Jaguar F-type 2024 року є гарним обличчям сегменту спортивних автомобілів, але він не заважає продуктивності. Його наддув V-8 співає сексуальну мелодію, а його керованість достатньо хороша, щоб розважити водіїв-ентузіастів, хоча він м’якший, ніж у найкращих конкурентів, Chevrolet Corvette або Porsche 718 Cayman .

Jaguar F-type

Його кабіна затишна й обшита якісними матеріалами, але її дизайн і функції давно не оновлювалися. Моделі кабріолет оснащені м’яким верхом з електроприводом, який акуратно заправляється в багажнику — зверху вниз це чудово, — але купе також гарне, а його додатковий вантажний простір більш практичний. У будь-якому випадку, F-type є одним із найкрасивіших спортивних автомобілів, досить гарний, щоб прикрасити будь-яку під’їзну доріжку, і достатньо агресивний, щоб водіння стало насолодою.




На жаль, Jaguar оголосив, що останнім модельним роком для F-type буде 2024 рік, який збігається з 75 - річчям бренду . Щоб відсвяткувати цю корпоративну віху та відправити F-type у стилі, будуть доступні дві спеціальні версії під назвами 75 та R 75. Обидва будуть пропонуватися як купе або кабріолет, але R 75 буде єдиним варіантом для тих, хто зацікавлений у більш потужній силовій установці F-типу — 5,0-літровому V-8 з наддувом потужністю 575 кінських сил. Усі вони будуть стандартно оснащені повним приводом, але якщо вам подобається конфігурація із заднім приводом, все ще пропонується початковий рівень R-Dynamic P450. Моделі 75 та R 75 відрізняються від моделей R-Dynamic спеціальними значками всередині та зовні, унікальним дизайном 20-дюймових коліс та доступним ексклюзивним кольором кузова Giola Green.




Незважаючи на те, що 575-сильний двигун V-8 F-type спокусливий, V-8 P450 звучить приблизно так само добре, але все ще пропонує багато бурчання. Стильне купе є нашим вибором із модельного ряду, але кабріолет пропонує той квінтесенційний досвід сонця на вашій голові, якщо це більше ваша атмосфера. Доступний широкий вибір кольорів і оздоблення інтер’єру, але наш британський гоночний зелений із світло-коричневою шкірою.




У той час як багато спортивних автомобілів перейшли на чотири- та шестициліндрові двигуни з турбонаддувом зменшених розмірів, Jaguar застосував протилежний підхід і тепер пропонує F-type лише зі старовинним 5,0-літровим V-8 з наддувом. Він становить 444 кінські сили у формі P450 і 575 кінських сил у високопродуктивній конфігурації R P575. Обидві версії пропонують виняткове слухове враження з великою кількістю клацань, трісків і трісків, що доносяться з вихлопу. Під час нашого тестування кабріолет P450 розганявся до 60 миль/год за 4,0 секунди, тоді як F-type Rвиконали те саме завдання за 3,5 секунди. Це швидко, але не так швидко, як аналогічні Corvette або Porsche 718. Водіння F-type захоплює, з хорошим кермом і відносно комфортною поїздкою, але його відгуки не такі гострі, як у конкурентів більш жорстких спортивних автомобілів, якщо ви маєте намір взяти його на іподром або на жвавих бездоріжжях.

Jaguar F-type 2024

Повнопривідний F-type R потужністю 575 к.с. має витрату 16 миль на галон у місті та 24 милі на галон на шосе, а менш потужний P450 отримав оцінки 17 миль на галон у місті та 24 милі на галон на шосе. Ми запустили купе R на нашому маршруті економії пального на шосе зі швидкістю 75 миль/год , що є частиною нашого обширного режиму тестування, і воно перевершило очікування, повернувши 27 миль на галлон; кабріолет P450 показав 28 миль на галлон.




Кабіна F-type 2024 року має дизайн, орієнтований на водія, із цікавим поєднанням матеріалів, включаючи шви, акценти зі штучної замші та хромовану окантовку. Існують також різні варіанти гарнішої обшивки стелі, декоративної обробки центральної консолі та різноманітних глянцево-чорних деталей. Стандартні спортивні сидіння з електроприводом у шести напрямках можна оновити до сидінь із електроприводом у 12 напрямках із різними комбінаціями шкіряної або замшевої оббивки. Ні купе, ні кабріолет не пропонують багато місця всередині для водія та пасажира, а багажник кабріолета смішно малий.

Кожен F-type має 10,0-дюймовий сенсорний екран, на якому працює інформаційно-розважальне програмне забезпечення компанії InControl Touch Pro. У стандартній комплектації система включає Apple CarPlay і Android Auto. Аудіосистема преміум-класу з об’ємним звуком, точка доступу Wi-Fi і бездротова зарядка телефону – все це додатково.

Тип автомобіля: передній двигун, задній привід, 2-пасажирський, 2-дверний кабріолет

ЦІНА
Базова/як перевірено: $74 150/$84 350
Опції: Інтер’єр Luxury Package, $2000; Сидіння з підігрівом і вентиляцією в 12 напрямках, 1800 доларів США; робочі місця, $1650; чорний зовнішній пакет, $1100; звукова система «Меридіан», 900 доларів; бежевий топ, 650 доларів; Пакет Blind Spot Assist (помічник у сліпих зонах і монітор заднього руху), $550; червоні гальмівні супорти, 550 доларів; вхід без ключа, 500 доларів; дзеркала з автозатемненням і підігрівом, 400 доларів; датчик якості повітря, 100 дол




ДВИГУН
32-клапанний V-8 DOHC з наддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 305 дюймів 3 , 5000 см 3
Потужність: 444 к.с. при 6000 об./хв.
Крутний момент: 428 фунт-фут при 2500 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 15,0-дюймовий вентильований диск/14,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Pirelli P Zero
F: 255/35R-20 (97Y) JRS
R: 295/30R- 20 (101Y) AMS

РОЗМІРИ
Колісна база: 103,2 дюйма
Довжина: 176,0 дюйма
Ширина: 74,2 дюйма
Висота: 51,5 дюйма
Пасажирський об’єм: 51 фут 3
Об’єм багажника: 7 футів 3
Споряджена вага: 3953 фунта

РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 4,0 с
100 миль
/год: 9,5 с 1/4 милі: 12,4 с при 115 миль/год
130 миль/год: 16,4 с
150 миль/год: 23,7 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,3 сек.
Початок руху, 5–60 миль/год: 4,2 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 2,3 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 3,0 с.
Максимальна швидкість (твердження виробника): 177 миль/год.
Гальмування, 70–0 миль/год: 158 футів
гальмування, 100–0 миль/год: 318 футів
, стійкість на дорозі, 300 футів: 0,93 г

C/D ЕКОНОМІЯ ПАЛЬНОГО
Спостерігається: 19 миль на
галон 75 миль/год Шосе: 28 миль
на галон 75 миль/год Шосе Запас ходу: 510 миль