У дизайні ювілейної моделі враховано високий рівень GT та досвіду Porsche у галузі автоспорту. Це відображено в його особливо спритному та маневреному керуванні, яке створено для максимального задоволення від водіння на звивистих сільських дорогах. Зменшена інерція обертових мас забезпечує особливо миттєву реакцію на всі дії водія. Кожен рух керма, кожна унція тиску на акселератор або гальмо реалізуються негайно. На відміну від 911 GT3 RS, розробка 911 S/T була зосереджена не на трасі, а на дорогах загального користування.
Назва відзначає новий 911 S/T як нащадка особливо орієнтованої на продуктивність версії першого покоління 911. З 1969 року компанія Porsche пропонувала спеціальну гоночну версію 911 S. Всередині ці автомобілі називалися 911 ST. Модифікації шасі, коліс, двигуна та кузова значно покращили їхні характеристики та керованість. Великі спойлери та інші аеродинамічні удосконалення в цих моделях ще не використовувалися. Новий Porsche 911 S/T переймає дух оригінального 911 S (ST) і переносить його в поточне покоління Porsche 911. Ювілейна модель поєднує в собі елементи 911 GT3 RS з кузовом 911 GT3 і доповненнями. це з ексклюзивними компонентами. Результатом є унікальні враження від водіння в портфоліо GT серії 911.
Легка конструкція від крил до зчеплення
Серед інших показників Porsche 911 S/T досягає особливої маневреності та прямого керування завдяки незмінно легкій конструкції. Передній капот, дах, передні крила та двері з ефектними вхідними отворами виготовлені з легкого пластику, армованого вуглецевим волокном (CFRP), як і каркас безпеки, задня стабілізатор поперечної стійкості та зрізна панель. Porsche також оснащує ювілейну модель магнієвими колісними дисками, системою PCCB, літій-іонною стартерною батареєю та легким склом, усе це є стандартним. Завдяки зменшеній ізоляції, видаленню керма задніми колесами та зниженій вазі трансмісії 911 S/T досягає спорядженої ваги за DIN лише 1380 кг. Це означає, що він важить майже на 40 кг менше, ніж 911 GT3 Touring з механічною коробкою передач.
Інженери Porsche розробили нове полегшене зчеплення ексклюзивно для 911 S/T. У поєднанні з одномасовим маховиком зменшує вагу обертової маси на 10,5 кг. Це помітно покращує чуйність шестициліндрового двигуна без наддуву, який обертається з вирішальною швидкістю та прямістю. У поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач із коротшими передавальними числами, ніж у 911 GT3, високооборотний двигун у 911 S/T забезпечує ще миттєвішу реакцію. Він розганяє 911 S/T до 100 км/год за 3,7 секунди та досягає максимальної швидкості 300 км/год (обмежена). 911 S/T — єдиний 911 нинішнього покоління, який поєднує конструкцію передньої осі з подвійними важелями та багатоважільною задньою віссю, але без керування задньою віссю. Відповідно були налаштовані амортизатори та системи керування. Стандартна легка спортивна вихлопна система збагачує враження від водія виразним звуковим ландшафтом.
Аеродинамічні особливості 911 S/T також зосереджені на дорозі, а не на трасі. 911 S/T у стандартній комплектації оснащений клапаном Герні на висувному задньому спойлері. У поєднанні з модифікаціями передньої частини та днища новий Porsche 911 S/T має оптимальний аеродинамічний баланс. Стандартне обладнання також включає 20-дюймові (передні) та 21-дюймові (задні) легкі магнієві колеса з центральним блокуванням. Надвисокопродуктивні шини 255/35 ZR 20 забезпечують високий рівень механічного зчеплення з передньою віссю. Ззаду 911 S/T оснащено шинами 315/30 ZR 21. У стандартну комплектацію входять ковшеподібні сидіння з вуглепластику. Спортивне сидіння Plus із можливістю регулювання в чотирьох напрямках доступне без додаткової плати. Комбінація приладів і годинник пакету Sport Chrono виконані в класичній зеленій кольоровій гамі Porsche.
Porsche 911 S/T пропонується з додатковим ексклюзивним пакетом Heritage Design. Новий зовнішній колір Shore Blue Metallic і колір диска Ceramica ексклюзивно доступні для цього особливо елегантного варіанту. За бажанням на дверях можливе нанесення стартового номера від 0 до 99 та декоративної плівки. Класичний дизайн герба Porsche з оригінального 911, який прикрашає передню частину автомобіля, ковпаки коліс, кермо, підголівники та ключ від автомобіля підкреслює історичне коріння 911 S/T. Двоколірна напіванілінова шкіра кольору Black/Classic Cognac з великою кількістю шкіряної обробки, обшивка даху з перфорованого Dinamica та інші елементи від Porsche Exclusive Manufaktur також є частиною пакету. Логотип Porsche і позначення моделі 911 S/T на задній частині автомобіля виконані в золотому кольорі.
