Нова табличка приєдналася до модельного ряду Mazda у формі позашляховика CX-50 2023 року випуску , який добре оснащений, щоб протистояти суперникам із компактними кросоверами, такими як Hyundai Tucson , Nissan Rogue і Toyota RAV4 . CX-50 доступний або з атмосферним 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 187 к.с., або з турбованою версією цього двигуна потужністю 256 кінських сил. Всі моделі оснащені шестиступінчастим автоматом і повним приводом.

Mazda CX-50 2023

Також розробляється гібридна модель, яка використовуватиме трансмісію від Toyota . CX-50 має спільну платформу з субкомпактним кросовером CX-30 і компактним автомобілем Mazda 3тому він пропонує атлетичне керування, подібне до тих двох переможців. Незважаючи на те, що він ледь більший за позашляховик компанії CX-5, CX-50 має більш міцний стиль, що є відходом від більш вишуканого, висококласного дизайну, який можна знайти в інших моделях Mazda.




CX-50 є абсолютно новою моделлю для бренду, і Mazda каже, що вона продаватиметься разом із трохи меншою CX-5 , яка працює на старішій платформі. Як довго вони будуть разом у дилерів, невідомо.




CX-50 доступний у безлічі комплектацій, починаючи від досить простих і закінчуючи відверто розкішними, але ми рекомендуємо вибрати модель Turbo. Він додає потужніший чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 256 к.с. і збільшує тягову здатність до 3500 фунтів. Він також поставляється в стандартній комплектації з безліччю бажаних функцій, включаючи панорамний люк, 10,3-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи з Apple CarPlay і Android Auto, а також шкіряну оббивку з підігрівом передніх сидінь.

Mazda CX-50 2023 photo

Усі моделі будуть оснащені 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном, але можна буде отримати більш потужний варіант із турбонаддувом і потужністю 256 кінських сил; базова версія без турбіни становить лише 187 к.с. Шестиступінчаста автоматична коробка передач є стандартною, як і повний привід, і Mazda доповнила CX-50 чіткою керованістю, щоб він продовжував традицію компанії пропонувати автомобілі, які дають задоволення від керування. Фактично, під час нашого першого тест-драйву ми похвалили CX-50 за задоволення від водіння та точне кермування, зберігаючи при цьому комфортну поїздку.




Пізніше до лінійки приєднається гібридна модель із силовим агрегатом від Toyota. Ми очікуємо, що це буде той, що є в RAV4 Hybrid, який є 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном з двома електричними двигунами, що забезпечує сумарну потужність 219 кінських сил. Поки що ми мали лише шанс випробувати модель з турбонаддувом, але вона розігналася до 60 миль/год на нашій трасі за 6,6 секунди.




Найефективнішим CX-50 є той, що має базовий чотирициліндровий двигун. Ця модель розрахована на 24 милі на галон у місті та 30 миль на галон на шосе, але використання додаткового турбонаддуву зменшує ці цифри лише на 1 милю на галон відповідно, додаючи при цьому багато продуктивності. На нашому тестовому маршруті економії палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год CX-50 з турбонаддувом витратив 28 миль на галлон.




Як і кросовери CX-5 і CX-30, CX-50 пропонує місце для п’яти пасажирів у двох рядах сидінь. Усередині великі квадратні вентиляційні отвори на приладовій панелі надають 50 трохи більш вантажного вигляду, ніж менший CX-30, але загальна атмосфера вишукано вишукана, особливо на завантаженій комплектації Premium Plus. Передні сидіння зручні та підтримують; Місця на задніх сидіннях також достатньо, але слід зазначити, що CX-5 пропонує більше місця для голови. Усі моделі оснащені поворотним і телескопічним кермом, кнопковим стартом і частково цифровим дисплеєм приладів.

Mazda CX-50 2023 interior

У той час як базовий CX-50 оснащений меншим 8,8-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм, усі інші комплектації мають більший 10,3-дюймовий екран; обидві версії працюють з останньою версією інтерфейсу Mazda Connect і управляються за допомогою коліщатка, встановленого на центральній консолі. Усі моделі оснащені Apple CarPlay і Android Auto, обидві з бездротовим підключенням. Стандартна стереосистема з вісьмома динаміками, але моделі Premium і Premium Plus оснащені стереосистемою Bose з 12 динаміками та супутниковим радіо SiriusXM. Бездротовий зарядний пристрій для телефону є, але тільки на топовому Turbo Premium Plus.