Сегмент середньорозмірних електричних кросоверів стрімко переповнюється. Це змушує виробників автомобілів досліджувати різні дизайни, посилювати функції та використовувати ДНК продуктивності, щоб підсолодити свої пропозиції. І враховуючи те, що популярність кросоверів лише зростає, автовиробникам легко продемонструвати, на що вони здатні. Таким є випадок Audi Q8 e-tron 2024 року та його побратима Q8 Sportback.
Розширення суббренду e-tron бере на себе значок Q8 у 2024 році. Він як і раніше випускається як у традиційних позашляховиках, так і в стилях кузова Sportback і представляє безліч змін і оновлень, які надають йому більше діапазону, більше комфорту, кращу їзду та краще навички проходження поворотів.
Я сів за кермо обох варіантів у комплектації Sportback S Line e-tron Launch Edition, щоб побачити, що вони собою представляють. Ось як пройшов мій день, сповнений звивистих доріг і шосе, з найновішими електромобілями Audi.
Технічні характеристики Audi Q8 e-tron 2024 року
- Базова ціна (як перевірено) : 75 595 доларів США (престижність: 88 990 доларів США, випуск Sportback S line e-tron Launch Edition: 95 990 доларів США
- Трансмісія: передні та задні асинхронні електродвигуни | повний привід
- Потужність: 402 к.с
- Крутний момент: 490 фунт-фут
- Кількість місць: 5
- Споряджена маса: 5798 фунтів
- Буксирна потужність: 4000 фунтів
- Об’єм багажника (зі складеними задніми сидіннями) : SUV: 28,5 кубічних футів (56,4), Sportback: 27,2 кубічних футів (54,5)
- Дорожній просвіт: 8,1 дюйма
- 0-60 миль/год: 5,4 секунди
- Максимальна швидкість: 124 милі/год
- Економія палива EPA: 80 миль/галон місто | 83 шосе | 81 разом, запас ходу: 285 миль (300 з Q8 Sportback S Line e-tron quattro з пакетом ultra)
- Швидка зйомка: безтурботне водіння, яке супроводжує гострі відчуття, коли ви цього хочете.
- Оцінка: 8/10
Зовні новий Q8 e-tron не дуже відрізняється від свого попередника. Це все ще розкішний кросовер середнього розміру, який випускається як у варіантах позашляховика, так і в кузові Sportback, лише з достатньо тонкими змінами, щоб допомогти утвердити Q8 як найновішу, найкращу пропозицію e-tron бренду. Зрештою, Audi називає електрифікований Q8 2024 року своїм флагманом із розеткою.
Нова передня решітка радіатора та нижня частина заднього бампера, включно з деякими передніми вентиляційними отворами, які також покращили аеродинаміку, безумовно, виділяються. Їх було оновлено настільки, щоб надати йому оновленого вигляду, і мені особливо сподобалися затемнені значки та оздоблення кузова на Sportback S Line Launch Edition. Його 22-дюймові колеса були загорнуті в літні шини Continental шириною 265, що надавало йому особливо мускулистого вигляду.
Всередині Q8 e-tron був загалом приємним і просторим місцем, зі шкірою, натягнутою на сидіння, дверні карти та кожну сенсорну точку екрана, включно з кермом, підлокітником і панеллю, на якій розміщено шестерню.
Інтер’єр має відчуття високого класу — як і повинно бути — а його сидіння, що регулюються у восьми напрямках з масажем, підігрівом і вентиляцією, були одними з найзручніших, які я відчував. Скляний панорамний дах і кругова видимість чудові, навіть у трохи більш каверноподібному Sportback. Посада за кермом також була першокласною; Я не відчував, що сиджу вище лінії пояса, як у деяких кросоверах, але я також не відчував себе глибоко. Це була гарна середина з чудовим панорамним оглядом вперед і всім простором для голови, який міг попросити мій шість футів і три дюйми. Заднє сидіння позашляховика настільки ж просторе, але Sportback зменшує простір над головою з 38,6 дюйма до 37,9 дюйма, і я точно це відчув.
Єдиною особливістю всередині, яка мене турбувала, були верхній (10,1-дюймовий) і нижній (8,6-дюймовий) тактильні сенсорні екрани, покриті чорною обробкою, оскільки на них досить швидко накопичувалися відбитки пальців. Тим не менш, перегортання інформаційно-розважальних систем і налаштування систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря загалом було легко зрозуміти, незважаючи на деякі випадкові затримки між екранами та підказками, викликаними голосовими командами.
