Відповідно до попередніх оптових даних, опублікованих компаніями окремо, внутрішні продажі п’яти основних південнокорейських автовиробників разом зросли на 21% до 125 454 одиниць у лютому 2023 року порівняно зі слабкими продажами минулого року в 103 276 одиниць.

Дані не включали продажі малосерійних виробників комерційних автомобілів Tata Daewoo та Edison Motors або імпортних автомобілів, які будуть висвітлені в окремому звіті пізніше цього місяця.

Розпродажі в лютому 2023 року збільшилися через ранні новорічні свята за місячним календарем, що призвело до збільшення робочих днів у лютому, ніж рік тому.

Дефіцит компонентів, особливо напівпровідників, також значно зменшився з першої половини минулого року, тоді як провідні вітчизняні бренди були зайняті випуском нових моделей, що допомогло підвищити попит.

Hyundai повідомила про зростання внутрішніх продажів на 23% до 65 015 одиниць минулого місяця, тоді як продажі Kia зросли на 27% до 50 319 одиниць. Ssangyong, єдиний вітчизняний виробник автомобілів, повідомив про стрибок на 47% до 6785 одиниць, оскільки довіра до бренду продовжує відновлюватися.




Навпаки, продажі двох іноземних виробників, GM Korea і Renault Korea, впали на 54% до 1117 одиниць і на 40% до 2218 одиниць відповідно.

За перші два місяці 2023 року загальний внутрішній ринок автомобілів зріс на 14% до 225 369 одиниць порівняно з 197 512 одиницями рік тому.

Глобальні продажі серед п’ятірки великих автовиробників країни, включно з транспортними засобами, виробленими за кордоном Hyundai і Kia, зросли на 4% до 625 487 одиниць у лютому з 602 133 роком раніше, тоді як загальний обсяг продажів виріс на 10% до 1 207 984 з 1 097 879.

Продажі за кордоном зросли на 7,5% до 500 063 одиниць минулого місяця з 464 973, тоді як обсяг з початку року (з початку року) збільшився на 9% до 982 615 одиниць з 900 367.

Глобальні продажі Hyundai Motor зросли на 7,3% до 327 718 одиниць у лютому з 305 331 одиниць роком раніше, відображаючи активний внутрішній і закордонний попит, викликаний нещодавніми випусками нових моделей. З початку року продажі зросли на 8,3% до 637 841 одиниць з 587 987.

Продажі на внутрішньому ринку зросли на 23% до 65 015 одиниць минулого місяця порівняно зі слабкими продажами минулого року в 53 010, тоді як продажі з початку року зросли на 17% до 116 518 з 99 215, завдяки високому попиту на позашляховики та електромобілі. У жовтні компанія випустила оновлений седан Grandeur і Ioniq 6 EV, а в 2023 році — оновлений компактний автомобіль Kona.

Продажі за кордоном зросли на 4% у річному обчисленні до 262 703 одиниць у лютому з 252 321, тоді як загальний обсяг зріс на 6,7% до 521 323 з 488 772, чому сприяли високі продажі в Америці, Європі, Індії та Південно-Східній Азії.




Hyundai поставила перед собою мету збільшити глобальні продажі майже на 10% до 4,32 млн одиниць у 2023 році завдяки «оптимізованій бізнес-стратегії, адаптованій для кожного регіону». Це включає 3,54 млн продажів за кордоном і 781 000 на внутрішньому ринку. Компанія заявила, що планує «більш гнучко реагувати» на зміни ринку, прискорити перехід до електрифікації, реагувати на глобальні екологічні норми та оптимізувати виробництво, логістику та продажі за регіонами.

Цього року компанія планує випустити оновлену Kona в усьому світі, включно з акумуляторними та гібридними варіантами, а також абсолютно новими позашляховиками Santa Fe та високопродуктивним Ioniq 5 N.

