Ця приваблива візуалізація була надана X-Tomi Design і показує новий Peugeot 508 як дводверний, але з такими ж загальними пропорціями, як чотиридверний седан.
Зміна седана просто вимагала подовження передніх дверей і вікон і зменшення бічних вікон другого ряду. X-Tomi Design також зменшив клиренс автомобіля на кілька міліметрів, і хоча це лише незначна зміна, вона робить автомобіль ще кращим.
Оновлюючи седан 508 і універсал SW для 2024 модельного року, Peugeot капітально переробила передню панель і внесла низку інших модифікацій екстер’єру автомобіля. Ключові зміни, помітні спереду, включають наявність трьох нових вертикальних світлодіодних денних ходових вогнів з обох боків. Дизайнери Peugeot також змінили передню решітку радіатора, тому вона стала більшою, ніж раніше, і акуратніше вписана в решту передньої панелі.
Новий Peugeot 508 доступний з 1,2-літровим трициліндровим двигуном потужністю 128 к.с. у базовій комплектації, а 1,5-літровим дизелем також доступний 128 к.с. Трио гібридних силових агрегатів, що підключаються до електромережі, також пропонується разом із флагманським силовим агрегатом, зарезервованим для моделі 508 PSE. Він складається з 1,6-літрового рядного чотирициліндрового двигуна потужністю 197 к.с. з електродвигуном потужністю 109 к.с. спереду та електродвигуном потужністю 11 к.с. на задніх колесах, що забезпечує загальну потужність 355 к.с.