Як спеціальну додаткову пропозицію Porsche ексклюзивно пропонує клієнтам 911 S/T Chronograph 1 - 911 S/T. Як і автомобіль, годинник також обмежений 1963 екземплярами. Цей ексклюзивний годинник має титановий корпус без покриття та оброблений з міркувань економії ваги, цей ексклюзивний годинник відповідає принципу полегшеного дизайну нової спеціальної версії 911. Серцем хронографа є Porsche Design WERK 01.240 із сертифікацією COSC і функцією зворотного ходу. Він працює за допомогою ротора в конструкції магнієвого колеса 911 S/T.
Найлегший Porsche 911 покоління 992
Хороші характеристики можуть бути головною увагою нового Porsche 911 S/T, але його витоки походять з автоспорту. Як і всі інші автомобілі GT від Porsche, він є прикладом розумної легкої конструкції. Вага автомобіля має значний вплив на враження від водіння: кожен зекономлений грам не потребує прискорення, гальмування чи керування. Тому для інженерів Porsche полегшена конструкція була найважливішою при розробці 911 S/T. Вони досягли сенсаційно низької загальної ваги автомобіля – лише 1380 кг (за стандартом DIN).
«Завдяки постійному зменшенню ваги ми досягаємо величезного приросту динамічності, який ви помічаєте на кожному повороті», — говорить Андреас Преюнгер, директор Porsche GT Cars. «911 S/T — помітно найлегша модель із поточної серії 911».
У 911 S/T особлива увага приділялася зменшенню обертових мас навколо приводу колінчастого вала опозитного двигуна. Це дозволило інженерам підвищити швидкість реагування. Спеціально для 911 S/T вони розробили полегшене зчеплення на основі дводискового принципу. У поєднанні зі стандартним одномасовим маховиком вага компонентів, розташованих безпосередньо на колінчастому валу, була зменшена на 10,5 кг. Це, у свою чергу, зробило силовий агрегат більш чуйним. У поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач результатом є незрівнянно активне, захоплююче водіння.
Для спортивного автомобіля вага непідресорених мас також має принципове значення. Зменшення цієї маси має прямий і відразу помітний вплив на поведінку водіння. Тому Porsche оснастила 911 S/T магнієвими колесами та вуглецево-керамічними гальмами (PCCB) у стандартній комплектації. Крім того, задній стабілізатор поперечної стійкості виготовлений із легкого вуглепластику, а не зі сталі. У 911 S/T також відмовилися від керування задніми колесами. Загалом вага значно зменшилася в усіх сферах, пов’язаних із чутливістю автомобіля. Результатом є особливо маневрене та точне керування.
Як це прийнято у світі перегонів, кузов Porsche 911 S/T зменшує вагу завдяки використанню компонентів з вуглепластику. Передні крила виготовлені з цього легкого матеріалу, як і передній капот, який запозичено з 911 GT3 Touring. Двері з вуглепластику 911 GT3 RS навіть легші, ніж легкі алюмінієві двері інших моделей 911. Використання CFRP у конструктивних компонентах додатково зменшує загальну вагу автомобіля. Матеріал використовується для каркаса безпеки на даху, стабілізатора поперечної стійкості та зсувної панелі (використовується в задній частині для додання жорсткості між точками повороту осі та днищем).
Багато заходів щодо зменшення ваги, які використовуються в спеціальній версії 911 S/T, мають довгу історію в 911. Як це прийнято для моделей GT і RS, інженери 911 S/T зменшили кількість ізоляції, щоб скинути вагу та посилити зв’язок із дорогою. Його вікна зроблені з тонкого скла, подібного до вітрового скла в 911 R 1967 року. Дверні ручки в салоні скорочені до виразних петель, які Porsche запровадив у 911 Carrera RS 2.7 у 1972 році. Як і у 911 Carrera RS серії 993, встановлена легка стартерна батарея. У 911 S/T літій-іонний «трековий» акумулятор має ємність 40 А·год і важить лише 9,5 кг. Це робить його на 3 кг легшим за літій-іонний акумулятор у 911 GT3 Touring.
