дозволяє водієві перемикатися між різними інформаційними меню. У Honda кажуть, що передні сидіння розроблені таким чином, щоб зменшити втому водія під час довгих поїздок, і що положення за кермом нового CR-V було покращено.




Між пасажирами на передніх сидіннях розташований великий відсік на центральній консолі, а позаду них розташовані задні сидіння, що відкидаються, із додатковим простором для ніг ззаду на 0,6 дюйма порівняно з попереднім CR-V. Є 36 кубічних футів вантажного простору позаду другого ряду та 39 кубів на бензинових моделях з регульованою підлогою багажника в найнижчому положенні.




Інформаційно-розважальна система CR-V працює через 7,0-дюймовий сенсорний екран у комплектаціях EX і Sport. Налаштування включає ручки фізичної гучності та налаштування, а також Apple CarPlay та Android Auto. Моделі EX-L і Sport Touring мають 9,0-дюймовий сенсорний екран із бездротовим підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Хоча на більшому дисплеї немає ручки налаштування, є ручка регулювання гучності, яка супроводжує вбудовану навігацію, а також два порти USB-C для пасажирів на задніх сидіннях і бездротову зарядку смартфона. Тим, хто хоче звукову систему Bose із 12 динаміками, доведеться вибрати найкращий CR-V Sport Touring.