Технічні характеристики Lamborghini Huracán Tecnica 2023 року

Базова ціна (як перевірено): $239 000 ($330 095)
Силовий агрегат: 5,2-літровий V10 | 7-ступінчастий автомат з подвійним зчепленням | Задній привід
Потужність: 631
Крутний момент: 417 фунт-фут
Споряджена маса: 3470 фунтів
Оцінка економії палива EPA: кого це хвилює?
Швидкий знімок: чудова остання стійка, але не обов’язково справжній водійський автомобіль.
Оцінка: 8,5/10
STO Touring

Lamborghini Huracán Tecnica

Huracán Tecnica – це цікавий експеримент. Повідомляється, що Lamborghini взяла Huracán STO (еквівалент банзай-парашутиста в термінах Huracán) і видалила деякі з його грубіших країв, щоб створити кращий суперкар для дорожнього руху.

Він зберіг 5,2-літровий V10 потужністю 631 кінську силу та задній привід від STO, а також більшу частину налаштування підвіски, агресивності та загального калібрування цього автомобіля. Де він відхиляється, так це його кузов і практичність. Замість виділеного вентиляційного отвору для радіаторів і двох розкладачок, що висять над алюмінієво-вуглецевою рамою, Tecnica отримує чорну частину, зберігаючи панелі з вуглецевого волокна, виготовлені спеціально для неї. Якщо STO має 12 за 10-бальною шкалою божевілля, Tecnica все ще комфортно сидить на дев’ятці. Справді, має меншу притискну силу, ніж STO, уявіть Tecnica як GT3 Touring у порівнянні з повноцінним GT3 RS , яким є STO.




У Tecnica є нескінченна колекція динамічних трюків, які викликають виклик фізиці. Романтично названа комбінація датчиків повороту, кута та крену Lamborghini Piattaforma Inerziale з Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata , яка контролює вхідні дані водія, допомагає транслювати потоки даних, що надходять із кожного кутка Tecnica. Це включає в себе активні магнітні амортизатори, рульове керування задніми колесами, векторне розподілення крутного моменту за допомогою гальмування та векторне розподілення гальм за допомогою контролю стабільності для регулювання положення автомобіля. Крім того, Tecnica отримує рульову рейку STO з фіксованим передаточним числом 13,4:1 порівняно зі змінним передавальним числом Evo. Тим не менш, все це грає в делікатно організовану гру, щоб ви відчули себе героєм.

Будь-яке уявлення Lamborghini про пом’якшення досвіду зникає, коли ви впадаєте в карбонові ковшеподібні сидіння. Всередині Tecnica виглядає так само божевільно та дезкорно, як і STO. Дверні панелі від STO, оздоблені вуглецевим волокном без набивки, тоді як червоний ремінець служить дверною ручкою, що спадає з прорізу в карбоновому плетінні, а чорний ремінець, прикрашений карбоном, допомагає зачинити двері. Приладова панель — це меза з алькантари з вуглецевими вентиляційними отворами, що стирчать з неї, і оскільки на заводі вони явно мали надлишок вуглецю, оздоблення приладової панелі також зроблено з вуглецевого волокна.




Дивовижно те, що кермо з алькантари можна відрегулювати так, щоб він практично торкався моїх грудей, дозволяючи мені потонути в жорстких ковшоподібних сидіннях. «Sgancio» надруковано на регулювачі вперед-назад, що є найкрасивішим способом, який будь-коли говорив «відпускання». За рульовим колесом розташовані пелюсткові перемикачі з делікатною, але звучною дією. Крім того, є 12,3-дюймовий Панель РК-дисплеїв, на якій помітно відображається величезний розмах червоної лінії V10 (майже 9000 об/хв) і положення передачі, а інша інформація прихована в його кутах.