Двигун атмосферний, легке зчеплення, механічна коробка передач
Емоційна та технологічна родзинка 911 S/T – це його силовий агрегат. Безнаддувний 4,0-літровий шестициліндровий двигун потужністю 386 кВт (525 к.с.) базується на розробці автоспорту, лише мінімально модифікований для використання на дорозі. Знайомий шестициліндровий двигун з 911 GT3 RS має шість окремих дросельних заслінок, систему змащування із сухим картером, обмеження обертів 9000 об/хв і незрівнянно інтенсивний характер. Вперше - і виключно в 911 S/T - інженери поєднали двигун з механічною шестиступінчастою коробкою передач. Таким чином, вони посилили зв’язок між водієм і автомобілем і створили особливо безпосереднє враження від водіння. Також оснастили його полегшеним зчепленням і одномасовим маховиком.
Porsche розробив зчеплення та маховик виключно для 911 S/T. У порівнянні з відповідними стандартними компонентами вони економлять 10,5 кг. Інженери використали ці заходи для збільшення швидкості обертання трансмісії: цей режим втрати ваги в корпусі дзвона зменшує загальну інерцію трансмісії. Це дозволяє шестициліндровому двигуну набирати обертів вільніше та легше. 911 S/T також отримав шестиступінчасту механічну коробку передач від 911 GT3 Touring. Для нового спортивного автомобіля GT, орієнтованого на дорогу, Porsche зменшив передавальне число головної передачі на вісім відсотків. Завдяки модифікованому передавальному відношенню та зменшеній обертовій масі результатом є краща чутливість на кожній передачі. Автомобіль розганяється швидше та з помітно покращеною динамікою.
«911 S/T рухається вперед із надзвичайною потужністю та запалом. Здається, що він навіть швидше, ніж є», — каже легенда автоспорту Вальтер Рерль. 911 S/T розганяється до 100 км/год лише за 3,7 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 300 км/год.
Культовий атмосферний двигун досягає максимального крутного моменту 465 Нм при 6300 об/хв і максимальної вихідної потужності 386 кВт (525 к.с.) при 8500 об/хв. Високі обороти двигуна до 9000 об/хв означають високі вимоги до клапанного механізму двигуна. На відміну від більшості двигунів серійного виробництва, двигун Porsche 911 S/T, натхненний автоспортом, не потребує гідравлічної компенсації зазору клапанів. Porsche використовує жорсткі коромисла та регулює зазор клапанів один раз під час виробництва агрегату за допомогою змінних прокладок. Пізніше виправлення не потрібне. Це дозволяє чотириклапанним головкам циліндрів витримувати високі оберти двигуна. Крім того, ковані поршні, титанові шатуни та система мастила з сухим картером із насосом із повністю змінним тиском, сімома ступенями всмоктування та додатковою подачею масла через колінчастий вал забезпечують стабільність на високих швидкостях поршня та поворотах. Плазмове покриття на стінках циліндрів зменшує внутрішнє тертя двигуна. Легка вихлопна система з нержавіючої сталі забезпечує насичений і потужний звук. Функція автоматичного старту/зупинки також відсутня в 911 S/T.
Ексклюзивний дизайн шасі в 911 S/T
Porsche оснастив 911 S/T передньою підвіскою на подвійних важелях для оптимальної продуктивності в поворотах і ідеальної точності гальмування. Дизайн, знайомий з моделей 911 GT3 Touring і 911 GT3 RS, виник на арені автоспорту та характеризується високою стабільністю розвалу під час стиснення. Крім того, він зменшує відхилення кузова під час різких маневрів гальмування і, отже, помітно покращує керованість автомобіля, особливо у верхніх межах робочих характеристик автомобіля. У 911 S/T компанія Porsche вперше поєднала передню підвіску з подвійним важелем і багатоважільною задньою віссю без керування задніми колесами.
«Мета 911 S/T полягала в тому, щоб встановити якомога прямий зв’язок із дорогою та створити унікальні враження від водіння», — каже Френк Мозер, голова лінійок моделей 718 та 911. «Саме тому автомобіль бере багато елементів з автоспорту і в той же час має зменшений рівень обладнання». Окрім зменшення ваги, інженери націлилися на традиційне, чисте керування, відмовившись від керування задніми колесами. Завдяки використанню одношарових підшипників на передній підвісці (в комплекті) і на п’ятиважільній задній підвісці LSA (всередині та зовні на нижньому важелі) вони також досягли підвищеної точності водіння. З огляду на все це, 911 S/T отримав особливу настройку амортизаторів і рульового керування, яка враховувала всі індивідуальні параметри та надала 911 S/T унікальний характер.
