Nissan Ariya 2023 року є однією з найважливіших моделей у омолодженні компанії «від А до Я». Після Leaf як другої повністю електричної пропозиції компанії Ariya може проїхати вражаючі 304 милі з переднім приводом. Але я був вдячний за те, що пілотував подвійний двигун Ariya під час недавнього дощу в Каліфорнії, і система e-4ORCE зі змішаною назвою вартувала того, щоб зменшити радіус дії – до все ще вражаючих 272 миль.

Nissan Ariya 2023 photo

Довгі ноги Nissan роблять його хорошим опором для Hyundai Ioniq 5 HTRAC і Volkswagen ID.4 AWD , які проїжджають 256 і 255 миль на зарядці відповідно. З іншого боку, обидва його головні конкуренти пропонують швидшу зарядку, ніж Ariya , яка досягає 130 кіловат на швидкому зарядному пристрої постійного струму. А японський електромобіль коштує дорого, починаючи з 48 525 доларів США за базову комплектацію. Тим не менш, звертати увагу лише на специфікації – ведмежа послуга, оскільки перший далекобійний електромобіль Nissan пропонує спокійні манери водіння та стильний салон.

Мій перший досвід роботи з Ariya відбувся приблизно рік тому, коли ми зі своїм колегою, старшим редактором Томом Молоуні, поїхали до Іспанії, щоб спробувати передсерійну версію кросовера на закритій трасі, яка якнайкраще імітувала приміський район. Після цього короткого, обмеженого досвіду я був вражений плавною подачею потужності та комфортною їздою Ariya, рисами, які здебільшого зберігаються під час керування автомобілем дорогами загального користування.




З 389 кінськими силами та 442 фунт-футами крутного моменту від двигунів, Ariya має більш ніж достатньо потужності для проходження та злиття, але подача потужності набагато більша, ніж у деяких конкурентів. Не дивно, що Nissan не призначений для того, щоб бути різким, різким спортсменом, але це не скарга. Як і у випадку з Lexus RZ, на якому я їздив минулого тижня , я оцінив витончене налаштування акселератора, без випадкового удару хлистом, який видають деякі електромобілі під час рушання з місця. Ariya досить швидкий, розганяючись до 60 миль на годину приблизно за 4,8 секунди, але він не вигукує про свої наміри щоразу, коли ви кидаєте погляд на тонку педаль.

Тверді пружини та амортизатори дають кросоверу Nissan більш насичену поїздку, ніж я пам’ятаю, але він поглинає нерівності без жодного натяку на жорсткість. Але він також не такий гладкий і ізольований, як мав би бути, враховуючи його прискорену поведінку. Картопля, яка шукає диван, напевно виявить, що Hyundai Ioniq 5 краще гасить недоліки дороги. Однак Ariya, безсумнівно, тиха, з дорогоцінним невеликим шумом вітру або ревом шин на швидкості. Певна заслуга тихої кабіни належить стандартному акустичному склу на передніх і бічних вікнах.




Малоймовірно, що багато клієнтів Ariya візьмуть за звичку лупцювати свої електромобілі, про що свідчить глухе, легке кермо. Але наполегливо натискайте на Ariya, і ця застібана підвіска принесе дивіденди завдяки обмеженому крену кузова та чудовій стабільності . Так звана система повного приводу e-4ORCE може керувати кожним гальмом окремо, обмежуючи недостатню поворотність у ситуаціях із низьким зчепленням, а втручання системи стабілізації майже непомітне, що додає водієві задоволення та впевненості. А під час гальмування задній двигун забезпечує більший опір регенерації, ніж передній, відчутно зменшуючи пірнання на користь як комфорту пасажира, так і стабільності керування.

Моєю улюбленою особливістю Ariya є її навмисно японський стиль салону. Автовиробник із Йокогами додав багато традиційних деталей до дизайну, натхненного куміко візерунком на решітках динаміків, навколишньому освітленні та навіть текстурі килимків. Матова дерев’яна оздоблення також має кнопки тактильного зворотного зв’язку для елементів керування клімат-контролем, з фізичною ручкою регулювання гучності, оточеною вентиляційними отворами, які приховують гусеничні кнопки та кнопки перемикання аварій. Коли ви визначите, де розташована кожна функція, ви почнете цінувати мінімалістичний вигляд кабіни.




