Nissan Kicks 2023 року — це крихітний позашляховик із такою ж невеликою ціною. Немає сорому. Завдяки своїй простій основі та відсутності повного приводу, це суто дорожній автомобіль. Інтер'єр Kicks принаймні практичний і зручний для вантажу, особливо зі складеними задніми сидіннями. Усі моделі оснащені однаковим чотирициліндровим двигуном потужністю 122 к.с., переднім приводом і безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT).
Ми визнаємо, що прискорення слабке, але його млявість менш помітна під час їзди містом. Принаймні його паливна ефективність є економічною для автомобіля. Якщо ви хочете більше потужності та вишуканості, вам доведеться заплатити більше за такі автомобілі, як Mazda CX-30 і Volkswagen Taos. Однак доступна ціна Kicks робить його привабливим для бюджетних покупців, і цим водіям не доведеться йти на компроміси, коли справа стосується інформаційно-розважальних систем і систем допомоги водієві , оскільки Nissan пропонує багато цих функцій у стандартній комплектації.
Nissan не вніс жодних змін у свій найменший кросовер 2023 модельного року. Kicks має ті ж три рівні комплектації та доступні функції, що й торішня модель.
Kicks добре оснащений навіть у базовій комплектації S, яка включає безліч стандартних функцій допомоги водієві. Ми б вибрали SV середнього класу; він додає такі бажані елементи, як новий 8,0-дюймовий дисплей інформаційно-розважальної системи, адаптивний круїз-контроль, 17-дюймові колеса та підлокітник на центральній консолі.
Кожна модель Kicks 2023 року оснащена чотирициліндровим двигуном потужністю 122 к.с., який забезпечує ледве достатнє прискорення. Безступінчаста автоматична коробка передач (CVT) виконує обов’язки перемикання передач і приводить в рух передні колеса; повний привід не пропонується. Якщо неквапливий 9,7-секундний біг підтюпцем до 60 миль/год змушує Kicks звучати повільно, це тому, що це так. Однак результати тестування, які ми зафіксували, це лише половина справи.
По місту він виглядає напрочуд бадьорим, доки ви готові натиснути на газ і дозволити двигуну розкрутитися. Kicks спритний і кудись кудись веселіше, ніж деякі більші позашляховики, але це не захоплююча поїздка по звивистій дорозі. Підвіска налаштована на комфорт і забезпечує хорошу амортизацію навіть по розбитих дорогах навколо наших офісів у південно-східному Мічигані. Рульове керування пряме та точне, але зворотного зв’язку від дороги до рук водія дуже мало.
Kicks отримав чудові рейтинги економії палива EPA: 31 миль на галон у місті та 36 миль на галон на шосе; під час нашого тесту на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год він потягував пальне більше як економний автомобіль, ніж позашляховик. Його результат у 37 миль на галон зрівнявся з Toyota C-HR . Незважаючи на чудовий результат у нашому тесті, крихітний паливний бак об’ємом 10,8 галонів скорочує запас ходу.
Стиль інтер’єру менш модний, ніж дизайн екстер’єру, але Kicks добре складений, виглядає дорослим і має зручний інтер’єр. Заднє сидіння дорослого розміру означає, що воно може перевозити людей і вантаж без відчуття тісноти, яке може виникнути в конкурентів, таких як C-HR. Кольорові плями по всьому салону чудово розбивають монотонність того, що інакше було б повністю чорним інтер’єром. Незважаючи на свій невеликий розмір, Kicks вразив нас своїми результатами в наших вантажних тестах, зрівнявшись і перемігши деяких більших конкурентів. Нам вдалося вмістити 19 наших ручних валіз зі складеними задніми сидіннями. У багажному відділенні та на задньому сидінні дуже важливо зберігати дрібні предмети, але пасажири на передніх сидіннях не помітять цього завдяки великим дверним кишеням і великому ящику для рукавичок.
Інформаційно-розважальна система Nissan не є одним із найкрасивіших інтерфейсів на сучасному ринку, але вона інтуїтивно зрозуміла та проста в освоєнні. Нам би хотілося, щоб деякі піктограми на екрані були більшими та легшими для керування під час водіння, але загалом система інтуїтивно зрозуміла. Базовий Kicks S оснащений 7,0-дюймовим сенсорним екраном, аудіосистемою з шістьма динаміками та підключенням Bluetooth, тоді як SV середнього класу та топовий SR мають 8,0-дюймовий дисплей, додатковий порт USB-C і доступ до телематичної та консьєрж-системи Nissan NissanConnect. Покупці SR можуть замовити додатковий пакет Premium, який додає стереосистему Bose і точку доступу Wi-Fi.