З Mercedes S Class W222 ми ніби повернулися в 2000-ті. У нас є великі та вражаючі човни, але ми також маємо надійність Mercedes початку 2000-х років. Мерседес S Class W222, наркотик у вигляді автомобіля.
З’явившись у 2013 році, Mercedes S Class W222 є частиною нової хвилі Mercedes і вже очікується, що він стане одним із найслабших Mercedes в історії S Class. У нас був W140 , який не потребує представлення, який був і залишається справжнім S-класом, і його більше читають онлайн, навіть ніж Одрі Хепберн і Доуксма разом узяті.
Потім з’явився W220 , який хотів зробити революцію, але зазнав невдачі через проблеми з надійністю. Потім з’явився W221 , який був не найнадійнішим, але принаймні він прийшов разом з епохою AMG і двигунами 6.3 з 2 мільйонами кінських сил, а також з багатьма новими технологіями. А тепер з’явився Mercedes S Class W222, який не був найяскравішим S-класом,а потім з’явився W223, який знову є класичною моделлю, оскільки представляє авангард лімузинів преміум-класу в епоху електромобілів.
Що щодо цього S-класу? Mercedes S Class W222, безсумнівно, добре виглядає та створює відчуття старомодного човна, але, на жаль, він увійде в історію як модель із певними проблемами надійності, як і W220. А у W222 є інша проблема, запозичена у Audi. Подібно до того, як Audi A8 є більшим A6 , S Class є більшим E Class.
Натомість перейдемо до позитиву. S Class W222 — це величезний стрибок у розкоші та комфорті порівняно з W221, і автомобіль настільки розкішний, що його використали як основу для моделі Maybach. У США це був дуже успішний автомобіль, тому що туди імпортували лише великі бензинові двигуни, від S500 і вище. S-клас залишається королем у зоні комфорту та домінує над усім нормальним у цьому класі. Серія 7 більш спортивна, а A8 більш стриманий, але S Class залишається на вершині з точки зору комфорту та, погодьтеся, зовнішнього вигляду. Це все ще показує всім, що життя добре ставиться до вас.
Двигуни Mercedes S Class W222
Бензин
3,5 V6 потужністю 333 кінські сили – Мерседес, схоже, не може позбутися цього двигуна 3,5 V6. Двигун, який почав своє життя під кодовою назвою M272 і був двигуном, якого слід повністю уникати , будь то S-клас, ML або CLS, зник у 2012 році, а потім у 2015 році повернувся під назвою M276, і тепер у нього вирішено проблему балансувального вала. Тож тепер, на W222, я можу його рекомендувати.
4.7 V8 Bi-Turbo потужністю 455, 469 і 612 кінських сил – з S500 і двигуном початкового рівня для американців, цей M278 не має особливих проблем, натомість він зашкодить вам там, де сонце не світить, коли вам доведеться змінити ланцюги ГРМ. Так Ланцюги.
5,5 V8 Bi-Turbo потужністю 585 кінських сил – зарезервований для S63 AMG, двигун M157 напрочуд надійний. Звичайно, у нього є деякі проблеми зі свічкою запалювання та синхронізацією, але в цілому це надійний двигун. Звичайно, його обслуговування буде не таким дешевим, як 1,4 MPI VW Fox, але для 585 кінських сил 5,5 бі-турбо це неймовірно.
6.0 twin-turbo V12 потужністю 530 і 630 кінських сил – відносно старий двигун, випущений приблизно в 2002 році з Pepsi Blue і Vanilla Coke, двигун виявився досить надійним.
Дизель
3.0 V6 потужністю 258 кінських сил . Якщо 4.7 V8 у S500 є найбільш доцільним для США, то найбільш логічним двигуном для нас у Європі є дизель 3.0 V6. Двигун, удосконалений з часом, і ви просто повинні бути обережними, заливаючи його лише MB AdBlue, купленим у дилерському центрі MB, інакше ви матимете серйозніші проблеми, ніж у Країв із законом.