Porsche оснастила 911 S/T легкими та пружними керамічними композитними гальмами Porsche (PCCB) у стандартній комплектації. У нього входять гальмівні диски діаметром 410 мм спереду і 390 мм ззаду. Як і в 911 GT3 Touring, діапазон систем допомоги водієві адаптований до чистого характеру 911 S/T. Наприклад, систему Porsche Stability Management (PSM), налаштовану на маневреність, можна повністю вимкнути або за винятком системи Traction Control (TC).
Спрощений, спортивний екстер’єр
Численні згадки про історію 911 та автоспорту характеризують Porsche 911 S/T. Його зовнішній дизайн зосереджений на його динамічних і аеродинамічних можливостях, яких Porsche досягає тут за допомогою скороченого, пуристичного підходу. Це підкреслює характер моделі як спортивного автомобіля, створеного для енергійної їзди по дорогах. Відсутність зовнішніх елементів дизайну інших моделей 911 GT, які більше орієнтовані на трек, у поєднанні з двигуном на високих обертах є відмінною рисою 911 S/T. Porsche також зібрав ексклюзивний вибір кольорів: чорна або біла фарби доступні в стандартній комплектації, тоді як клієнти мають вибір із п’яти додаткових кольорів: Ruby Star Neo, Gentian Blue Metallic, Shade Green Metallic, GT Silver Metallic та Ice Gray Metallic. Існує також варіант Paint to Sample, а також колір Shore Blue Metallic пакету Heritage Design Package.
Полегшені магнієві ковані колеса були розроблені Porsche з центральним замком і кришкою втулки колеса, яка несе логотип «S/T». Колеса мають діаметр 20 дюймів спереду та 21 дюйм ззаду. Вони доступні в кольорах Matt Black, Brilliant Silver і Dark Silver.
Porsche 911 S/T має пофарбовану в темно-сірий колір решітку радіатора спереду, а сріблястий логотип Porsche з боків створює спортивний акцент. У задній частині 911 S/T Porsche доповнює висувний задній спойлер решіткою повітрозабірника кольору передньої решітки та значком 60 років 911.
Порівняно з іншими спортивними автомобілями у своєму класі продуктивності, 911 S/T був навмисно оснащений тонкими засобами, які забезпечують ідеально збалансовану аеродинаміку. На відміну від 911 GT3 RS, Porsche розробив автомобіль без вентиляційних жалюзі колісних арок у верхній частині крила, замість цього вирішив вентилювати колісні арки бічними лопатями.
Висувний задній спойлер доповнює відривний край (клапан на каталці). Porsche регулярно використовує клапани Gurney для покращення аеродинаміки спортивних автомобілів GT. Ця аеродинамічна технологія походить від американських гонок Indycar і стосується відривного краю або губи, яка прикріплена під кутом до кінця крила спойлера. У той час як закрилки Герні збільшують підйомну силу в літаках у нижній частині спойлера, вони виконують протилежну функцію в автоперегонах і на транспортних засобах, орієнтованих на продуктивність: встановлені на верхній стороні спойлера, вони збільшують притискну силу, а отже, тягу та зчеплення з дорогою. транспортного засобу, збільшивши тиск на верхню сторону краю та опустивши його на нижню. У 911 S/T відривна кромка працює настільки ефективно, що спойлер висувається лише на 120 км/год і не має такої різкої конфігурації, як у аналогічних моделях. Спойлер забирається на швидкості 105 км/год.
Інтер'єр: позачасовий стиль, чудова продуктивність
Інтер’єр Porsche 911 S/T створює умови для безпосередніх і захоплюючих вражень від водіння 911 S/T завдяки стильному поєднанню чистого обладнання зі спортивною елегантністю. Стандартна внутрішня дверна ручка з вуглепластику (обробка з вуглецевого плетіння) зазвичай доступна лише в 911 GT3 RS із пакетом Weissach. Разом із текстильною петлею відкривання дверей він уособлює принципи дизайну цієї спеціальної версії: обидві функції є настільки ж традиційним стилістичним прийомом, як і частиною легкої концепції автомобіля. Вуглепластик також використовується для накладок на дверні пороги та декоративних планок, у яких золотий значок відображає номер збірки кожного 911 S/T. Porsche також виготовляє опціональний каркас безпеки з вуглепластику.
