За останні кілька років ринок переповнили позашляховики, але Hyundai Nexo – не звичайний кросовер. Nexo виділяється з величезного моря позашляховиків своєю електричною силовою установкою на водневих паливних елементах. Замість підключення до електромережі, як у більшості електромобілів, Nexo, як і його найближчий конкурент, Toyota Mirai— живить свої електродвигуни за допомогою водню, а його баки займають лише п’ять хвилин, щоб завершити роботу.
Це забезпечує до 380 миль проїзду без викидів між заправками, і ці зупинки для заправки відбуваються набагато швидше, ніж підзарядка електромобіля. Але Nexo стримує майже відсутня інфраструктура, а водневі заправні станції важко, якщо не неможливо знайти за межами Каліфорнії. Це означає, що Голден Стейт є єдиним місцем в Америці, де Hyundai продає Nexo, залишаючи його відносно нішевим продуктом.
Після додавання стандартного 10,3-дюймового цифрового датчика на 2022 рік Nexo буде перенесено на 2023 рік без змін. Nexo отримав кілька оновлень після дебюту в 2019 році, але більші зміни очікуються в 2024 році.
Заводських опцій на Nexo немає. Основна відмінність між двома комплектаціями полягає в тому, що Limited пропонує більше розкоші, включно з електроприводом підйомних дверей, надзвичайно великий люк, вентильовані сидіння, підігрів рульового колеса, монітор Hyundai для сліпих зон огляду, 360-градусну камеру, функція віддаленого паркування та оновлена аудіосистема Krell. На нашу думку, ці зручності виправдовують додаткові витрати для Limited.
Паливні елементи Hyundai Nexo потужністю 95 кВт і акумуляторна батарея ємністю 40 кВт-год живлять електродвигун потужністю 161 кінську силу з крутним моментом 291 фунт-фут. Двигун приводить в рух передні колеса через одношвидкісну коробку передач; повний привід відсутній. Під час нашого тестування Nexo показав результат від нуля до 60 миль/год за 8,4 секунди, швидше ніж Mirai. Ця цифра прискорення також ставить Hyundai, що працює на водневому паливі, в ногу зі звичайними компактними кросоверами , що працюють на бензині . Як і його побратими на паливних елементах, Nexo справді не викликає захвату від керування. Тим не менш, його електричне рульове управління налаштоване належним чином — з боку легкого, але з стабільним відчуттям. І під час нашого тестування Nexo зупинявся зі швидкості 70 миль/год за 169 футів, що набагато краще, ніж Mirai .
Запас ходу залежить від комплектації, а базовий Nexo Blue має орієнтовний запас ходу 380 миль. З додатковим обладнанням і 19-дюймовими колесами (проти 17 у Blue), більш важкий Limited має нижчу оцінку запасу ходу в 354 милі.
Внутрішній простір п'ятимісного Hyundai Nexo 2023 року не поступається іншим невеликим кросоверам. Дорослі зручно розмістяться спереду або на задньому сидінні. За заднім сидінням є корисний вантажний простір об’ємом 30 кубічних футів, а якщо скласти задні сидіння, це 57 кубічних футів, що близько до того, що пропонує Hyundai Tucson. Решта інтер’єрів лінійки Hyundai еволюціонували, щоб бути ближчими за дизайном до Nexo, з широкими цифровими екранами приладів та інформаційно-розважальної системи та кнопковим керуванням коробкою передач. Передні сидіння мають лише базові електроприводи регулювання та оббиті вінілом. Загалом, це приємне, просторе місце, особливо з більшим люком на даху Limited.
12,3-дюймовий сенсорний інформаційно-розважальний інтерфейс є стандартним для Nexo та включає інтеграцію Apple CarPlay та Android Auto. Додаткові підключені функції доступні в додатку Hyundai Blue Link, який пропонує дистанційний запуск двигуна (з попереднім підігрівом або охолодженням сидінь) і локатор водневої заправної станції. Blue Link є безкоштовним протягом перших трьох років. Є два USB-порти для зарядки (хоча лише один підтримує передачу даних) і бездротова зарядна панель для смартфона.