Оновлення на 30 000 миль
Назріла проблема щодо нашого довгострокового Porsche 718 Cayman GTS 4.0 2022 року випуску, яка нас дуже засмучує: лише через 8052 милі він залишить нас. Ми вже відчуваємо тривогу розлуки з приводу того дня, коли одометр 718 досягає 40 000 миль, і він виїжджає з випробувальної партії автомобіля та водія . Нам знадобиться допомога, щоб подолати це. Чи існує група підтримки для колишніх власників Cayman? Можливо, нам просто доведеться дивитися кожен епізод Теда Лассо , щоб підняти настрій.
Понад три чверті шляху до завершення цього тесту мало що змінилося в наших почуттях до спортивного автомобіля Porsche із центральним розташуванням двигуна. 718 знову запалює нашу повагу до нього кожного разу, коли ми запалюємо його звучний 394-сильний атмосферний 4,0-літровий шестициліндровий двигун. Практично в усіх категоріях, які цінують ентузіасти, — залучення водія, керованість, їзда, прискорення, характеристика двигуна, якість перемикання ручної коробки передач, відгук на гальма, щоденне використання та комфорт на далекі відстані — це стало еталоном, з яким ми порівнюємо інші потужні автомобілі.
Нагороди продовжуються з моменту останнього оновлення, протягом зимових місяців, коли більшість Porsche сплять у теплих гаражах. «Незалежно від того, наскільки поганий у вас день, поїздка на GTS 4.0 зробить його кращим», — написав старший редактор і новий (втомлений) тато Грег Фінк у бортовому журналі Cayman. Помічник редактора Калеб Міллер сказав: «Я пішов виконати деякі доручення, а закінчився тим, що їздив безцільно протягом години лише тому, що цією машиною так весело керувати». Помічник редактора Джек Фіцджеральд додав: «Останні 10 днів я провів у нижньому Мічигані та Вісконсині в цій машині лише для того, щоб ще більше закохатися в неї. Друзі та родина всі просили про поїздки». Зверніть увагу, що всі ці коментарі були в період, коли ми їздили на машині на зимових дисках і шинах.
Захоплення не засліпило нас від недосконалостей. Бортовий журнал містить багаторазові згадки про майже смішну нестачу внутрішнього зберігання Cayman; немає зручного місця для розміщення телефону. Його висувні підсклянники неміцні. Шум дороги може бути гучним на нерівних поверхнях, а шум вітру може посилюватися, особливо під час бокового вітру. Під час поїздки до Чикаго старший редактор Ендрю Крок зазначив, що "гальма не насолоджуються тривалими нападами щільної міської їзди". Легке використання викликає їх вереск, який зникає, коли ви маєте можливість «добре затиснути пробки». Хоча більшість редакторів вважали сидіння зручними, заступник редактора Карлос Лаго ні, і він нічого не міг зробити, щоб змінити цю ситуацію. Звинуватити недостатню можливість регулювання сидінь; крім ручного регулювання вперед і назад і висоти.
Більшість із нас не стикалися з цими проблемами завдяки радості від водіння, яку дарує наш темно-зелений Cayman. Набагато важче ігнорувати інший життєвий факт, коли справа доходить до власності Porsche: вартість обслуговування та ремонту цієї чистокровної машини. Протягом 8222 миль, що минули з моменту нашої останньої реєстрації, ця реальність прийшла, як грім серед ночі.
На пробігу 29 915 миль ми відправили Cayman на заплановане техобслуговування 30 000 миль, що включає заміну масла та фільтрів, комплект нових свічок запалювання та багатоточкову перевірку, яка включає все: від прочищення каналізації до перевірки шин ' глибина протектора. Як не дивно, місцевий дилер не мав спеціального інструменту, необхідного для заміни важкодоступних свічок запалювання GTS, які є частиною цієї послуги, тому нам довелося повернути машину, коли інструмент надійшов. Перша половина обслуговування склало 390 доларів, до яких ми додали ще 72 долари за новий набір щіток склоочисника. Повторний візит через деякий час для заміни нових розеток додав 659 доларів США до загальної суми.
