Можливо, Pagani збирає лише п’ять екземплярів Huayra Codalunga, вартість кожного з яких перевищує 7,3 мільйона доларів, але навіть рідкість автомобіля чи його вартість не завадили власнику одного конкретного екземпляра проїхатися на ньому по льодовій трасі в рамках The ICE St. Moritz декілька днів тому.
ICE St. Moritz, також відомий як International Concours of Elegance, став визначною пам’яткою європейського календаря автомобільних подій за останні роки та регулярно приваблює широкий вибір класичних і сучасних потужних машин, які демонструються та також їздять на льодова траса. Мало хто привернув стільки уваги цього року, як Huayra Codalunga.
Цей конкретний Huayra Codalunga, здається, є першим із п’яти одиниць, які Pagani представила в середині минулого року. Він пофарбований у приголомшливий відтінок матово-блакитного кольору, а також розташований на наборі унікальних шестиспицевих коліс із золотим покриттям. Популярний автомобільний YouTuber Varryx відвідав захід і зміг зняти машину в дії.
Виїжджаючи на льодову трасу, водій Pagani був дуже радий, що трохи в’їхав убік у багатомільйонному гіперкарі. Проте весь рух по крижаній доріжці відбувався на дуже низьких швидкостях, тож навіть якби щось пішло не так, Huayra, ймовірно, не була б пошкоджена.
Порівняно зі стандартною Huayra, Codalunga на 14 дюймів (36 см) довший, але важить лише 1280 кг (2822 фунтів). Під час розробки Codalunga Pagani черпав натхнення з автомобілів з довгим хвостом, які брали участь у перегонах у Ле-Мані в 1960-х роках, зробивши його довшим і плавнішим за звичайний автомобіль.
Під новою сексуальною шкірою знаходиться знайомий 6,0-літровий двигун V12 Huayra з подвійним турбонаддувом, який у цьому застосуванні видає 840 к.с. і крутний момент 811 фунт-фут (1100 Нм).