У 2010 році Jaguar представив інноваційний концепт суперкара під назвою C-X75 і мав намір запустити його у виробництво з 1,6-літровим рядним чотирициліндровим двигуном і чотирма електродвигунами.
На жаль, проект було припинено в грудні 2012 року, навіть не запустивши його у виробництво. Якби його побудували, він був би конкурентом Porsche 918 Spyder, LaFerrari та McLaren P1.
Перемотуємо десятиліття вперед, і дизайнер Айтор Аміго Лопес уявив, як би виглядав новий Electric Concept, якби Jaguar знову вирішив дослідити цю нішу автомобільного ринку.
Автомобіль під назвою ID-Type має такий же амбітний дизайн, як і такі гіперкари, як Aston Martin Valkyrie та Lotus Evija.
Подібно до Valkyrie, наприклад, кабіна ID-Type майже здається підвішеною між чотирма колесами через величезні повітряні тунелі між передніми колесами та кузовом, а також тунелі між задніми колесами. Очевидно, аеродинаміка зіграла ключову роль у дизайні цього концепт-кара.
Форма передньої частини також заслуговує на увагу, тут помітна штучна решітка радіатора, невеликі фари головного світла і яскраво виражений спліттер. Задня частина також досить радикальна завдяки величезному дифузору, тонким світлодіодним заднім ліхтарям і відкритим колесам.
Як і інші гіперкари, автомобіль буде побудований на шасі з вуглецевого волокна та матиме салон, орієнтований на водія, з тонкими сидіннями, встановленими безпосередньо на монококу.
Дизайнер задумав автомобіль як повністю електричний і з твердотільними акумуляторами.