Останній епізод подкасту Made by Google (через 9to5Google ) включає Джонатана Еклса, менеджера групи продуктів для програми Phone by Google. Екклс, який керує «командою Dialer», каже, що Google хоче знайти кращий спосіб запобігання небажаним телефонним дзвінкам, включаючи спам і автоматичні виклики, від дзвінків на телефоні користувача.

Екклз каже, що мета його команди полягає в тому, щоб переконатися, що «базові дзвінки виглядають чудово», оскільки команда виводить досвід дзвінків «за межі того, що хтось вважає можливим», щоб захистити користувачів або зробити їх більш продуктивними. Він також хоче майбутнього, де власники телефонів не будуть реагувати павлівськими, що підвищує рівень їх тривоги щоразу, коли телефон дзвонить.
Google працює над припиненням небажаних дзвінків за допомогою розмовного штучного інтелекту




Співробітник Google каже, що він хоче «майбутнього, у якому вас ніколи, ніколи не повинно дратувати думка про дзвінок вашого телефону. Завжди має бути момент, коли ви вважаєте, що це щось важливе чи щось чудове. Ніщо ніколи не повинно вас турбувати. у той же час, ви ніколи не повинні відчувати, що ви неефективні або непродуктивні під час будь-якої телефонної розмови».

Щодо проблеми зі спамом, Еклс заявляє: «Я бачу з нетерпінням місце, де це (небажані спам-дзвінки) буде вирішено назавжди, і я думаю, що це можливо. Я думаю, що це можливо раніше, ніж багато хто думає». Він розповідає про ручну функцію Call Screen, яка використовує Google Assistant, щоб дізнатися, чого хочуть невідомі абоненти, щоб ви могли прийняти обґрунтоване рішення щодо відповіді на дзвінок. Функція автоматичного фільтрування дзвінків дозволяє телефону підхоплювати підозрілий дзвінок і роз’єднувати його, не знаючи про це користувача, коли надходить дзвінок.

Керівник команди Dialer каже, що розмовний штучний інтелект може вивести Call Screen на новий рівень. Незважаючи на те, що Еклс не сказав, коли користувачі Pixel можуть очікувати, що розмовний штучний інтелект захищатиме від спаму, має сенс, щоб він дебютував у майбутній лінійці Pixel 8, яка, ймовірно, матиме перевагу в тому, що працює на чіпсеті Google Tensor 3.




Окрім боротьби з небажаними дзвінками, Джонатан також представив функцію Clear Calling, яка усуває певні фонові шуми, щоб розмову було легше чути. Він каже, що для цієї функції потрібні можливості обробки чіпа Tensor 2, тому вона недоступна на Pixel 6 і Pixel 6 Pro, оскільки останні два телефони оснащені чіпом Tensor першого покоління.

Він також розповідає про кілька корисних функцій, зокрема Direct My Call і Hold for Me. Перший показує, які варіанти телефонного дерева доступні, коли телефонують у компанію ще до того, як почнеться відтворення автоматичної стрічки. Торкнувшись однієї з опцій, ваш дзвінок буде направлено до цього відділу. А Hold For Me дає змогу Google Assistant взяти на себе нудну роботу з утримування дзвінка та сповіщати користувачів, коли на іншому кінці розмови повертається реальна людина.




Екклз додає, що він у захваті від майбутніх можливостей використання штучного інтелекту для створення додаткового рівня захисту «перед кожним викликом». І якщо ви є користувачем Pixel, вам може бути дуже цікаво почути, що деякі роботи команди Dialer будуть опубліковані пізніше цього року. Він каже: «Стежте з нами. Цього року у світі розв’язання небажаних дзвінків з’являться речі, які, на мою думку, будуть дуже захоплюючими». І це приводить нас до лінійки Pixel 8.