Реальність така, що є багато клієнтів, які хочуть купити автомобілі, які не є кормом для обкладинок журналів . Ці клієнти все ще бажають продуктивності та розкоші, але просто не мають гаманців чи інтересу до крикливих моделей, які дивляться на мене, якими одержимі ентузіасти. BMW завжди створював свої модельні ряди, щоб обслуговувати цих клієнтів, а також будь-яких інших, і 230i є чудовим прикладом цього духу.
Звичайно, завдання такої моделі полягає в тому, щоб виправдати своє існування проти переповненого ринку та його здатних братів і сестер. Як я дізнався, 230i робить це чудово. Це чудова модель, яку приємно використовувати як єдиний автомобіль, якщо ви достатньо модні та круті, щоб приєднатися до набору купе.
Технічні характеристики BMW 230i 2023 року
Базова ціна (як перевірено) : $39,195 ($44,645)
Силовий агрегат: 2,0-літровий рядний чотирициліндровий турбо | 8-ступінчастий автомат | Задній привід
Потужність: 254 при 6500 об/хв
Крутний момент: 295 фунт-фут при 1550–4400 об/хв
Кількість місць : 4
Споряджена маса: 3362 фунти
Обсяг вантажу: 13,7 кубічних футів
0-60 миль/год: 5,8 секунди
Максимальна швидкість: 155 миль/год
Економія палива EPA: 26 миль на галон у місті | 35 шосе | 29 комбінований
Швидкий вибір: і адекватний повсякденний, і щасливий супутник на звивистій гірській дорозі.
Серія 2 була створена майже десять років тому, ще в 2014 році. Тепер у своєму другому поколінні серія 2 виграла від чіткої спрямованості. Це не модель для всіх. Це модель для людей, які хочуть веселе купе без звичайних компромісів для дітей, друзів або пов’язаних із ними прихильників.
Зовні 230i нагадує сучасну мову дизайну BMW, не обриваючи великих ніздрів, які домінували в останніх моделях, таких як 4 серія. Він стриманий, але водночас виглядає спортивно, елегантна спортивна краса, завдяки якій світ закохався в E30. Ті, хто шукає більше естетики хлопчика-гонщика, не знайдуть її тут; це, звичайно, зарезервовано для lairy M2. Більшість буде представлено в різних відтінках чорного та сірого, але BMW пропонує один особливо переконливий варіант кольору: насичений фіолетовий, відомий як Thundernight Metallic.
Всередині салон чистий, простий і добре спланований. Ні в якому разі це не вражає. Це цілеспрямований тевтонський інтер’єр, у якому все необхідне буде під рукою. Є кнопки для всіх основних функцій, а також відповідна ручка гучності. Чудовий циферблат управління інформаційно-розважальною системою від BMW означає, що немає потреби нахилятися та метушитися з сенсорним екраном, що, мабуть, є найбільшою перевагою з усіх. Матеріали належної якості, яку ви очікуєте від BMW, з усіма сенсорними поверхнями, що забезпечують відповідне відчуття преміум-класу.
Під капотом розташований 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який розвиває 254 кінські сили та крутний момент 295 фунт-фут. У 220i, який стоїть під цією машиною на інших ринках, використовується значно менш потужна версія того самого двигуна, тоді як у більш гарячих M240i та M2 використовуються потужніші рядні шістки .
За кермом BMW 230i
2,0-літровий двигун з турбонаддувом чудово плавний і вишуканий у місті в поєднанні з восьмиступінчастою коробкою передач. У той же час він має достатньо сили, щоб викликати посмішку на вашому обличчі під час мандрівки каньйонами. Це не скаковий кінь, що ричить і хрипить. Це скромніший двигун, який має трохи більше запасу на випадок, коли ви вирішуєте натиснути на педаль і йти вперед. Для ентузіастів, які мають лише один автомобіль і хочуть щось щоденне, що, тим не менш, приносить задоволення під час енергійної їзди, це ідеальне поєднання. Шкода лише, що він не має звуку вихлопу, реакції дросельної заслінки чи максимальної кількості обертів, щоб справді збудити, коли ви даєте йому трохи гарячої квасолі.
Чудова річ про 230i полягає в тому, що це просто купе. Ні менше, ні більше. Сідайте, і ви не думаєте про простір для зберігання речей у багажнику чи задні сидіння. Ні, це спортивний автомобіль. Рульове колесо, гарно підібрані сидіння та вид із переднього вікна говорять вам про те саме. Цей автомобіль призначений для того, щоб відвезти вас і, можливо, ще одну людину в якесь круте місце, і, як передбачається, їздити по дорозі було б приємно. Запустіть його, послухайте глибоку ноту вихлопу та наведіть його на початок гірської дороги. «Це буде гарний день», — подумаєте ви.