3.0 I-6 потужністю 282 і 335 кінських сил – рядний шестициліндровий двигун, випущений разом із оновленим 2018 роком, повертається після 14-річної перерви. Зараз це надто екзотично навіть для Джозефа Аллена Мальдонадо-Пасажу , тож доведеться дати часу сказати своє слово.
Гібрид
3.0 V6 бензин + гібрид на 329 кінських сил – я не зовсім розумію, чому ви вибрали б Mercedes S400e, але добре знати, що у вас є вибір. У нас є той самий M276, який є надійним, але ми втрачаємо простір у багажнику завдяки електромотору потужністю 27 кінських сил, принаймні, ви можете похвалитися тим, що це єдиний S-клас із офіційним споживанням палива менше 3 літрів на 100 км під час їзди по шосе. Наче економія палива актуальна.
3,0 л-6 бензин + гібрид потужністю 367, 435 і 489 кінських сил . Подібним чином двигун M256 вийшов із рестайлінгом 2017 року, і він надто новий, щоб про нього давати оцінку. Але принаймні він має електромотор потужністю 122 кінські сили у версії S560e, і тут ми вже говоримо про те, що електромотор сприяє продуктивності автомобіля, а не економії.
3.5 V6 бензин + гібрид на 302 кінські сили – це був попередник двигуна 3.0 V6, і ідея для гібрида S-класу виникла від гібрида W221, який мав старий M272 3.5 V6, і тут він зберіг 3.5 V6, але як Версія M276 протягом 2 років, поки не була знята з експлуатації. Ті самі проблеми, але принаймні тут ви значно скорочуєте астрономічний податок, що накладається на двигуни понад 3 літри.
2.1 л-4 дизель + 204 к.с. гібрид – я не зрозумів старий S250 CDI, як не розумію цей дизельний гібрид 2.1. Занадто малий і не має місця під капотом Mercedes S Class W222.
Mercedes S Class W222 Загальні питання
Передні та задні ремені та натягувачі мають тенденцію ламатися, а це означає, що вам доведеться їздити без ременів. Це якщо вас хвилює таке питання.
Система Pre-Safe, яка , серед іншого, піклується про подушки безпеки та їх розгортання, може вийти з ладу, і в разі зіткнення подушки безпеки можуть не спрацювати.
У вас багато технологій і багато проблем з електрикою. Системи безпеки не працюють належним чином, Lane Assist не працює. Загалом, спробуйте кожну доступну кнопку та функцію в автомобілі та сподівайтеся на краще.
Пневмопідвіска є постійною темою для всіх подібних автомобілів, а S Class W222 важить 5000 тонн + ПДВ, тому вам доведеться часто міняти подушки безпеки.
Витік масла є звичайним явищем на моделях без рестайлінгу, тому стежте за найменшими ознаками, оскільки двигуни можуть працювати без масла, але лише протягом кількох миль, а потім їх неможливо відремонтувати.
Світлодіодні фари страждають від конденсації кожні 3 дні , тому вам доведеться дотримуватися суворої обробки… зачекайте, не те… бути світлодіодними фарами — це класична історія, з якою ви нічого не можете зробити.
Автоматичні коробки передач 7G-Tronic настільки сумнівні, що вони є напівпостійними гостями на зйомках “Чудака!” На щастя, коробка передач 9G-Tronic з'явилася приблизно в 2015 році і проблем з нею не так багато. І ми все ще протестуємо проти 5G.
Кришка паливного баку не закривається, але це не ваша проблема, це проблема водіїв. А якщо у вас якийсь S500, краще залишити його відкритим, тому що ви все одно заправляєтеся кожні 50 км.
Mercedes S Class W222 висновок
Не найнадійніший автомобіль в історії S-класу, але він залишився принаймні таким, що запам'ятовується. Як і будь-який сучасний Mercedes, я рекомендую модель після 2017 року. Які двигуни ви рекомендуєте? Що стосується бензинової потужності, я рекомендую чудовий гібридний двигун 3,0 l-6 потужністю 489 кінських сил , але, швидше за все, ви підете на 258 кінських сил дизеля S350 3,0 V6.