10 березня Xpeng випустила оновлений P7i за початковою ціною 249 900 – 339 900 юанів (35 880 – 48 800 доларів). P7i — це оновлена модель P7 від Xpeng, яка отримала оновлений стиль, покращену потужність і новий LiDAR. Крім того, оновлена модель тепер має покращений запас ходу: 610 км та 702 км. Нова модель доступна в чотирьох комплектаціях; два варіанти на 610 км і дві версії на 702 км.
Важливо зазначити, що хоча P7i тільки запускається для китайського ринку, він уже пропонується в Європі як Xpeng P7 . Автовиробник випустив його разом із позашляховиком G9 у лютому. Отже, P7 призначений для європейського ринку, тоді як китайські покупці отримують P7i. Єдиною великою відмінністю для обох ринків є назва.
З точки зору стилю, P7i мало чим відрізняється від оригінального P7, і найбільші зміни в екстер’єрі стосуються передніх деталей. Хоча розділені фари були збережені, подвійні LiDAR, вбудовані в фари, є новими. Крім того, фари тепер мають вищу яскравість і діапазон освітлення. У порівнянні зі старою моделлю дальність освітлення дальнього світла зросла на 20%.
Два нові кольори – Interstellar Green і Crescent Silver – були додані до P7i, щоб надати покупцям більше вибору.
Всередині автомобіля є помітні оновлення, включаючи абсолютно нове кермо з більш товстими подушками. Інші зміни включають нову систему автомобільних ароматизаторів, підйомний підсклянник, вертикальну підставку для бездротової зарядки, 60 Вт Type-C передню та задню дротову швидку зарядку, інтерактивні кнопки та місце для зберігання тощо.
Оновлений P7i оснащений системою Xmart OS 4.0 і використовує чіп Qualcomm Snapdragon SA8155P з великим екраном. Сидіння також були вдосконалені, тепер є зручні підголівники/подушки для шиї, підігрів задніх сидінь і підігрів керма. Водій також отримує нові приховані ексклюзивні динаміки.
Для автономного водіння P7i оснащено подвійним LiDAR, системою допомоги водієві Xpeng другого покоління (XNGP), XNet і повною системою власної розробки. Комплектація Max оснащена двома мікросхемами Orin-X і 31 датчиком з рівнем обчислювальної потужності до 508 TOPS, що значно покращено порівняно з обчислювальною потужністю 30 TOPS попередньої моделі.
Там, де це найважливіше, новий автомобіль все ще пропонує моделі з двоколісним і повним приводом на вибір. Двопривідна модель має максимальну потужність 203 кВт, максимальний крутний момент 440 Нм, час розгону 0-100 км/год за 6,4 с і запас ходу 702 км в умовах CLTC. З іншого боку, повнопривідна модель із подвійним двигуном має максимальну потужність 348 кВт, максимальний крутний момент 757 Нм, час прискорення 0-100 км/год за 3,9 с і запас ходу 610 км. в умовах CLTC.
XPeng P7i продовжить будуватись на звичайній платформі 400 В, а не на високовольтній платформі 800 В, яка використовується в G9. Однак максимальну потужність зарядки P7i було збільшено до 175 кВт з 90 кВт у попередника. Відповідно до Xpeng, зарядка від 10 до 80% займає всього 10 хвилин