Polestar має схильність до розробки неймовірно гарних концептуальних автомобілів, таких як родстер 6 і схожий на седан Precept (він же Polestar 5 ). Обидва красуні заплановано до виробництва, і бренд, схоже, повністю прагне донести свій концептуальний стиль до мас, навіть якщо деякі аспекти, безперечно, нетрадиційні. Для підтвердження дивіться лише на повністю електричний Polestar 4 2025 року, представлений сьогодні на автосалоні в Шанхаї.

Polestar 4 2025

Стиль Polestar 4 значною мірою натхненний концепцією Precept, включаючи неіснуюче заднє скло. Замість цього є встановлена ​​на даху камера, розташована ззаду, яка подає сигнал на цифрове дзеркало заднього виду. Кожна модель також має великий скляний дах, який простягається повз голови людей позаду. Це створює те, що генеральний директор Polestar Томас Інгенлат називає «новим видом занурення в враження від пасажирів на задніх сидіннях». Наше найбільше питання полягає в тому, який досвід створює величезна сліпа зона для водія? Для тих, хто не покладається на свої бічні дзеркала, це може бути проблемою.




Не зрозумійте нас неправильно, ми вважаємо, що 4 виглядає дуже гарно з його короткими звисами та фастбек-лінією даху. Його розділені фари та задні ліхтарі на всю ширину створюють характерні підставки для книг, а за розмірами це щось середнє між швидкісним хетчбеком Polestar 2 і позашляховиком Polestar 3 . Polestar 4 має розміри 190,5 дюймів у довжину та 60,8 дюймів у висоту, і існує в сірій зоні, що розвивається між хетчбеками та позашляховиками. Він побудований на архітектурі Sustainable Experience Architecture, розробленій Geely , материнською компанією Polestar, і платформа також ляже в основу Polestar 5.

Polestar 4

Polestar 4 називають найшвидшою моделлю, яку будь-коли створював бренд. Хоча цим не так багато, щоб похвалитися, враховуючи його обмежені тести, стверджується, що повнопривідна модель із подвійним двигуном потужністю 544 к.с. розганяється до 62 миль/год за 3,8 секунди. Це трохи швидше, ніж тестований нами Polestar 2 Performance 2023 року , який розганявся до 60 миль/год за 3,9 секунди.




Компанія не згадує заяв про прискорення для Polestar 4 із заднім приводом і одним двигуном потужністю 272 к.с., але стверджує, що націлена на понад 300 миль запасу ходу, оцінений EPA. Обидві конфігурації використовують батарею з корисною ємністю 94 кВт/год. Наразі немає інформації про час заряджання, але пікова швидкість заряджання становить до 200 кіловат за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму; бортовий зарядний пристрій на 22 кВт також включено. Завдяки двонаправленій зарядці Polestar 4 також можна використовувати для живлення іншої електроніки. Ця можливість завантаження транспортного засобу доступна також для деяких інших електромобілів, таких як Kia EV6 і Hyundai Ioniq 5 .

Разом із колісними дисками розміром від 20 до 22 дюймів, Polestar 4 пропонується з пакетом Performance, який включає найбільші ролики, а також чотирипоршневі гальма Brembo та унікальне налаштування шасі. Оновлення також передбачає золотисті гальмівні супорти, ремені безпеки та кришки клапанів. Інші опції включають пакет Plus Pro із кольоровими деталями екстер’єру, підсвічуванням інтер’єру та електрохромним склом, що дозволяє змінювати непрозорість стандартного панорамного даху.

Polestar 4 2025 interior

Незважаючи на рішення не мати заднього скла, салон Polestar 4 виглядає справді розкішним. Завдяки величезній ширині 84,2 дюйма та колісній базі 118,1 дюйма кабіна також має бути неймовірно просторою. Окрім доступного обігріву, вентиляції та масажу для пасажирів на передніх сидіннях, задні сидіння мають місце для відкидання, а в салоні є навколишнє освітлення, яке, як кажуть, нагадує сонячну систему.

Складна приладова панель оснащена горизонтально орієнтованим 15,4-дюймовим сенсорним екраном під управлінням ОС Android Automotive з безліччю програм на базі Google. Також є додаткова звукова система Harman Kardon потужністю 1400 Вт із 12 динаміками. Водій стикається з 10,2-дюймовим цифровим блоком під проекційним дисплеєм. Останній включає в себе інноваційне налаштування, яке змінює колір тексту з білого на жовтий, щоб покращити видимість у снігових умовах.




Існує безліч стандартних засобів допомоги водієві, включаючи систему моніторингу водія, яка, за словами Polestar, «тільки передає дані та не записує відео», щоб ніхто не хвилювався про конфіденційність. Також є додатковий пакет Pilot, який дозволяє електричному позашляховику самостійно змінювати смуги руху за командою.

Для тих, хто піклується про екологічність свого електромобіля, Polestar забезпечує прозорість ланцюжка поставок і повну оцінку життєвого циклу. Нова модель 4 значною мірою покладається на перероблені матеріали, від в’язаної оббивки з переробленого поліестеру до підлогових килимів із відновлених рибальських сіток і дверних панелей, які, як кажуть, економлять пластик і вагу. Шкіра наппа також доступна, але кажуть, що вона походить від тварин, які перебувають під захистом добробуту.




2025 Polestar 4 спочатку надійде в продаж у Китаї, а виробництво почнеться в листопаді цього року на заводі Geely у затоці Ханчжоу, Китай. Більше інформації про моделі для Північної Америки з’явиться десь у 2024 році, а 4 моделі з’являться на під’їздах США пізніше того ж року. Polestar каже, що очікується, що ціна стартуватиме від 60 000 доларів США, що приблизно на 25 тисяч доларів менше базової ціни майбутнього 3 SUV.