Згідно з даними GSD, у жовтні 2023 року європейський ринок відеоігор зазнав невеликого падіння на 2,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року: у регіоні було продано 10,21 мільйона комп’ютерних і консольних ігор. Незважаючи на цей невеликий спад, відсутність Call of Duty , великої франшизи, яка була запущена в жовтні 2022 року, підкреслює стійкість європейського ринку.

Playstation

У сегменті консольного обладнання PlayStation 5 стала найбільш продаваною консоллю в Європі, за винятком Великобританії та Німеччини. У жовтні на відстежуваних ринках було продано понад 481 000 консолей PS5, що на 143% більше, ніж у жовтні 2022 року, головним чином завдяки покращенню наявності на складі.




Тим часом Nintendo Switch зберегла позицію другої консолі за продажами, незважаючи на падіння продажів на 20% порівняно з жовтнем минулого року. Продажі Xbox Series S і X продовжували падати в Європі, зазнавши падіння на 52% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

На відміну від вересня, загальний обсяг продажів на ринку значно зріс майже на 16%, при цьому продажі PS5 зросли на 11%, продажі Switch зросли на 10%, а продажі Xbox дещо впали трохи менше ніж на 20%. Примітно, що запуск значного ексклюзиву для Xbox, Starfield, відбувся у вересні, тоді як основні ігри для PlayStation і Nintendo, Spider-Man 2 і Super Mario Bros Wonder , були представлені в жовтні.




Ці дані включають продажі цифрових ігор від великих видавців ігор у всій єврозоні (за винятком Великої Британії) і фізичні продажі ігор на всіх основних ринках єврозони. За цим посиланням наведено аналіз ринку Великобританії.