Безнаддувні попередники були припинені на користь 3,0-літрового твін-турбо V6 для абсолютно нового GranTurismo, що може здатися трохи цікавим. З іншого боку, так званий Nettuno потужніший, крутніший і економніший, ніж V8 попереднього покоління.
Технічно вражаючий, Nettuno натирає прихильників Maserati неправильно завдяки відверто неправдивим заявам італійського автовиробника про те, що це унікальний дизайн. Будинок Тризуба стверджує, що це 100% Maserati, хоча легко встановити зв’язок між Nettuno та двома двигунами. Перш за все, 690T, який Alfa Romeo використовує в моделях Quadrifoglio hi-po. А по-друге, F154, який прийшов на зміну згаданому трохи раніше F136.
Базуючись на специфічній для Maserati версії платформи Giorgio, розробленій Alfa Romeo у співпраці з Ferrari, GranTurismo також може бути оснащений повністю електричним двигуном. Тримоторний електромобіль під назвою Folgore послужив основою для віртуальної концепції «Ouroboros» , представленої на Міланському тижні дизайну 2023 року.
Написане японським дизайнером, музикантом і продюсером Хіроші Фудзівара, це вражаюче дизайнерське дослідження вносить ретро-виток у GranTurismo Folgore, використовуючи класичні елементи дизайну, такі як A6GCS Berlinetta Pininfarina та 3500 GT. Також присутні впливи гоночних автомобілів, зокрема круглі фари типу Tipo 151. Ковані диски переносять нас у 1970-ті роки, оскільки в їх основі лежать магнієві сплави Bora. І останнє, але не менш важливе, панель задніх ліхтарів черпає натхнення з Shamal, останнього серійного виробництва Maserati, випущеного в епоху Алехандро де Томазо. Аргентинський бізнесмен і автогонщик продав свою частку Fiat ще в 1993 році.
Піонер вуличного одягу Ura-Harajuku, Фудзівара, каже, що його дизайнерське дослідження названо Ouroboros на честь символу, який зображує змію, що гризе власний хвіст. Уроборос походить від грецьких слів, що означають хвіст і їсти, і можна тлумачити багатьма способами. Fujiwara використовує стандартне значення вічного циклічного оновлення, яке ідеально описує світ моди та – певною мірою – також світ автомобілів.
Maserati не планує випускати обмежений тираж Ouroboros, що цілком природно, враховуючи, що Maserati досі не довела себе гідною як марка Stellantis з точки зору продажів і прибутковості. Дім Тризуба повернувся в плюс у 2021 році після величезних втрат.
Перший бізнес для Maserati має підвищити операційну маржу до понад 15 відсотків із 8,7, про які повідомлялося у 2022 році. Ferrari, для порівняння, повідомила про колосальні 24 відсотки. Якщо автовиробнику в Модені вдасться покращитись, тоді його приклад може послідувати спіноф.