У зв’язку з тим, що штучний інтелект є предметом розмов, а акції виробників чіпів стають найвищими з-поміж усіх виробників мікросхем завдяки ненаситному попиту на спеціалізований кремній, Nvidia не зупиняється на лаврах оцінки майже в 1 трильйон доларів США. Зі сцени виставки Computex на Тайвані генеральний директор Nvidia Хуанг оголосив про ряд нових продуктів і послуг, які будуть використовувати цю тенденцію.

Avatar Cloud Engine for Games

Першою в черзі є нова платформа для обчислень штучного інтелекту під назвою DGX GH200, яка, за словами Nvidia, дозволить своїм клієнтам створити наступну історію успіху ChatGPT. Google, Microsoft і Meta стануть першими великими клієнтами суперкомп’ютера DGX, який вперше з’єднає 256 суперчіпів Nvidia GH200 Grace Hopper із системою комутатора NVLink. Окремо Grace Hoppers пропонує пропускну здатність до 900 ГБ/с, що в 7 разів більше, ніж лінії PCIe Gen5 у поточних прискорених системах, для загальної потужності GPU DGX GH200 1 Exaflop, 144 ТБ для вимогливих генеративних додатків AI та HPC.




Окрім апаратного забезпечення штучного інтелекту, Nvidia також представила ряд послуг для розробників, які хочуть спробувати можливість дешево оживити свій існуючий код за допомогою штучного інтелекту. Наприклад, нова хмарна платформа Avatar Cloud Engine (ACE) для ігор — це « спеціальна послуга виготовлення моделі AI, яка перетворює ігри, надаючи інтелект неігровим персонажам (NPC) за допомогою взаємодії природної мови на основі штучного інтелекту ».

Замість кропіткого кодування фонових персонажів розробники ігор матимуть можливість надати їм можливість адаптувати мову, анімацію мови тіла та розмовну поведінку швидко та легко за допомогою низки нових інструментів ШІ.




Серед них NVIDIA NeMo для створення мовних моделей, які можуть зробити NPC цікавішими, доповнивши їх передісторіями, зберігаючи при цьому слова та розмови чистими за допомогою власної системи цензури NeMo Guardrails. Щоб зробити фонових персонажів в іграх більш схожими, Nvidia ACE використовує Riva для розмов у реальному часі за допомогою механізмів автоматичного розпізнавання мовлення та синтезу мовлення.

І останнє, але не менш важливе: новий хмарний движок Avatar Cloud (ACE) від Nvidia для ігор використовує службу анімації Omniverse Audio2Face, яка може змінювати вираз обличчя ігрового персонажа в реальному часі відповідно до мовної доріжки, призначеної йому Riva. Функції Audio2Face Omniverse можна підключити до Unreal Engine 5, що дозволяє розробникам ігор легко маніпулювати виразом обличчя персонажів MetaHuman.




За словами засновника Convai, чия демонстраційна версія гри Kairos нижче Nvidia використовувалася для демонстрації того, як ACE може оживити NPC, Avatar Cloud Engine дозволяє інді-ігровим студіям «досягти затримки та якості, необхідних для того, щоб зробити неігрових персонажів зі штучним інтелектом.