Лише за останні два роки наша команда тестувальників автомобілів і водіїв перевірила багато смаків Porsche, а точніше 34. З набору зі Штутгарта 11 були моделями GTS, чотири з тих 718, але цей Python Green ($2580) 718 є першим Boxster GTS , який ми тестували з семиступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням. Середній розгін до 60 миль/год для всіх цих Porsche, від базового Taycan до 911 Turbo S Lightweight , становить шалені 3,1 секунди. Цей вдосконалений Boxster лише на 0,3 секунди нижче цього середнього показника і не так вже й далекий від продуктивності 911.
718 доступний як купе Cayman з жорстким дахом або Boxster з кабріолетом. У базовій формі вони приводяться в дію 300-сильним чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом, що звучить як Subaru, але GTS передає славетний тенор шестициліндрового двигуна потужністю 394 к.с. Цей двигун є розстроченою версією 414-сильного агрегату Cayman GT4 , і вам не потрібно розкручувати 4,0-літровий двигун до 7800 обертів на хвилину, щоб насолодитися цим. Стандартний спортивний вихлоп GTS — це хороший набір труб, і в наших тестах на рівень шуму різниця між Boxster (із закритим верхом) і жорстким дахом Cayman при широко відкритій дросельній заслінці та на крейсерській швидкості 70 миль/год була незначною.
Boxster приблизно на п’ять секунд швидший за 670-сильний Corvette Z06 — тобто, з точки зору керування дахом, він виконує свій танець на стелі приблизно за 10 секунд. Що стосується прискорення, то наш 718 Boxster GTS розганявся до 60 миль на годину за 3,4 секунди був на 0,4 секунди швидшим, ніж у шестиступінчастої механічної коробки передач 718 Boxster GTS , і ідентичний аналогу 718 Cayman GTS PDK з жорстким дахом. Він також лише на 0,2 секунди позаду базового 911 Carrera в спринті до 60 миль/год. Більше вражає те, що його розгін до 100 миль/год займає 8,2 секунди, що лише на кілька десятих секунди відстає від значно дорожчих і потужних кабріолетів, таких як 911 Speedster за 284 150 доларів США та Audi R8 V10 Spyder потужністю 540 к.с.
Цей обладнаний PDK Boxster 718 GTS досяг чверті милі за 11,7 секунди зі швидкістю 119 миль/год. Використовуючи подібні шини з колесами такого ж розміру, 718 Cayman GTS 4.0, оснащений PDK , який важив приблизно на 20 фунтів менше, ніж Boxster, трохи випередив його на чверть милі на 0,1 секунди при 121 милі/год. Ефективність гальмування обох автомобілів така ж схожа, як і їх зовнішній вигляд під лінією пояса. Boxster зупиняється зі швидкості 70 миль/год за 145 футів і зі 100 миль/год за 294 фути, тоді як Cayman робить це за 149 футів і 301 фут відповідно.
Незважаючи на те, що шестиступінчаста механічна коробка передач GTS із чітким перемиканням передач забезпечує більш інтуїтивний досвід, швидше прискорення та різкі рефлекси PDK запобігають її неправильному вибору. Замість того, щоб поводитися так, ніби він прикріплений рядками до циклу тестування EPA, PDK змінюється тоді, коли ми хочемо. Якщо ви помітили, що метушитесь із пелюстковими перемикачами, незважаючи на передбачливий вибір передач PDK, вам, ймовірно, слід було замовити ручну з самого початку. (Штраф у розмірі 3730 доларів США за подвійне зчеплення, ймовірно, не схилить покупців у жодному напрямку.)
Щільно запакована кабіна приходить з територією будь-якого двомісного автомобіля, а 718s не має багато місць для зберігання. У них є підстаканники — тонкі штуковини, які висуваються з боку пасажира на панелі приладів. Наповнюючи одну великим горіхом Mountain Dew Baja Blast від Taco Bell, ви можете опинитися з порожньою чашкою та безладом до того часу, як прийдете додому. Великі Піренеї вагою 70 фунтів чудово помістяться на пасажирське сидіння, але тепер можна буде їсти лише виловленого в Новій Зеландії лосося та крупки, ретельно розтерті в паштет. Це від поїздки на шикарному Porsche чи симптом нової харчової алергії? Собака просто не скаже.
Ціна нашого 718 Boxster під час тестування становила 110 540 доларів США. Це на 19 690 доларів більше, ніж стартова цифра GTS. Його найдорожчим варіантом (крім PDK) був пакет Premium ($3500), який додав систему об’ємного звучання Bose , світлодіодні фари з Porsche Dynamic Light System Plus, кермо з підігрівом, безключовий доступ і запалювання. Вищезгадана фарба Python Green і 20-дюймові колеса 911 Turbo ($2450), загорнуті в Pirelli P Zero PZ4, були наступними найдорожчими екстрами. Не опції роблять GTS чудовим автомобілем, а те, що вже є. Boxster/Cayman потрапив до нашого бажаного списку 10 найкращих автомобілів неймовірні 23 рази. Варто відсвяткувати додавання благозвучної шестициліндрової шестициліндрової коробки передач і неймовірно розумного PDK до вже блискучого спортивного автомобіля, хоча ми б із задоволенням перевірили його ще раз, щоб переконатися.