Nvidia щойно випустила DLSS 3 .1.13 SDK для розробників ігор, і, окрім звичайних виправлень помилок і покращень стабільності, ця остання версія додає функцію Deep Learning Anti-Aliasing як режим якості продуктивності для DLSS, а також представляє новий пресет.

Nvidia DLSS 3.1.13 SDK

Те, що тепер відомо як Preset G, було вперше опубліковано в нещодавньому потоці Unreal Engine 5 , який продемонстрував останні досягнення ШІ, реалізовані в популярному ігровому движку. Мета цього нового стилю досі невідома, оскільки в примітках до випуску лише згадується, що він поки що залишатиметься невикористаним, як і Preset E, який був включений у першу версію DLSS 3. Nvidia може використовувати один із них у поєднанні з техніка нейронного випромінювання кешування в реальному часі .




Раніше DLAA викликався шляхом повного ігнорування роздільної здатності DLSS і рендерингу у вихідній роздільній здатності. Однак у новій версії DLSS SDK розробники ігор можуть запровадити режим DLAA Performance Quality разом із існуючими режимами DLSS Quality / Balanced / Performance / UltraPerformance. На жаль, схоже, що ще немає реалізації вибору користувальницького інтерфейсу, тому розробникам може бути легше просто додати його як окрему опцію поза будь-якими режимами DLSS.




Користувачі, які хочуть перевірити, чи були включені будь-які покращення якості зображення у версію 3.1.13, можуть зробити це за допомогою програми DLSS Tweaks , яка змушує ігри використовувати останню реалізацію.