Електрифікація підходить Rolls-Royce краще, ніж будь-якому іншому бренду. Зрештою, десятиліттями надзвичайно ексклюзивний автовиробник невтомно працював, щоб налаштувати свої V-12 майже на безшумність. Але навіть у контексті попередніх Rolls-Royce, електричний Spectre являє собою крокову зміну в тиші. Якщо ви погоджуєтеся з головним інженером Міхіаром Аюбі про те, що «мовчання — це розкіш», то Spectre, швидше за все, є найрозкішнішим автомобілем.
Новий порядок тиші Rolls-Royce Spectre
Це не наперед. Те, що всі електромобілі за своєю суттю однаково тихі, настільки ж невірно, як це часто повторюють. Хоча це правда, що електродвигуни, як правило, створюють набагато менше шуму, ніж двигуни внутрішнього згоряння, особливо при високих навантаженнях, це лише одне з трьох основних джерел шуму. Що стосується двох інших — шуму, що поширюється вгору від дороги та автомобіля, що розрізає навколишнє повітря, — електромобілі не мають особливих переваг.
Але Spectre настільки тихий, що випробувати його — це знищити будь-який інший автомобіль, включаючи решту лінійки Rolls. На швидкості від 80 до 90 миль/год найменша брижа вітру починає зачіпати бокове скло Spectre. Але порівняно з поїздкою наступного дня на позашляховику Cullinan , одному з найтихіших транспортних засобів, які ми коли-небудь вимірювали (62 децибели на швидкості 70 миль/год), Spectre настільки тихіший, що ми подумали, що одне з вікон Cullinan може бути злегка відкритий.
Водіння Rolls-Royce Spectre
Однак перший електромобіль компанії — це набагато більше, ніж просто відсутність шуму. Його шини так без тертя котяться рівними дорогами, що можна було повірити, що вивисаєш над дорогою, хоча різкі удари приземлюють ці думки та служать нагадуванням про вагу 23-дюймових коліс і 32-дюймового Pirelli P Zero PZ4. Вибрати шини.
Ми вважаємо, що Spectre повинен мати режим руху накатом, який продовжить відчуття невимушеної легкості. Замість цього існує невелика кількість регенерації за замовчуванням, з кнопкою B на поворотній колонці перемикача, щоб збільшити рекуперативне гальмування до такого рівня, що воно призведе до зупинки автомобіля без дотику до педалі гальма, а це трохи довго. щоб гарантувати плавність. Окрім цього, Spectre не має параметрів режиму водіння, які можна вибрати, підхід, з яким ми щиро погоджуємося,—пропонувати єдину чудову мелодію, не даючи водіям безліч способів її зіпсувати. З цієї ж причини відсутні налаштування звуку. Єдиним іншим вибором щодо силової установки є шум Rolls-Royce, який змінюється разом із потужністю двигуна; це звучить як зловісний футуристичний шторм, який знаходиться на значній відстані.
Коли його вимкнено (наша перевага), двигуни абсолютно безшумні. Вони також досить сильні, хоча прискорення не є божевільним за сьогоднішніми стандартами електромобілів. Тим не менш, розгін до 60 миль на годину в діапазоні низьких чотирьох секунд приблизно відповідає продуктивності моделей марки V-12. Єдиним іншим вибором щодо силової установки є шум Rolls-Royce, який змінюється разом із потужністю двигуна; це звучить як зловісний футуристичний шторм, який знаходиться на значній відстані. Коли його вимкнено (наша перевага), двигуни абсолютно безшумні. Вони також досить сильні, хоча прискорення не є божевільним за сьогоднішніми стандартами електромобілів. Тим не менш, розгін до 60 миль на годину в діапазоні низьких чотирьох секунд приблизно відповідає продуктивності моделей марки V-12.
Єдиним іншим вибором щодо силової установки є шум Rolls-Royce, який змінюється разом із потужністю двигуна; це звучить як зловісний футуристичний шторм, який знаходиться на значній відстані. Коли його вимкнено (наша перевага), двигуни абсолютно безшумні. Вони також досить сильні, хоча прискорення не є божевільним за сьогоднішніми стандартами електромобілів. Тим не менш, розгін до 60 миль на годину в діапазоні низьких чотирьох секунд приблизно відповідає продуктивності моделей марки V-12.
Ці передні та задні синхронні двигуни зі збудженням струму запозичені у материнської компанії BMW. Спереду встановлено двигун потужністю 255 к.с., а ззаду — потужніший двигун потужністю 483 к.с. від iX M60 і i7 M70 . Акумуляторна батарея ємністю 102,0 кВт-год також використовується спільно з BMW і використовує ті самі елементи CATL. Максимальна потужність становить 577 кінських сил і 664 фунт-фут, що майже дорівнює останній твін-турбо V-12 у седані Phantom. Аюбі каже, що Spectre використовує майже 400 фунтів звукоізоляційних матеріалів, як і в інших Rolls-Royce, а акумуляторна батарея вагою 1543 фунти є ще одним ефективним захистом від шуму.
Інтеграція великої батареї в алюмінієву архітектуру розкоші була зроблена спритно — передні сидіння розташовані лише на 0,8 дюйма вище, а задні — на 1,2 дюйма вище, ніж у Phantom Coupe 2009 року, яке служило музою Spectre . Пакет також є головним внеском у заявлене 30-відсоткове збільшення жорсткості на кручення порівняно з Rolls-Royce Ghost. Те, що Spectre лише приблизно на 500 фунтів важчий, ніж Cullinan або i7, виглядає приблизно такою ж великою перемогою у вазі, на яку може сподіватися чотиримісний автомобіль вагою 6600 фунтів.