Але найнеймовірніше – це краєвид. Ви нічого не бачите. На більшості перехресть навіть не видно верхніх сигналів світлофора. Це абсурдно і на межі дурості, але служить постійним нагадуванням про об’єкт, який ви контролюєте. Для сором’язливих: люди не можуть вас добре розгледіти, дивлячись на брутальний зовнішній вигляд. Але навіть якщо вони вас не бачать, вони вас точно почують.

Створено для обслуговування

Це суть досвіду роботи з Tecnica. Все починається і закінчується на V10. Це кричуще нагадування про те, що Tecnica відрізняється від усіх суперкарів, які продаються сьогодні, і нестерпне нагадування про те, що ми втратимо найближчим часом.




Звичайно, це потужно. Він має надзвичайний крутний момент від холостого ходу до 8500 об/хв, виробляючи тягу, як двигун з турбонаддувом, але без вагань. Настилання підлоги з кута - це вправа в маніпулюванні силою тяжіння; відчуваючи, як задні шини дряпають об залитий сонцем тротуар і алхімічно витягують тягу, поки двигун бореться, щоб звільнитися. Але це робить не потужність, а звук і лютість, з якою він подається, що змушує Huracán Tecnica відчувати себе як ніщо інше.

Lamborghini Huracán Tecnica photo

Це один із трьох справді музичних двигунів, що залишилися на планеті. У Porsche 911 GT3 звучить шістка, високочастотний акорд Ferrari V12 і гармонійна складність V10 Huracán. Має тонову фактуру, характер і вокальний діапазон. Це звучить по-різному від часткового газу до повного газу в будь-якій частині діапазону обертів, але потім має додаткову частку емоцій і недосконалості, що тягне вас за горло. Перемикання передач із подвійним зчепленням відбувається плавно в режимах Strada та Sport, але вражає величезним перемиканням передач потужністю та тріском у орієнтованій на трек Corsa.




Решта Tecnica створена для обслуговування двигуна. Незалежно від того, як дверні панелі з вуглецевого волокна резонують із виттям V10, чи те, як розташовані збоку впускні отвори двигуна хапали повітря прямо біля моїх вух, цей автомобіль не має вищої сили, ніж емоції. Потрібен деякий час, щоб заспокоїтися і відчути автомобіль у його цілості, а також зрозуміти, чого він намагається досягти, окрім того, щоб бути музичною скринькою.

Швидкість без відчуття

Як тільки я мав момент відійти від повної атаки суперкарів-інфлюенсерів-зменшення передач у тунелі, яку Huracán спричинив у мені, виникла справа оцінити керованість Lambo з центральним розташуванням двигуна. Ось де це стає дуже змішаним мішком.




Керування Tecnica – це не стільки питання відчуття водіння, скільки питання компетентності. Усі ці бортові системи, які контролюють кожен куточок автомобіля, налаштовані особливим чином, і ця настройка має на меті змусити мене почуватися надлюдським, але менш зв’язаним. Це неймовірно, чого може досягнути автомобіль із психотичним поворотом, який відповідає гострому, як паперовий, реакцію на газ. Але все це здається трохи штучним для моїх добре помандрованих і втомлених рук.

Lamborghini Huracán Tecnica 2023 року чудовий. Не в тому, що це найвражаючий суперкар у групі, і він, звичайно, далеко не найкращий з них з точки зору сирих можливостей. Але в ньому є те, що всі інші втратили.




Турбодвигуни V8 Ferrari та McLaren просто не можуть зрівнятися з тим, що V10 дає у світ так легко. Він швидкий, як пекло , і для цього не потребує турбокомпресорів. Tecnica цінує відтінки сірого в кричущому чорному та білому, що робить суперкар справді чудовим, а не просто хорошим. І це насправді дуже погано в кількох речах. Наприклад, здавалося, що обігрівач працював лише тоді, коли було потрібно. І передбачуваний комфорт на дорозі, який обіцяє Tecnica, функціонально не існує. У реальному житті це гучно та нерівно.