Огляд Kia Telluride 2023 року
Іноді — як шанувальники автомобілів і люди, які вважають себе знайомими з подіями в автомобільній промисловості — ми забуваємо, що широка громадськість не на тій же хвилі, що й ми. Наразі ті з нас, хто підключений до мережі, знають, що південнокорейські автовиробники напипають абсолютну дупу, коли справа доходить до доставки автомобілів, які люди хочуть купити за цінами, які вони готові заплатити. Мине трохи більше часу, перш ніж менш освічені люди подумають вимовити «Kia» у тому ж реченні, що й « Toyota ». Але якщо Kia продовжить пропонувати якісні речі, такі як Kia Telluride 2023 року , це буде лише питанням часу.
Однією з найбільш продаваних речей на автомобільному ринку зараз є позашляховик середнього розміру з трьома рядами сидінь. Зробіть його привабливим і доступним за ціною, і ви отримаєте виграшну формулу — аж до того, що Kia не зможе виробляти достатньо Tellurides , щоб не відставати від попиту.
Якщо зважати на нинішню популярність Telluride, все, що Kia повинна зробити, це нічого не зіпсувати з цим оновленням 2023 року. Всупереч поширеній думці, блискавка може і часто вдарить двічі в одне й те саме місце, і Kia зараз стоїть на вулиці з громовідводом, піднятим вище, ніж будь-хто інший.
Огляд характеристик Kia Telluride 2023 року
- Базова ціна (SX X-Line AWD як перевірено): 37 025 доларів США (54 120 доларів США)
- Силовий агрегат: 3,8-літровий V6 | 8-ступінчастий автомат | передній привід або повний привід
- Потужність: 291 при 6000 об/хв
- Крутний момент: 262 фунт-фут при 5200 об/хв
- Місткість: 7 або 8, залежно від комплектації
- Дорожній просвіт: 8,4 дюйма
- Споряджена маса: 4378 фунтів
- За другим рядом: 46 кубічних футів
- За третім рядом: 21 кубічний фут
- Буксирна потужність: 5000 фунтів
- Кути бездоріжжя: наближення 17,7° | 23° вильоту
- FWD: 20 миль на галон місто | 26 шосе | 23 комбіновані
- AWD: 18 миль на галон місто | 24 шосе | 21 комбінований
- Швидкий прийом: оновлений Telluride дає відомим брендам класу «люкс» можливість отримати гроші завдяки стабільній якості, комфорту та стилю.
- Оцінка: 8,5/10
Розташований над меншим позашляховиком Sorento , трирядний Telluride є найбільшим позашляховиком Kia. Він вперше надійшов у продаж у 2019 році, а нещодавно його оновили для 2023 модельного року, що приносить оновлену передню та задню панелі та інтер’єр, а також дві нові комплектації — X-Line та X-Pro — призначені для легкого бездоріжжя.
Правда, зовнішні зміни дуже незначні. Фари тепер виглядають двома вертикальними лініями, а не жовтими, а також новий дизайн решітки радіатора та коліс. Однак Telluride все ще зберігає свій гарний блоковий стиль, який, я підозрюю, допоможе йому досить добре старіти. Тестовий автомобіль X-line, яким я керував, мав підняті рейлінги на даху, ексклюзивні 20-дюймові колеса та дверні ручки кольору кузова. Як додатковий бонус, пофарбований у сірий вовк зовнішній вигляд чудово приховував дорожній бруд.
Вигнуті подвійні 12,3-дюймові дисплеї – це, мабуть, найбільша зміна інтер’єру. Раніше Telluride мав такий потворний вигляд, як екран, прикріплений до панелі приладів; тепер це набагато чистіше та легше читати. Крім того, форми вентиляційних отворів HVAC були дещо спрощені. Пасажири другого ряду можуть розміститися або на трьохмісних лавках, або на двох індивідуальних капітанських кріслах, а пасажири третього ряду отримують тримісні лавки як єдиний варіант.
Трансмісія залишається незмінною: єдиним доступним двигуном є 3,8-літровий атмосферний V6, який працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка передає потужність або на передні колеса, або на всі чотири колеса, залежно від обраної комплектації.
За кермом Kia Telluride
Цікаво, що незважаючи на кліренс у 8,4 дюйма, мені не потрібно було підніматися так далеко, щоб сісти в Telluride. У найвищому положенні для такого коротуна, як я, сидіння не було величезним кроком угору, що робило вхід і вихід бездумно простим. Для повільніших і міських речей Telluride має ту громіздку якість, яка є спільною для позашляховиків, орієнтованих на комфорт. Весь досвідчений відгук м'який: м'які гальма, легке кермо, м'яка підвіска, плавне непомітне перемикання передач. Це не повільно, однак; є багато потужності від V6, щоб змусити його рухатися. Жодного разу я не відчував, що не можу безпечно пройти або злитися. 360-градусна камера випробувача зробила паралельне паркування легким, а видимість завдяки великому вертикальному лобовому склу була чіткою та безперешкодною.
