На папері Porsche 718 Spyder RS ​​— це Cayman GT4 RS без даху та крила, хоча навряд чи без нього. Хоча йому не вистачає захисту від перекидання, необхідного для гоночної траси, і притискної сили, необхідної для збільшення максимальної швидкості, Spyder RS ​​має більше залучення водія, ніж Army Surplus має OD green. Але він не втомлюється, тому що він також добре їздить.

Чи стане він відмінним на гоночному треку, як це означає суфікс RS — rennsport , німецька мова — motor racing? Абсолютно. Але Андреас Прейнінгер і його команда, відповідальні за всі автомобілі Porsche GT, навіть не спробували подолати час кола на Нюрбургрингу. Що, якщо ви запитаєте нас, це трохи дивно, тому що навіть у Panamera та Cayenne є зареєстровані кола.

Porsche 718 Spyder RS ​​

Результатом цілком може стати пікова дорожня машина. З 4,0-літровим впускним отвором у дюймах від вашого лівого вуха кожна поїздка до 9000 обертів на хвилину вводить вас у транс клапанного механізму, який можна подолати лише непохитними гальмами. Залізні ротори є стандартними, але вибирайте вуглецево-керамічні пробки ($8000), якщо непідресорена та обертова маса є головними проблемами. Керамічні ротори економлять близько 40 фунтів, і як тільки ви там, ви можете також піти на магнієві колеса ($15 640), які збривають ще 22 фунти. Але щоб отримати колеса, ви також повинні поставити прапорець для пакету Weissach (14 730 доларів США з необхідними оновленнями салону). Пакет Weissach – це в основному комплект зовнішнього вигляду, що складається з відкритих компонентів з вуглецевого волокна, пофарбованих іншим чином, панелі зі штучної замші та крихітної карбонової губи на схожому на качку спойлері.




Покласти майже 40 000 доларів на Boxster за 163 650 доларів, який не повинен їздити на трасі, здається надмірним, якщо у вас немає фетишу щодо відкритого вуглецевого волокна. Але ми не судимо.

Щоб зробити цей Spyder RS ​​особливо гармонійним на дорогах загального користування, команда GT зробила те, чого ніколи не робила з автомобілем RS: зменшила частоту пружин. Порівняно з GT4 RS, вони зменшилися на 55 відсотків спереду та на 43 відсотки ззаду. Немає ні крила, ні планок під кузовом, а передній спліттер на 2,0 дюйма коротший. Spyder RS ​​також піднявся на 0,2 дюйма вище. Але двигун той же 4,0-літровий потужністю 493 к.с. з окремими дросельними заслінками (по одному на циліндр) і змащенням із сухим картером.




Єдиною трансмісією є семиступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням. Враховуючи те, що Porsche наголошує, що це дорожній автомобіль, механічна коробка передач мала б більше сенсу, але нам сказали, що немає доступної власної коробки передач, яка може обертатися достатньо швидко, мати достатній крутний момент, і це буде підходить. Перевагою PDK є незворушний контроль запуску. Porsche каже, що Spyder RS ​​розганяється до 60 за 3,2 секунди, але ми отримали 2,8 з GT4 RS , і ми сподіваємося, що модель без даху зможе конкурувати з цим показником. Насправді більшість показників прискорення будуть схожими. За Porsche Spyder RS ​​всього на 11 фунтів легший за GT4 RS.

2024 Porsche 718 Spyder RS ​​

Для тих, хто бажає дослідити верхню межу швидкості Spyder, знайте, що максимальна швидкість становить 191 миль/год зі знятим дахом. Porsche каже не перевищувати 122 миль/год, коли дах на місці, хоча назвати 18-фунтовий верх дахом — це все одно, що назвати пончо 3 унції курткою. Конструкцію з двох частин можна зібрати самостійно. Якщо ви знайомі зі способами Spyder, це можна зробити самостійно менш ніж за дві хвилини. Незважаючи на зовнішній вигляд набедренної полотна, верх більше нагадує сучасні компресійні шорти. Він має натяжний трос, який виключає удари. І ви можете керувати ним без задньої скляної частини, як верхня частина бікіні на Jeep CJ7. Це не так зручно, як ручний Miata-люблять дах у стандартному Spyder, хоча Porsche заявляє, що це 17 фунтів легше.




Кожен автолюбитель повинен відчути сучасний автомобіль Porsche GT — ми недаремно захоплюємося ним. Porsche каже, що це остання нова модель 718 з двигуном внутрішнього згоряння, і ми прогнозуємо, що ці автомобілі GT увійдуть в історію як кульмінація, перш ніж електрифікація позбавить автопарку задоволення. Завдяки орієнтованості на дорогу, Spyder RS ​​ще більше вирізняється в області спеціальних пропозицій для трек-дня RS.