Якщо вам потрібні кілька прикладів, ми можемо легко говорити про фірмові «найпотворніші» моделі, такі як Fiat Multipla, AMC Gremlin або Pontiac Aztek, серед інших. І, не хвилюйтеся, список можна продовжувати ще деякий час, переходячи від минулого до сьогодення між такими, як Nissan Juke або Ford Scorpio, серед багатьох інших прикладів, про які ми хотіли б забути. Однак ситуація погіршується, якщо подивитися на божевільні привиди, такі як Rolls-Royce Cullinan або останній мінівен Lexus LM.
Гей, навіть цілі бренди зійшли з розуму. І найкращим прикладом у цій загальній категорії, без сумніву, є баварський автовиробник BMW. Намагаючись відмежуватися від таких, як м’якість Audi чи відсутність позитивного натхнення у Mercedes, вони доклали чимало зусиль, щоб розлютити майже всіх і свою матір, принаймні, за словами запеклих шанувальників, які шаленіють і плачуть безсмертне обурення на побачити такі моделі, як X2, M2, купе та кабріолет 4 серії, M3 та M4, або флагманський iX CUV з нульовими викидами, 7 серія та i7, X7 LCI або неймовірно жахливий XM.
Особливо Label Red, який схожий на поїздку Porky Pig, якщо ви хочете мої два центи на цю тему, було б чудово, щоб спробувати подарувати кошмари своїм сусідам, коли ви залишаєте 738-hp гібридний CUV просто неба на під’їзній дорозі вночі. У будь-якому випадку, майже все почалося з того, що дизайнери BMW надали 4 серії, а потім M3 і M4 обробку решітки радіатора «подвійна труна». Звісно, вони хотіли наслідувати класичний стиль подовженої решітки радіатора, який використовувався на деяких попередниках, але результат, м’яко кажучи, залишається суперечливим.
У реальному житті він виглядає стерпним, але на фотографіях і відео над ним можна пожартувати не один раз. На жаль, як виявилося, це не обов’язково так, оскільки високі решітки радіатора можуть виглядати неймовірно, навіть якщо їх використовують творчі творці цифрового вмісту для автомобілів. І ось пара красномовних прикладів того, як показати дизайнерам BMW, як це потрібно робити належним чином.
Обидва вони походять із паралельного всесвіту автомобільних CGI, завдяки Бруно Арені, розширеному дизайнеру Changan Europe із Турина, Італія, який також підтримує присутність у соціальних мережах як brunoarena.designwall . за його особисті бачення. І саме тут ми побачили чудові ідеї, такі як Ferrari Cross Daytona, розроблений, щоб фактично зрівнятися з Porsche 911 Dakar і Lambo Huracan Sterrato, наприклад.
Тепер майстер пікселів переорієнтував свою CGI-кисть на BMW і потенційне відродження знаменитої серії 02, точніше, культового героя 2002 року. Відповідно до його бачення, оновлений (E20) 2002 року (сподіваємось, Turbo) матиме кузов купе у стилі бульбашок, а також мінімалістичні риси дизайну, такі як кругла голова та задні ліхтарі, а також гарний задній хвіст, щоб переконатися, що ми розуміємо натяк. що йому судилося битися з такими, як Porsche Cayman, якщо він колись стане реальним.
Друге купе – традиційне дводверне з величезним витягнутим капотом і задньою частиною справжнього великого турінгу – це нова інтерпретація всієї серії родстерів Z. Ми всі пам'ятаємо, що BMW також виготовляла купе Z, тому, до речі, це не зовсім дивно. Тим не менш, він пропонує набагато кращу інтерпретацію та інтеграцію стилю вертикальної решітки вдруге поспіль! Шкода, що обидва вони лише прийняті бажане за дійсне, а дизайнери BMW надто пишаються, щоб слухати натовп, особливо коли люди пропонують їм альтернативні рішення для решітки радіатора!