Телурайд справді сяяв на шосе. Там трансмісія припаркувалася на восьмій передачі, а двигун тихо крутився на задньому плані. Пристойний NVH зменшив шум дороги та вітру, і автомобіль перетворився на великий і зручний будинок на колесах, який пригостив моїх пасажирів чудовим простором для ніг і першокласним сном. Від Telluride виходило відчуття безпеки, ніби він був задоволений круїзом і нічого не могло його засмутити під час виконання цього завдання. Є режим «еко» для ефективнішого водіння, яким я користувався протягом більшої частини кредиту. Більшу частину часу я їздив по шосе, і наприкінці моєї подорожі бортовий комп’ютер автомобіля повідомив про середню витрату 22,8 миль на галон.
І оскільки це продукт Kia/Hyundai, Telluride був оснащений чудовою системою допомоги автомобілебудівнику Highway Driving Assist. З увімкненим радарним круїз-контролем і утриманням у смузі руху все, що мені потрібно було зробити, це тримати руки на кермі та дивитися, поки машина зробить все інше. Він спостерігав за всіма іншими автомобілями на сусідніх смугах і плавно регулював швидкість відповідно до потоку транспорту.
Підйоми і падіння
«Це як Range Rover!» — були перші слова мого тата, коли він сів на пасажирське сидіння. Дійсно, тестовий автомобіль був покритий плюшевою коричневою шкірою, вставками з матового металу та деревиною з відкритими порами. Усе це було неймовірно висококласним на вигляд і на дотик, і я з певним самовдоволенням нагадав собі, що сиджу в Kia. Внутрішнє компонування було інтуїтивно зрозумілим і зручним, а широкий однопластовий екран запропонував чіткі та легкі для читання дисплеї. Як і у випадку з Kia Sorento, який я тестував на початку цього року, другий ряд пропонував багато місця та розслаблюючі сидіння. Загалом, це не те місце, де б ви хотіли провести кілька годин, поки милі зникали.
Хоча Telluride технічно має сидіння третього ряду, його було б досить щільно стиснути, якщо б ви хотіли справді розмістити там трьох дорослих. Звичайно, ви могли б це зробити, але після того, як я сам туди заліз, я подумав, що Chevy Traverse моїх батьків 2018 року випуску має більший і більш зручний третій ряд.
Особливості, опції та конкуренти Kia Telluride
Базова комплектація LX Tellurides оснащена V6, восьмиступінчастою коробкою передач, переднім приводом, 12,3-дюймовим сенсорним екраном, круїз-контролем, набором функцій безпеки водія та може розмістити вісім пасажирів на багатомісному сидінні другого ряду. Рекомендована роздрібна ціна для них починається від 37 025 доларів США. Тестовий автомобіль поставлявся в комплектації SX X-Line AWD вищого рівня, яка включає 20-дюймові чорні легкосплавні диски, зовнішній стиль X-Line, режим буксирування та задню підвіску з самовирівнюванням, і мав початкову роздрібну ціну в 53 120 доларів. Після таких варіантів, як зовнішня фарба Wolf Grey (495 доларів), пакет кольорів інтер’єру Terracotta (295 доларів) і килимові килимки (210 доларів), загальна рекомендована роздрібна ціна автомобіля склала 54 120 доларів.
Що стосується конкурентів, Kia Sorento (31 285 доларів США, початкова рекомендована роздрібна ціна) має більше варіантів трансмісії, ви можете придбати Dodge Durango (40 090 доларів США, початкова роздрібна ціна) з V8, Honda Pilot (39 375 доларів США, початкова рекомендована роздрібна ціна) просторіша, Mazda CX-9 ( 40 025 доларів США (початкова рекомендована роздрібна ціна) є більш стильною, але пропонує набагато менше внутрішнього простору, і, здається, у всіх є Toyota Highlander (37 755 доларів США, починаючи з роздрібної ціни). Є причина, чому Highlander і Pilot є вічними фаворитами (ціна, простір, надійність, що завгодно), але якщо ви хочете звільнитися від того, що роблять маси, Telluride пропонує хорошу альтернативу.
Цінність та Висновок
За ціною Telluride є досить вигідною пропозицією проти конкурентів. Його ціна нижча, в основному, у всіх конкурентів, яких я перерахував, і єдина причина, чому Sorento дешевший, полягає в тому, що він трохи менший (і має досить жалюгідний розмір вантажного відділення). Навіть відмовившись від wazoo, яким був тестовий автомобіль, я все одно відчував, що він виправдовує запитувану ціну. Дійсно, він відчував себе як автомобіль за 50 000 доларів. Інтер’єр, звичайно, був на одному рівні з деякими BMW та Lexus, на яких я їздив.
Подивіться, якщо вам вдасться придбати Kia Telluride 2023 року, зробіть це. Це надзвичайно комфортний і привабливий автомобіль, який пересувається з хорошим кліренсом і повним приводом. Хоча його третій ряд може бути трохи меншим, ніж інші трирядні позашляховики, і він може використовувати більш ефективний двигун, факт залишається фактом, що це третій найпродаваніший автомобіль Kia (позаду Forte і Sportage ) . З цим оновленням Kia залишила багато чого недоторканим, тому що вона добре знає, коли бачить його. Мабуть, так і ви всі.