У стандартній комплектації Porsche 911 S/T є частково шкіряні елементи. Стьобані шви забезпечують контраст GT Silver. Зелені цифри на панелі приладів і хронометрі, а також білі стрілки зі срібними ковпачками відповідають дизайну оригінального 911 1963 року. Чорна шкіряна кришка обода керма має позначку 12 годин, а також особливий перфорація в положеннях 3 та 9 годин. Важіль перемикання передач, укорочений приблизно на один сантиметр, і повноцінні ковшеподібні сидіння з вуглепластику, оббиті частково шкірою, гарантують спортивне, але безпечне водіння. Як альтернатива повноцінним ковшоподібним сидінням без додаткової плати доступні спортивні сидіння з регулюванням у чотирьох напрямках. Герб Porsche, вибитий на шкіряній оббивці, зображений на підголівниках обох варіантів сидінь. Згідно з незмінною концепцією легкого дизайну, у цій моделі немає задніх сидінь. На їхньому місці — кришка, схожа на ту, що була в салоні 911 GT3 RS.
Ексклюзив: пакет Heritage Design у 911 S/T
Як і у випадку з попередніми обмеженими випусками 911, Porsche Exclusive Manufaktur відповідає за ексклюзивний пакет Heritage Design Package для 911 S/T. Він поєднує класичні та особливо розкішні деталі та обладнання для створення гармонійного та стильного загального вигляду. Класичний дизайн, вишукані матеріали та найвищий рівень майстерності є центром роботи Porsche Exclusive Manufaktur.
Додатковий пакет Heritage Design Package надає 911 S/T численні ексклюзивні та орієнтовані на продуктивність функції та елементи стилю. Це видно з зовнішнього вигляду: Porsche пропонує металевий колір Shore Blue для 911 S/T лише в рамках пакету Heritage Design. Те саме стосується наклейки, яка приносить відомий мотоспортивний мотив льодяника на бічній частині автомобіля. У гонках стартові номери розміщуються в круглому полі. Porsche Exclusive Manufaktur також застосовує стартовий номер (0–99) до льодяника на 911 S/T. Також можна відмовитися від деяких або всіх наклейок.
Пакет також додає додаткові вишукані деталі до зовнішнього вигляду Porsche 911 S/T: історичний герб Porsche 1963 року прикрашає передній капот і колісні ковпаки. Вставки решітки в центрі передньої частини та в передній частині капота, а також задня решітка мають стриманий сріблястий колір. На задній частині автомобіля є позначення моделі «911 S/T», а також золотий логотип PORSCHE на світловідбивачі. Колір коліс Ceramica також спеціально зарезервовано для 911 S/T із пакетом Heritage Design Package, тоді як Brilliant Silver є додатковою опцією для коліс.
Всередині пакет Heritage Design забезпечує особливо класичну та високоякісну атмосферу. Елегантний інтер’єр із великою кількістю двоколірних елементів оздоблення шкірою поєднує чорну шкіру з напіваніліновою шкірою кольору Classic Cognac. Декоративна строчка тон в тон. Центральні сидіння з тканини Classic Cognac з чорними смужками також узгоджені за кольором і представляють особливу згадку про історію Porsche. Пакет дизайну включає багато інших елементів оздоблення шкірою. Porsche Exclusive Manufaktur покриває декоративні планки, дверну петлю, внутрішню дверну ручку, вентиляційні отвори, внутрішню кришку порогів і оздоблення підсклянників шкірою. Пакет включає шкіряне оздоблення рульової колонки, а також панелі приладів і дверних панелей. Двоколірний дизайн також можна побачити на шкіряному кермі GT із позначкою 12 годин кольору Classic Cognac. На шкіряній центральній консолі тиснено напис «Porsche Exclusive Manufaktur».
Додаткові традиційні деталі ще більше підкреслюють інтер’єр: підсвічені накладки на пороги з шліфованого та чорного анодованого алюмінію містять логотип «911 S/T». Porsche Exclusive Manufaktur тисне історичний герб Porsche 1963 року на шкіряній оббивці підголівників і на обкладинці подушки безпеки. Світлодіодні дверні проектори висвітлюють логотип «Icons of Cool» на асфальті поруч із дверима. Слоган є нахилом до духу часу 1950-х, 60-х, 70-х і 80-х років у рамках стратегії Porsche Heritage Design.
На додаток до дизайну автомобіля, загальне враження від Porsche Heritage Design Package у 911 S/T доповнюється відповідними високоякісними автомобільними аксесуарами. Ключ, пофарбований у той самий колір, що й автомобіль, також має історичний герб Porsche і знаходиться в ексклюзивній шкіряній сумці. Ексклюзивна шкіряна обкладинка для футляра для документів автомобіля також включена. Клієнти також отримають автомобільний чохол, виготовлений на замовлення для Porsche 911 S/T.