Старіючий RC все ще виглядає добре, але він втратив перевагу в конкурентоспроможному сегменті розкішних спортивних купе. Відчуття від водіння не такі агресивні, як обіцяє різкий зовнішній стиль, оскільки моделям RC300 і RC350 не вистачає потужності та вони погано керуються порівняно з конкурентами. М'яка їзда та комфортний салон є позитивними компромісами. Чотирициліндровий двигун з турбонаддувом є стандартним, але оберіть повний привід або дорожчу комплектацію RC350, і ви отримаєте 3,5-літровий V-6 без наддуву. Є RC F з двигуном V-8 , який розглядається окремо, який забезпечує більш жорстку продуктивність. Подумайте про RC як про розкішне купе з чудовими лініями, і ви зрозумієте, про що йдеться.

Lexus RC350 Fsport photo

Оновлення 2023 року включають новий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, а також нещодавно доступний пакет зовнішнього вигляду для моделі F Sport, який включає двоколірний сіро-чорний зовнішній вигляд і 19-дюймові колісні диски Enkei.




RC є цікавим автомобілем, тому що виглядає спортивно; однак він не виправдовує цю ілюзію. Це змушує нас сумніватися в переході на більш потужний RC350, з пакетом F Sport або без нього. Тим, хто шукає розкоші та потужності дводверного купе, варто розглянути одного з його конкурентів, наприклад Audi A5 , BMW 4-series або Infiniti Q60.

 

Lexus RC350 Fsport 2023 photoЯкщо ви вражені його зовнішнім виглядом, ми радимо зупинитися на RC300 початкового рівня, який має весь стиль RC350 за менші гроші. Ті, хто хоче повний привід, можуть придбати його за кілька тисяч доларів дорожче. Ми також обрали б пакет Premium, який додає підігрів і вентиляцію передніх сидінь, склоочисники з датчиком дощу тощо. Індивідуальні опції, які нам подобаються, це 19-дюймові колеса, датчики паркування, люк, обігрів керма та оновлені світлодіодні фари.




RC300 оснащений чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом потужністю 241 кінську силу , який працює виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Задній привід є стандартною установкою. Ми виявили, що автоматична коробка передач добре підходить для турбо-чотири, але двигун не справляється з завданням тягнути RC з будь-якою швидкістю. Lexus пропонує дві версії свого V-6, щоб вирішити проблему нестачі потужності. Під капотом повнопривідного RC300 V-6 видає 260 кінських сил і працює в парі з шестиступінчастим автоматом. Найпопулярніший RC350 отримав 311-сильний двигун V-6, який поєднується з восьмиступінчастою автоматичною (тільки заднім приводом) або шестиступінчастою (тільки повним приводом).




Під час нашого тестування ми виявили, що цей двигун працює оксамитово плавно з лінійною подачею потужності, але він все ще не такий відважний, як у конкурентів. Поки впорався5,6-секундний пробіг з нуля до 60 миль/год купе BMW 440i, який ми тестували , зробив це за 4,4 секунди — різниця в продуктивності, яка здається набагато більшою, ніж виглядає на папері. RC досягає успіху в комфорті їзди, і робить це з відзнакою.

Lexus RC350 Fsport

Перехід на колеса більшого розміру з шинами нижчого профілю, як на RC350 F Sport, який ми протестували, справді надає гостроту їзді, але ніколи не є жорсткою. RC не такий активний, як більш жорсткі купе, коли справа доходить до захопленого водіння, але все ще є місце для гри. Кермо добре передає відчуття дороги, і є достатньо зворотного зв’язку, щоб повідомити вам, коли передні шини втрачають зчеплення з тротуаром.




Добре зроблений салон RC стильний, зручний і просторий, але тільки для пасажирів на передньому сидінні. Його дикий зовнішній стиль також має внутрішній недолік: великі сліпі зони. Передні сидіння нашого тестового автомобіля RC350 F Sport були надійними, добре м’якими й обтягнуті м’якою шкірою. Усі моделі RC оснащені двозонним автоматичним клімат-контролем, який регулюється сенсорними повзунками, які напрочуд інтуїтивно зрозумілі та прості у використанні. Вантажний простір у RC обмежений, тому, якщо ви плануєте здійснити довгу подорож, вам краще брати легкі речі. У той час як багажник RC проковтнув чотири з наших ручної поклажі, йому вдалося додати лише п’ять додаткових із складеними обома задніми сидіннями. Відділення для зберігання дрібних речей у салоні не надто об’ємне, але конкуренти Lexus також не пропонують багато.