Існує певна втішна симетрія в автомобільному колі життя. Нові моделі, як правило, стають літніми громадянами приблизно через шість або близько того років, і більшість з них отримують легкий макіяж приблизно в той час, коли досягають середнього віку, намагаючись зберегти вигляд і відчуття свіжості. Саме там зараз знаходиться Lincoln Corsair . Тому не дивно, що Lincoln зробив модель 2023 року легким оновленням, коли вона почала свій четвертий рік на ринку.

Lincoln Corsair 2023 photo

Щоб вибрати невеликі зміни, внесені до останньої версії, потрібен спеціальний споттер Corsair: решітка радіатора трохи більша, передня панель дещо перероблена, а також є кілька нових комбінацій кольорів екстер’єру та салону. Тим не менш, всередині є кілька важливих змін, одна з них – нова та вражаюча техніка, завдяки якій це ідеальний час, щоб перевірити цей компактний розкішний позашляховик.




Оскільки ми деякий час не відвідували базову лінійку позашляховиків Lincoln, давайте подивимося: витончений стиль і пологий дах Corsair можуть викликати образи продуктів Range Rover, але — хоча ви ніколи цього не здогадаєтеся — цей красивий листовий метал натягнутий на скромний позашляховик Ford Escapeпоперечне розташування двигуна, передньопривідна платформа. Corsairs приводяться в рух одним із двох двигунів: 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 250 к.с. або 2,5-літровим рядним чотирициліндровим двигуном із циклом Аткінсона, який видає загалом 266 коней. (Попередньо доступний 2,3-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 295 к.с. було відмінено на 2023 рік.) Менший двигун передає свою потужність на восьмиступінчасту автоматичну коробку передач; гібрид прив'язаний до CVT. Повний привід коштує 2300 доларів США для моделей Standard і Reserve середнього рівня. Топова версія Grand Touring поставляється тільки з гібридною силовою установкою і повним приводом.

Наш тестовий Corsair, 2,0-літровий Reserve AWD, коштував від 46 770 доларів. Кілька пакетів обладнання пізніше, він був повністю оснащений і коштував 60 685 доларів США. Це ті гроші, за які ви майже отримаєте добре обладнаний BMW X3 або Volvo XC60 , і вони легко поставлять позашляховики, такі як Genesis GV70 3.5T або Acura RDX SH-AWD A-Spec, на ваш під’їзд.

Lincoln Corsair 2023 interior

Лінкольн виконував достовірну роботу, пристосовуючи інтер’єри своїх автомобілів — ну, позашляховиків — до своєї елітної місії, і ніхто не сперечався з пристосуванням нашого випробувача. Просторий дворядний інтер’єр має красиві сучасні лінії та був обтягнутий шикарною двокольоровою шкірою Ebony/Smoked Truffle, поєднанням чорно-сірого кольору, що звучить як те, про що ви чули на Project Runway . На приладовій панелі гарне дерево, а всюди розкидані стильні шматочки яскравого оздоблення. Усі Corsair отримують 12,3-дюймову цифрову панель приладів і простий у користуванні 13,2-дюймовий сенсорний екран із чіткою графікою та підключенням додатка Alexa — останнє безкоштовно протягом перших трьох років. Обидва екрани раніше були зарезервовані для моделей верхнього рівня. Зручні кнопки перемикання клавіш фортепіано перенесені.




Найдорожчим продуктом у нашому тестовому автомобілі була група обладнання 202A ($10 730), яка додає лавину високоякісних функцій — як і повинно бути за такою ціною. Серед переваг — проекційний дисплей, панорамний люк, аудіосистема Revel із 14 динаміками, передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, задні бічні сидіння з підігрівом, адаптивні амортизатори, кермо з підігрівом і функція смартфона як ключа. Найважливішим є включення адаптивного круїз-контролю з ActiveGlide, функцією автономного водіння Lincoln без рук (про це трохи пізніше). Останній шматочок sybaritic приладу був набір додаткових 24 напрямків передніх сидінь з масажем ($1285).

Оновлюйте чи ні, але Corsair їздить так само, як і коли ми востаннє виводили його на шосе більше трьох років тому. Це розкішна колісниця, яка приваблива та зручна, але не намагається залучити ту частину вас, яка любить їздити. Відчуття керма приглушено, а реакція на штурвал м’яка. Виїжджайте на гладку міждержавну трасу, і ви помітите лише натяк на плавність поїздки. Ця м’якість дозволяє йому ковзати по більших нерівностях тротуару, але 20-дюймові всесезонні шини Continental CrossContact LX Sport чіпляються по дрібних дорожніх недоліках і викликають тремтіння в салоні, в іншому випадку спокійному. Перемикання режиму руху з Normal на Excite трохи посилює адаптивні амортизатори, але не перетворює Corsair на шосе.