Нарешті, якщо говорити про затримку: дверні ручки Q8 приводяться в дію за допомогою простого аналогового механізму засувки. Потенційним покупцям може не сподобатися затримка, яка виникає при швидкому витягуванні. Знову ж таки, більшість, якщо не всі конкуренти Q8 мають однакові дверні ручки.
Q8 e-tron 2024 року зазнав безліч оновлень, щоб зміцнити свої позиції в зростаючому сегменті. Її чиста ємність у 106 кВт-год на 23 відсотки вища, ніж у попередньої моделі, а потужність швидкої зарядки постійним струмом була збільшена до 170 кВт порівняно зі 150 кВт попередньої моделі, що означає досягнення 80-відсоткової ємності з 10 відсотків всього за 31 хвилину. Для рівня зарядки 2, за словами Audi, для досягнення повної потужності знадобиться 6,5 години при 19,2 кВт при 240 В/80 А.
Асинхронні двигуни на кожній осі майже не забезпечують опору опору при відключенні — навіть якщо натиснути на найнижче значення за допомогою кермових пелюстків — а задня частина була перероблена, щоб виробляти більше крутного моменту з меншою енергією. Крім того, є деякі варті уваги аеродинамічні покращення. До них належать колеса, що зменшують опір, електричні жалюзі на решітці радіатора та вентиляційні отвори на зовнішніх краях переднього бампера, які створюють повітряну завісу навколо автомобіля.
Audi каже, що він на шість відсотків аеродинамічніший, ніж вихідна модель, з коефіцієнтом лобового опору, який становить 0,29 для Q8 e-tron SUV і 0,27 для моделі Sportback. Наживо це дійсно так виглядає. Незважаючи на те, що обличчя цього великого кросовера є значущим, і його розміри грубі, він виглядає більш слизьким, ніж раніше.
Додайте все це, і Audi каже, що Q8 e-tron досягне максимального запасу ходу в 300 миль на одному заряді, зокрема топового Sportback. Однак ця цифра зменшуватиметься з різними стилями коліс і шин і залежить від стилю кузова. Базова модель позашляховика має рейтинг EPA на 285 миль, а Sportback S Line quattro на 296. Це більше ніж приблизно на 220 для старої моделі.
Ціна та конкуренція
Що стосується конкуренції, то найдовше в цьому сегменті протрималися Jaguar I -Pace і Tesla Model X. Крім того, є BMW iX і позашляховик Mercedes-Benz EQS. Останній ледве випереджає Q8 за запасом ходу, тоді як I-Pace, по суті, відповідає йому. Tesla перевершує їх усіх, досягнувши середини 300-х у специфікаціях Long Range.
В Audi ви отримуєте однакові показники номінальної потужності та прискорення для всієї лінійки Q8 і багато однакових інтер’єрних тонкощів. Хоча, лише 285 миль діапазону в найбільш базовій специфікації. Вибір більших колісних дисків, зміна матеріалів інтер’єру та використання переваг широкого асортименту додаткових кольорів фарби швидко приносять цю суму до 95 990 доларів США.
Порівнюючи базові моделі, ціна позашляховика Q8 стартує від 75 595 доларів, а варіант Sportback – від 78 995 доларів. BMW стартує трохи дорожче з $85 095, Jag має нижчу ціну в $72 575, а Tesla досягає значно вищих $101 380. Benz значно дорожчий – 105 550 доларів.
Висновок
Що стосується створення просторого, комфортного та тихого водіння, Audi досягає мети з позашляховиком Q8 e-tron 2024 року та Sportback. Це чудове місце, де можна провести цілий день, я просто хотів би, щоб його радіус дії перевищив позначку в 300 миль, особливо з огляду на його ціну.
Направляючи свою спортивну ДНК, великий Q почувався як вдома, їздячи на дорогах із правильно підібраною підвіскою та налаштуваннями приводу та хорошою літньою гумою. Йому не потрібно робити вибухове прискорення, тому що, насмілюся сказати, у нього більше характеру. Якщо ви все ще бажаєте більшого, очікується, що Audi анонсує SQ8 e-tron десь пізніше цього року, і він, ймовірно, збільшить швидкість із трохи більшою агресією.
Незалежно від того, як ви його розділяєте, Q8 e-tron є надійним входом у цей зростаючий сегмент розкоші. Він пропонує багато обладнання менш ніж за 100 000 доларів, і, що важливіше, їздити швидко чи повільно – одне задоволення. Ваш вибір.