Висока лінія пояса обмежує огляд із плюшевих сидінь, значно відволікаючи увагу на чудові шкіряні та дерев’яні матеріали салону. Кран вентиляційних отворів говорить про алюмінієву заготовку. Незважаючи на видалення двигуна внутрішнього згоряння та трансмісії, все ще є центральний тунель. Тепер уже знайома обшивка стелі Starlight, усіяна крапками світла, доповнена новою опцією Starlight Doors, що містить 4796 додаткових «зірочок» у дверях і задніх сидіннях для дорослих. Або ви можете вибрати традиційну та ефектну дерев’яну обшивку. Після того, як ви все зрозумієте та почнете керувати автомобілем, ви побачите, що типове для Rolls кермо з тонким ободом і великим діаметром легке, але дуже точне. На приємний подив, він проходить уздовж тонкого зворотного зв'язку на дорозі. На великих хвилях на дорозі Spectre може надто плавати спереду назад, але крен кузова добре контролюється.
Погляд вперед на Spectre, який займає свою смугу руху, створює враження, що він такий же масивний, але рульове керування чотирма колесами та активні стабілізатори поперечної стійкості дозволяють йому їздити набагато менше. Жодного моменту, коли Спектр проходить серію перемикань у темпі, абсолютно невідповідному його невимушеній місії, він не розвалюється. Коли ви нарешті повинні вийти з кабіни, потримайтеся після другого потягнення за дверну ручку, і двері відкриються, потягнувши вас за собою. Жодного моменту, коли Спектр проходить серію перемикань у темпі, абсолютно невідповідному його невимушеній місії, він не розвалюється. Коли ви нарешті повинні вийти з кабіни, потримайтеся після другого потягнення за дверну ручку, і двері відкриються, потягнувши вас за собою. Жодного моменту, коли Спектр проходить серію перемикань у темпі, абсолютно невідповідному його невимушеній місії, він не розвалюється. Коли ви нарешті повинні вийти з кабіни, потримайтеся після другого потягнення за дверну ручку, і двері відкриються, потягнувши вас за собою.
Безперервність дизайну Rolls-Royce Spectre
Нічого в приголомшливій присутності Spectre не вказано на морську зміну двигуна, і це навмисно. Клієнти бренду не зацікавлені у стилістичному відхиленні, оскільки Rolls-Royce переводить усі свої моделі на електричний двигун до 2030 року. Таким чином, довгий капот і велике співвідношення передньої панелі до осі залишаються, хоча під капотом мало що видно. для масивної металевої кришки. Єдине, що вражає, — це велика кришка зарядного порту.
Компанія Rolls змінила форму та оптимізувала кожну поверхню зверху та знизу, що призвело до вражаючого коефіцієнта лобового опору 0,25 (проти 0,31 у Phantom Coupe). Навіть орнамент капюшона Spirit of Ecstasyщо виходить із передньої частини капюшона, тепер вона присідає трохи нижче, а її розпущені мантії розширені. Решітки решітки здебільшого закриті, оскільки охолоджуюче повітря не потрібне. Маючи довжину майже п’ять футів, двері автобуса із задніми шарнірами є найдовшими, які коли-небудь виробляв Rolls, тому вони отримали вторинну стабілізуючу засувку.
Компанія каже, що дослідження з потенційними власниками показали, що вони майже виключно зацікавлені в заряджанні вдома, і що приблизно 260 миль Spectre EPA достатньо. Ті, хто подорожує далі, ймовірно, виберуть інший транспортний засіб зі свого особистого автопарку — такий, який не прив’язаний до землі. Незважаючи на це, Spectre має можливість швидкої зарядки постійним струмом із заявленою піковою потужністю 195 кВт.
Ціна починається від 422 750 доларів США, але, здавалося б, нескінченна кількість можливих налаштувань, компанія каже, що очікує, що вартість більшості транспортних засобів перевищує 500 000 доларів США. Роллс каже, що 40 відсотків тих, хто замовив Spectre, є новачками в бренді, і перший рік виробництва, приблизно 2500 автомобілів, уже розпродано. Поставки розпочнуться в листопаді 2023 року.
Spectre — це надзвичайно ірраціональний автомобіль — величезний бегемот BMW 7-ї серії розміром із двома дверима. Він здається знайомим, але водночас представляє надтихий шлях вперед для Rolls-Royce.
Технічні характеристики Rolls-Royce Spectre
ЦІНА
Базова: $422 750
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із збудженням струму, 255 к.с., 269 фунт-фут
Задній двигун: синхронний змінний струм із збудженням струму, 483 к.с., 524 фунт-фут
Комбінована потужність: 577 к.с.
Комбінований крутний момент: 664 фунт-фут
Акумулятор: рідинний охолоджений літій-іонний, 102,0 кВт
-год. Бортовий зарядний пристрій: 22,0 кВт
Пікова швидкість швидкої зарядки постійного струму: 195 кВт
Коробки передач, передній/задній: прямий привід
РОЗМІРИ
Колісна база: 126,4 дюйма
Довжина: 215,6 дюйма
Ширина: 79,4 дюйма
Висота: 61,9
дюйма Пасажирський об’єм, переднє/задне положення: 55/41 футів 3
Об’єм багажника: 13 футів 3
Споряджена маса ( C/D est): 6600 фунтів
ПРОДУКТИВНІСТЬ ( C/D EST)
60 миль/год: 4,2 с
100 миль/год: 9,7 с
1/4 милі: 12,5 с
Максимальна швидкість: 155 миль/год