Їздити навчають і на жорсткішій стороні, але зупиняються перед тим, щоб бути незручним хлопчиком-гонщиком. BMW любить надавати своїм автомобілям твердість, прямість, і 230i не є винятком. Рульове управління приємне пряме, а керованість вселяє впевненість. Ви ніколи не будете впевнені, скільки замків вам потрібно для будь-якої ситуації. Приємно направити передню частину в вузький кут і накрутити потужність на виході. Він не мчить, як гоночний автомобіль, але він більш ніж щасливий, щоб схопитися та повернути на прохання водія. По суті, це гнучка, добре збалансована задньопривідна платформа від компанії, яка давно освоїла цей формат.
Перевага 230i полягає в тому, що він не змушує вас страждати, коли ви повертаєтесь до реальності та свого повсякденного життя. Вихлоп має цілком розумний об’єм, його легко припаркувати, і він не такий низький, щоб шкрябати по лежачих поліцейських або під’їзні шляхи. Для тих, хто не обтяжений регулярними шкільними пробіжками , є два передніх сидіння та достатньо місця для багажу в багажнику. Якщо вам дійсно потрібно підвезти пару друзів, ви завжди можете притиснути їх ззаду. В ідеалі відтепер ви будете спілкуватися з людьми нижчими, нижчими.
Ні для кого не секрет, що BMW може створити автомобіль, який добре справляється як із щоденними завданнями, так і з бадьорим водінням. Що вражає, так це те, наскільки особливим є відчуття сісти в справжнє купе у світі, де домінують круті позашляховики. Сидіння на сидінні нагадує вам про те, що означає бути ентузіастом, і про те, що колись автомобілі такого формату були набагато більш масовими. У той же час BMW слід похвалити за зручність використання інтерфейсів 230i. Диск управління робить використання інформаційно-розважальної системи простою мрією порівняно з сенсорними інтерфейсами більшості брендів. О, а можливість натиснути одну кнопку, щоб узгодити круїз-контроль з поточним обмеженням швидкості? Белісимо. Хтось купить цьому інженеру чізкейк.
Можливо, єдине, на що шкода, полягає в тому, що 230i не пропонує трохи більше хвилювання, коли ви його надаєте. Це могло б дійсно використовувати кращу вихлопну примітку; він просто не гавкає, не піднімається і не кусається, як славетні шістки бренду з природною атмосферою 80-х і 90-х років. Таке відчуття, що післяпродажний вихлоп був би справді веселим оновленням. Реакцію дросельної заслінки та трансмісію також можна налаштувати, щоб поставити вас на нерівний край. Але насправді, якщо ви хочете отримати ці гострі відчуття, є просте рішення. Зекономте на M240i xDrive або M2, і ви, ймовірно, не розчаруєтеся.
BMW 230i Особливості, опції та конкуренція
Що стосується опцій, то список обмежений, але варто звернути увагу на ваш улюблений колір кузова (фіолетовий, як ми обговорювали) і 19-дюймові колеса, якщо вам подобається дизайн більше, ніж стандартні 18. Обов’язково придбайте також люк. Додаткове світло справді відкриває інтер’єр. На ринку США цю модель можна придбати з повним приводом, але насправді вона змінює правила гри лише в тих випадках, коли ви часто їздите на слизькій дорозі.
Однак 230i займає дивне становище на широкому ринку. Приблизно в 40 000 доларів, його головними конкурентами за ціною є Nissan Z і чотирициліндровий Toyota Supra , з перевагою дорожчого Lexus RC. Однак насправді вони не обслуговують той самий ринок. BMW — це вишуканий розкішний автомобіль із достатньою потужністю для невеликої розваги. Натомість Nissan Z видає потужні 400 к.с. у блискучій обгортці. Чотирициліндровий Supra може мати подібну потужність, але знову ж таки, він замінює гідність BMW на юнацький стиль.
Вибір між трьома досить простий. Якщо ви бажаєте обдурити своїх колег-агентів з нерухомості чи дипломованих юристів, придбайте BMW або Lexus. Якщо ви хочете розібратися, вирушити на трек або вейп на парковці, придбайте Nissan Z, ідеально жовтого кольору.
За гроші автора 230i заслуговує на гарні 19-дюймові колеса за додаткову вартість (у США) близько 600 доларів. Слід також уникати видалення люка, оскільки додаткове скло дійсно має значення. Крім того, я б купив преміальну фарбу Thundernight Metallic за додаткові 650 доларів разом зі шкірою салону Cognac.
Цінність і вердикт
230i вдаряє його короткий добре. Це розкішний костюм, який його власник може носити, щоб створити імідж багатства, і, як бонус, він також має трохи продуктивності. При цьому він залишається доступним. Небагато автомобілів подарують вам стиль і кеш 230i за ціною менше 50 000 доларів. Власна 4 серія BMW є, можливо, найбільшою загрозою в цьому відношенні, але її масивні ніздрі означають, що 2 серія є більш елегантним вибором .