Якщо ці витрати на обслуговування здаються великими, вони ніщо в порівнянні з вартістю проблеми, яку ми, очевидно, спричинили самі. Приблизно на 26 000 милях ми помітили пробуксовування зчеплення під час перемикання передач на високих обертах. Єдиний спосіб зрозуміти причину — оглянути зчеплення, для чого потрібно зняти двигун Cayman.
Це не швидкий і не дорогий процес. Техніки Porsche виявили зношений диск зчеплення та значне знебарвлення як натискного диска, так і двомасового маховика, незаперечні докази перегріву — іншими словами, зловживання. Ми не можемо точно сказати, хто або що спричинило це, за винятком того, що це наша вина, а не внутрішня проблема зчеплення Cayman. На жаль, зчеплення є предметом зносу, і на них не поширюється гарантія, тому деталі та робота для нового коштують 4898 доларів. Витік масла з натягувача ланцюга був усунений під час того ж візиту, і ця робота була виконана по гарантії. Це цілком могло бути причиною того, що Cayman спожив більше половини кварти нафти приблизно за 1000 миль до обслуговування.
Протягом зимових місяців «Кайман» здебільшого залишався неподалік від дому, але редактори все одно знаходили причини вирушити на північ до Вісконсіна та на південь до Кентуккі. Оскільки погода на Середньому Заході (епізодично) потеплішає, Cayman повернувся на літні шини та отримав нове зчеплення, ми очікуємо, що остання партія миль накопичиться швидко — надто швидко для нас.
Місяців у автопарку: 14 Поточний пробіг: 31 948 миль
Середня економія палива: 21 миль на галлон
Об’єм паливного баку : 16,9 галлонів Спостережений запас ходу: 350 миль
Обслуговування: 1856 доларів США Нормальний знос: 908 доларів США
Технічні характеристики Porsche 718 Cayman GTS 4.0 2022 р.
Тип автомобіля: центральне розташування двигуна, задній привід, 2-пасажирське, 2-дверне купе
ЦІНА
Базова/як перевірено: $88 750/$99 070
Опції: шкіряний салон і сидіння Express, $3680; Porsche Dynamic LED фари, $1180; колонки Bose 990 доларів; чорні гальмівні супорти, 900 доларів; внутрішня обробка з чорного матового алюмінію, 900 доларів; вентильовані сидіння, $740; пасивний вхід, $680; Фарба Aventurine Green Metallic, $650; колеса, пофарбовані атласною платиною, 600 доларів
ДВИГУН
DOHC 24-клапанний плоский 6, алюмінієвий блок і головки, пряме вприскування палива
Робочий об’єм: 244 дюймів 3 , 3996 см 3
Потужність: 394 к.с. при 7000 об./хв.
Крутний момент: 309 фунт-фут при 5000 об./хв.
ТРАНСМІСІЯ
6-ступінчаста механічна
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/розпірні
гальма, передня/задня: 13,8-дюймові вентильовані, поперечно-свердлені дискові/13,0-дюймові вентильовані, поперечно-просвердлені диски
Шини: Pirelli P Zero PZ4 N1
F: 235/35ZR-20 ( 88Y)
R: 265/35ZR-20 (95Y)
РОЗМІРИ
Колісна база: 97,4 дюйма
Довжина: 173,4 дюйма
Ширина: 70,9 дюйма
Висота: 50,2
дюйма Пасажирський об’єм: 49 футів 3
Об’єм вантажу, передній/правий: 5/10 футів 3
Споряджена вага: 3185 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D : НОВИЙ
60 миль/год: 3,9 с
100 миль/год: 8,8 с
1/4 милі: 12,1 с при 118 миль/год
130 миль/год: 14,7 с
150 миль/год: 21,2 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,2 сек.
Початок з перекату, 5–60 миль/год: 4,6 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 6,2 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 6,0 с.
Максимальна швидкість (твердження виробника): 182 милі/год.
Гальмування, 70–0 миль/год.: 145 футів
гальмування, 100–0 миль/год: 296 футів
, стійкість на дорозі, 300 футів: 1,03 г