Глобальні продажі Kia зросли майже на 15% до 254 027 автомобілів у лютому порівняно з 221 621 роком раніше завдяки високим обсягам продажів на внутрішньому ринку та за кордоном. За перші два місяці року загальні продажі бренду зросли більш ніж на 12% і склали 489 132 одиниці з 434 711 одиниць за той же період минулого року, завдяки високому попиту на позашляховики, включаючи Sportage, Seltos і компактний автомобіль K3.

kia k8 korea

Продажі на внутрішньому ринку зросли на 27% до 50 319 одиниць минулого місяця в порівнянні з 39 562 роком раніше, тоді як з початку року продажі зросли на 16% до 89 464 одиниць з 76 966, завдяки високому попиту на оновлений Carnival MPV і позашляховики, такі як Sportage і Seltos.

Продажі за кордоном зросли на 12% до 203 708 одиниць у лютому зі 181 910 роком раніше, а також зросли на 12% до 400 274 ​​з початку року з 358 113, відображаючи високий попит на ключових регіональних ринках, включаючи Північну Америку, Європу, Близький Схід, Індію та Африку.

Kia планує збільшити глобальні продажі на 10% до 3,2 мільйона світових продажів у 2023 році, включаючи 585 120 продажів на внутрішньому ринку та 2,61 мільйона за кордоном. Автовиробник планує розширити лінійку електромобілів, випустивши позашляховик EV9 пізніше цього року, а також збільшити глобальні продажі свого популярного EV6.

Глобальні продажі GM Korea зросли на 15% до 26 191 автомобіля в лютому порівняно з 22 851 роком раніше, що відображає потужний експорт, тоді як внутрішні продажі продовжують падати. З початку року продажі зросли на 19% і склали 42 442 одиниці порівняно зі слабкими продажами минулого року в 35 762, коли виробництво було серйозно порушено через брак напівпровідників.

Експорт підскочив на 23% до 25 074 одиниць минулого місяця з 20 405 роком раніше, і зріс на 26% до 40 304 з початку року з 31 972, завдяки збільшенню поставок позашляховиків Trailblazer і Buick Encore, які мають ту саму платформу.




Локальні продажі впали на 54% до 1117 одиниць минулого місяця з 2446 роком раніше, тоді як обсяг продажів з початку року знизився на 44% до 2138 одиниць з 3790, що відображає зміну моделей і дедалі жорсткішу конкуренцію з боку Hyundai і Kia.

Минулого місяця компанія почала виробництво кросовера Trax на своєму заводі в Чханвоні, що відбулося незабаром після місцевого запуску імпортного пікапа GMC Sierra. Це частина раніше оголошених планів компанії випустити шість нових і оновлених моделей у Південній Кореї цього року, які також включатимуть Cadillac Lyriq EV пізніше цього року.

Глобальні продажі Ssangyong Motor підскочили на 47% до 10 401 автомобіля в лютому з 7 052 ​​роком раніше, що відображає зростання продажів на внутрішньому ринку та за кордоном, оскільки довіра до бренду продовжує зростати після торішнього успішного поглинання консорціумом на чолі з місцевою сталеливарною та хімічною компанією KG Group. З початку року продажі зросли на 46% до 21 374 одиниць порівняно з 14 592 роком раніше.

Продажі на внутрішньому ринку зросли на 47% до 6785 одиниць минулого місяця з 4540 одиниць і на 48% до 13915 з початку року з 9376 одиниць. Експорт зріс на 43% до 3646 одиниць минулого місяця з 2542 і на 19% до 7519 з початку року з 6306 одиниць.

Глобальні продажі Renault Korea продовжували стрімко падати в лютому, на 38% до 7150 автомобілів з 11 513 роком раніше, що відображає падіння внутрішніх і закордонних продажів. З початку року продажі впали на 31% до 17 195 одиниць з 24 827 одиниць.




Місцеві продажі впали на 40% до 2218 автомобілів минулого місяця з 3718 роком раніше, оскільки конкуренція на цьому ринку продовжувала зростати, а з початку року продажі впали на 59% до 3334 з 8165. Експорт впав на 37% до 4 932 одиниць у лютому з 7 795 на рік і на 23% до 12 861 з початку року з 16 632 одиниць. Компанія повідомила про труднощі з забезпеченням суден для експорту своїх моделей Renault XM3 і QM6 до Європи.