Є також кілька гу-гав, з якими можна пограти, як-от розсувна центральна консоль з електроприводом. У крайньому передньому положенні підлокітник знаходиться в хорошому місці для пасажирів на передньому сидінні, а для пасажира, який знаходиться на задньому центральному місці, є трохи додаткового місця для колін. Посуньте його назад, і він відкриє простір між двома передніми сидіннями, надаючи салону відчуття простору – особливо тому, що це відкриває привабливе освітлення кімнати з вищезгаданим малюнком куміко на рівні ніг спереду. Слід визнати, що на центральній консолі Ioniq 5 більше місця для зберігання, і я віддаю перевагу її легкому ручному ковзанню, а не електричному регулюванню в Ariya – на одну річ менше, яку можна зламати за 10 років.

Високе положення сидіння спереду та ззаду дає пасажирам Nissan гарний огляд дороги попереду, але спадаюча лінія даху викликала у мене відчуття клаустрофобії, хоча мій зріст лише близько 6 футів. Стандартний панорамний люк у моєму тестувальнику Evolve означав 37,9 дюймів спереду та 36,6 дюймів ззаду, цифри, які досить сильно відстають від конкурентного набору. Так само вантажний простір, 22,8 кубічних футів Ariya підіймають задню частину проти Mach-E (34,4), ID.4 (30,3) і Ioniq 5 (27,2). Як і Murano , Ariya чудово підходить для пар, які складають задні сидіння перед тим, як вирушити в дорогу, але сім’ї з чотирьох осіб можуть подати заявку в іншому місці.




Ariya e-4ORCE поставляється в чотирьох різних комплектаціях. Лише базова версія Engage пропонується з батареєю ємністю 66,0 кВт/год, що забезпечує достатній діапазон 205 миль. Але виберіть Engage+ або Evolve+, і ви отримаєте більший акумулятор і 272 милі між зарядками, тоді як Platinum+ отримає трохи більше обладнання (і ваги) на шкоду 5 милям. Це краще, ніж Volkswagen і Hyundai, хоча Mach-E California Route 1 AWD може проїхати здорові 312 миль, а популярна Model Y від Tesla може проїхати 330 миль.

Ariya стандартно постачається з бортовим зарядним пристроєм потужністю 7,2 кВт, який займає 14 годин, щоб повністю зарядитися на зарядному пристрої рівня 2, якщо у вас є акумулятор великого радіусу дії, який я їздив. Використовуючи швидкий зарядний пристрій постійного струму потужністю 50 кВт, Ariya заряджається від 10 до 80 відсотків за 90 хвилин, а відкорковування повної швидкості заряджання потужністю 130 кВт скорочує цей час до 40 хвилин. Це не можна заперечувати – у цьому плані Ariya трохи тьмяна.




Ioniq 5, наприклад, здатний заряджати на швидкості 235 кВт і включає бортовий зарядний пристрій на 10,9 кВт, тоді як Mustang і ID.4 можуть приймати 150 кВт від швидкого зарядного пристрою постійного струму та 11,0 кВт від 240-вольтової розетки.  А Tesla дасть вам 11,0 кВт вдома та 250 кВт за кордоном. Час заряджання може насправді не мати сенсу для людей, які зазвичай щоденно добираються на роботу й роботу за 50 миль, але це добре відоме явище, коли американці вважають, що їм потрібно більше можливостей у своїх автомобілях, тому деяким може бути важко не помітити недоліки зарядки Ariya.

Ще однією перешкодою є ціна входу. Передньопривідна Ariya коштує від 44 525 доларів, включаючи 1 335 доларів США, а повний привід коштує ще 4 000 доларів більше. ID.4 приблизно на 5000 доларів дешевше, тоді як Ioniq 5 і Mach-E дешевше Nissan приблизно на 3000 доларів. Ariya стандартно постачається з багатьма речами, які є необов’язковими для конкурентів, як-от підігрів передніх і задніх сидінь, підігрів керма, проекційний дисплей, бездротове відображення смартфона та дзеркала з електроприводом, так що це допомагає пояснити деякі з них. Вартість.




Ціна мого тестера Evolve+ e-4ORCE 55 875 доларів США (з пунктом призначення та 350 доларів США за двокольорову фарбу) включає більшість функцій, які захочуть покупці. Пара 10,2-дюймових екранів є стандартною для роботи з інформаційно-розважальною системою та приладами, а всі комплектації Ariya оснащені функцією Pro Pilot Assist 1.0, яка включає адаптивний круїз-контроль, центрування смуги руху та моніторинг сліпих зон. Найбільш вагомою причиною вибору флагмана Ariya Platinum+, на мій погляд, є функціональність, включена в Pro Pilot Assist 2.0.