Двома важливими новинами з щорічної прес-конференції Porsche цього тижня були підтвердження електричної версії Cayenne у 2026 році та пара тизерних зображень більшого спортивного електричного позашляховика K1, який буде стояти над ним з 2027 року.
Але ще однією цікавою новиною, яка загубилася в суміші, стало твердження генерального директора Олівера Блуме про те, що випуск нових повністю електричних 718 Boxster і Cayman не означатиме кінець версій двомісного купе та кабріолета Porsche з двигуном внутрішнього згоряння.
Блюм підтвердив, що електромобілі 718 надійдуть у продаж у 2025 році, через рік після запуску електричного позашляховика Macan, але сказав, що спортивні моделі-близнюки з нульовими викидами спочатку будуть пропонуватися разом із версіями старих моделей з двигуном згоряння. Ця стратегія перегукується з стратегією, яку Porsche використовує для запуску Macan EV, який також продаватиметься разом з оновленою версією нинішнього позашляховика з бензиновим двигуном.
«Планується, що 718 буде повністю електричним до середини десятиліття», — сказав Блюм, а потім додав, що «ми запустимо абсолютно нову модель паралельно з версією ICE. У середньостроковій перспективі 718 буде ексклюзивно доступний як повністю електрична модель».
Блюм не сказав, як довго нові електромобілі 718 будуть доступні поряд із поточними моделями внутрішнього згоряння, які датуються 2016 роком, але навряд чи це буде набагато довше, ніж пару років. Компанія Porsche прагне, щоб до 2030 року на електромобілі припадало 80 відсотків продажів нових автомобілів, і досягнення цієї цілі означатиме скорочення кількості автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.
Пропонуючи два типи трансмісії, Porsche допоможе покупцям-ентузіастам ознайомитися з ідеєю електричного двомісного спортивного автомобіля, познайомивши їх із концепцією, водночас пропонуючи їм щось знайоме, якщо вони не готові до веселого розміру EV. Це також відкриє шлях до чогось набагато більш спірного: повністю електричного 911. Porsche не збирається створювати повноцінний електромобіль зі своєї ікони не раніше 2030 року, але 911 отримає гібридну потужність до середини цього десятиліття .