На випробувальному треку повнопривідний Corsair демонструє продуктивність, яка нікому не прискорить пульс, але є приблизно середньою для багатьох транспортних засобів у цьому сегменті: час розгону до 60 миль/год становить 6,1 секунди та чверть милі. спринт 14,7 секунди зі швидкістю 93 милі/год. Двигун добре працює з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і є приглушеною та віддаленою присутністю протягом більшої частини свого діапазону обертів. Зчеплення ковзання Reserve вагою 0,83 г і гальмівний шлях довжиною 179 футів зі швидкістю 70 миль/год також є винятковими, але більш ніж достатніми для спокійного водіння, яким надихає Corsair. За оцінками EPA, економія палива є такою ж середньою в сегменті компактних розкішних позашляховиків: 21 миль на галон у місті, 28 миль на галон на шосе та 24 милі на галон разом.

Те, що цей транспортний засіб мало залучає водія, робить ще більш доречним те, що тепер він пропонує функцію, яка дозволяє вам не керувати автомобілем. Під назвою ActiveGlide 1.2, це версія Lincoln подібної системи BlueCruise від Ford, і вона дозволяє вам відірвати руки від керма на тривалий час на більш ніж 100 000 миль кваліфікованих розділених шосе США. ActiveGlide вимагає передплати, але перші два роки включені в пакет 202A.

Lincoln Corsair 2023

Ми проїхали автомобілем без рук на місцевій автомагістралі між штатами та виявили, що система, яка працює разом з активним круїз-контролем, працювала бездоганно під час нашого короткого круїзу. Він вміло долав повороти, здійснював плавну та безпечну зміну смуги руху, коли ми перемикали покажчик повороту, і створював для нас майже комфорт, коли ми проїжджали півфінали на сусідній смузі.




Дійсно, ActiveGlide ідеально відповідає індивідуальності Corsair. Ми не очікуємо, що Corsair відверне людей від Audi Q5 та BMW X3; Лінкольн — це зовсім інша тварина. Завантажений екземпляр, подібний до нашого тестового автомобіля, не виграє ні за вартістю, а також не забезпечує зацікавленості водія, якого ми прагнемо. Але приблизно в середині свого виробничого періоду Corsair залишається тим, чим був на початку: транспортним засобом, який більш ніж здатний змусити вас почуватися побалованим. Отже, ласкаво просимо в середній вік, Корсаре. Ти нітрохи не змінився.

Технічні характеристики

2023 Lincoln Corsair AWD
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал

ЦІНА
Базова/як протестовано: 42 385 доларів США/60 685 доларів США
Опції: Група обладнання 202A (очисники з датчиком дощу, рульова колонка з електроприводом нахилу/телескопування, дзеркало заднього виду з автоматичним затемненням, задні сидіння, що розділяються у співвідношенні 60/40 з електроприводом відкидання спинки, проекційний дисплей, адаптивні амортизатори, автоматичне затемнення та підігрів бічних дзеркал з електроприводом складання, індуктивне заряджання пристроїв, підйомні двері з вільними руками, передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, панорамний дах, система допомоги водієві Lincoln Co-Pilot360 2.1 з дворічною підпискою на ActiveGlide з допоміжною системою зміни смуги руху та переміщенням у смузі руху, асистентом на перехрестях 2.0 і камера стеження за водієм, система Active Park Assist 2.0, система допомоги при паркуванні спереду, стереосистема Revel з 14 динаміками, антиобледенювач склоочисників, підігрів керма та зовнішніх задніх сидінь), 10 730 доларів США; Резервне оздоблення (навколишнє освітлення, шкіряні сидіння, коштовні світлодіодні фари, якщо ви зайшли так далеко, передайте відгук технічному відділу в коментарях, бічні рейки багажника на даху), 4385 доларів США; Передні сидіння Perfect Position з регулюванням у 24 напрямках, 1285 доларів США; 20-дюймові легкосплавні диски Bright Machined, $1150; Фарба Whisper Blue Metallic, $750




ДВИГУН
16-клапанний рядний 4-клапанний DOHC з проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива Робочий об’єм
: 122 дюймів 3 , 1999 см 3
Потужність: 250 к.с. при 5500 об./хв.
Крутний момент: 275 фунт-фут при 3000 об./хв.

ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,1-дюймовий вентильований диск/11,9-дюймовий вентильований диск
Шини: Continental CrossContact LX Sport
245/45R-20 99V M+S

РОЗМІРИ
Колісна база: 106,7 дюйма
Довжина: 181,4 дюйма
Ширина: 74,3 дюйма
Висота: 64,1 дюйма
Об’єм багажника позаду, вперед/зад: 58/28 футів 3
Споряджена вага: 3983 фунта