Хтось може подумати, що сенс такого транспортного засобу, як Porsche 911 GT3, полягає просто в тому, щоб їхати якомога швидше на гоночному треку. І, звичайно, якщо ми хочемо розкрити суть GT3, це суть. Але в той час, як випередити друзів на місцевому трек-дні весело, є також щось незаперечне в тому, щоб просто побачити себе в зірці з великими крилами і боксером.
Однак, слід визнати, що хизуватися не для всіх, і саме тут у гру вступає пакет Touring 911 GT3 . Тепер у своєму другому поколінні після надзвичайно успішної появи в останньому поколінні 991.2, останній GT3 Touring покращує формулу за допомогою безкоштовної трансмісії з подвійним зчепленням. Скигніть, якщо хочете про чистоту стандартної шестишвидкісної ручки, але, як я дізнався протягом тижня за кермом, двопедальний Touring — це чудовий автомобіль для стриманих героїв.
Комфорт GT3 Touring
GT3 — це продуктивність, і пакет Touring це мало що змінить. І все ж жорстка їзда на трасі напрочуд терпима навіть на дорогах Детройту. Жорсткість є найбільшою проблемою – ви відчуєте удари тут, це не можна заперечувати – але з точки зору стабільності та передбачуваності на нерівних дорогах, GT3 та його адаптивні амортизатори на шматок перевершують навіть таких суперників, як Chevrolet Corvette Z06 . Звичайно, перемкніть шасі GT3 Touring у спортивний режим, і всі ставки зняті.
І незалежно від того, як налаштовані системи, неможливо обійти величезний шум, який виходить від шин Goodyear Eagle F1 шириною в стопу та їхніх надтонких боковин. На щастя, відсутність заднього антикрила означає, що GT3 Touring трохи слизькіший, тому вітерШум рідко був проблемою під час мого тижня за кермом. Водночас крісла з можливістю регулювання на 18 напрямків тут такі ж зручні, як і в будь-якому іншому 911. Видалені задні сидіння також роблять салон більш універсальним.
Техгології та підключення
GT3 Touring не вносить істотних технічних змін порівняно з будь-яким іншим 911Розташування дисплея з двома екранами, розташованими поруч із фізичним тахометром, а також здоровим сенсорним екраном перед важелем коробки передач знайоме, а функціональність майже однакова. Особливою перевагою є екран доріжки, який приховує будь-яку інформацію, яка може відволікати. Відображаються лише механічні показники, як-от температура, тиск і режим приводу.
Продуктивність і керованість Porsche GT3 Touring
Поверніть ручку запалювання ліворуч від керма, і атмосферний шестициліндровий двигун GT3 запрацює цілеспрямованим, точним гавкотом, натхненним автоспортом, перш ніж швидко перейти в класичний стукіт Porsche. Це справді чудово, як цей стукіт, незважаючи на те, що він дуже схожий на менші 911, перетворюється на щось зовсім інше та більш особливе зі зростанням обертів.
4,0-літровий шестициліндровий двигун має точну, потужну дросельну заслінку – все, що відбувається навколо ваших ніг, як на те пішло, вимагає сили та відданості – але він надто готовий кинутися вперед, коли йому достатньо багажника. Незважаючи на атмосферний характер, крутний момент відчувається так, ніби це завжди бажання, хоча, ймовірно, це тому, що двигун миттєво вибухає до свого піку крутного моменту 6100 об/хв.
Але це звук, майже жахливе виття позаду, що допомагає GT3 виділитися. Загалом цей 4,0-літровий шестициліндровий двигун може бути моїм улюбленим двигуном… ну, ніколи. Дійсно, від звуку до продуктивності та способу, яким він кричить до червоної лінії, він виглядає таким же особливим, як старий 6,2-літровий V8 AMG або 4,2-літровий V8 Audi R8 і RS4.
Вибачте, пуристи, семиступінчаста коробка з подвійним зчепленням просто краща . Перемикання передач настільки швидкі й такі захоплюючі, що кожне потягнення правого пелюста дає змогу відчути, яким було б життя фабричного гонщика 911. І щоб не бути технічним, але з розгоном до 60 за 3,2 секунди 7AT на півсекунди швидше до 60, ніж шестиступінчаста GT3 Touring.
Відверто кажучи, намагатися визначити майстерність керування GT3 на дорогах загального користування так само важко, як і дурно. Просто пороги зависокі. Але в тих небагатьох випадках, коли я міг належним чином і безпечно атакувати повороти, 911 вражав легким зчепленням із великими шинами Goodyear і практично відсутністю небажаних рухів кузова. Чесно кажучи, найбільша проблема полягає в тому, що мої безрозсудні спроби дослідити 911 здавалися так, ніби машина просто мене терпить. Завжди здавалося, що я хочу або потребую більше, ніж я можу дати.
Ця якість поширювалася на педаль гальма, яка була настільки важкою, що здавалося, що вона майже не працює. Жорстка квадратна річ вимагала реальної ваги для активації, але вона була настільки природною та легкою для модуляції, що я швидко закохався. Більше ніж будь-який інший елемент, він був цілеспрямованим і вірним місії GT3.