Швидкість Porsche 911 Turbo — це не що інше, як неймовірна швидкість. Його випуски з повним приводом люб’язно надаються стандартним 3,7-літровим шестициліндровим двигуном потужністю 573 к.с. або 640-сильною версією для моделей Turbo S. Це один із найшвидших автомобілів, які ми коли-небудь тестували , він розганяється до 30 миль/год за 0,8 секунди, до 60 миль/год — за 2,1 секунди, а чверть милі — всього за 9,9 секунди зі швидкістю 138 миль/год. Його ракетне прискорення підкріплюється його здатністю ковтати повороти цілими ковтками завдяки майже магічній керованості, неймовірному управлінню та величезному зчепленню.

Porsche 911 Turbo

Хоча 911 Turbo не пропонує механічної коробки передач, восьмиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням все одно швидша та розумніша за нас. Більше часу з обома руками за кермо – хороша ідея з такою потужністю. Хоча нам подобається задньопривідний 473-сильний 911з механічною коробкою передач, це не означає, що ми коли-небудь відмовимося швидшим і міцнішим 911 Turbo і Turbo S.




Хоча більшість обладнання Porsche 911 Turbo та Turbo S 2023 року залишилася незмінною, цього року випускається обмежена версія Sport Classic , яка поєднує зовнішній вигляд 911 Turbo з 543-сильною версією двигуна Turbo із заднім приводом. і семиступінчастою механічною коробкою передач звичайного 911. Стандартний турбодвигун був налаштований на роботу в межах потужності механічної коробки передач. Лише 1250 буде доступно в усьому світі за ціною 273 750 доларів.




Щоб повністю розблокувати 640 кінських сил 3,7-літрового шестициліндрового двигуна, вам знадобиться пружина для моделі Turbo S. Хоча версія кабріолета з відкритим верхом приваблива, ми б віддали перевагу купе за його чистоту призначення. Окрім надзвичайної потужності та стандартних оновлень продуктивності, кожен Turbo S оснащений спортивними сидіннями, що регулюються у 18 напрямках, 10,9-дюймовим сенсорним екраном, інформаційно-розважальною системою, системою об’ємного звучання Bose, внутрішньою обробкою з вуглецевого волокна та пакетом Porsche Sport Chrono.

Porsche 911 Turbo 2023

У задній частині як Turbo, так і Turbo S стоїть 3,7-літровий шестициліндровий двигун із подвійним турбонаддувом, який розвиває до 640 кінських сил у більш потужному з двох варіантів; звичайна модель Turbo видає 572 кінські сили. Повний привід є стандартним, а перемикання передач виконує восьмиступінчаста автоматична трансмісія з подвійним зчепленням. Porsche заявляє, що Turbo S розганяється до 60 миль на годину за 2,6 секунди, але на нашому тестовому треку він розганявся до 100 км/год лише за 2,2 секунди .




Цей час прискорення збільшився ще швидше під час нашого тесту з 911 Turbo S Lightweight: 60 миль/год прибув лише за 2,1 секунди, і він розігнався до позначки чверть милі за 9,9 секунди зі швидкістю 138 миль/год — перевага важить лише 3557 фунтів, що на 89 менше, ніж раніше. Крім вибухового прискорення, 911 Turbo демонструє шалені рівні зчеплення на поворотах і потужні гальма, що робить його справжньою потужною машиною. Варіанти кабріолетів трохи важчі за купе, але Turbo S з відкритим верхом, на якому ми їхали, виявився таким же захоплюючим.




Як і всі моделі 911, Turbo і Turbo S технічно чотиримісні, хоча дорослі не можуть використовувати задні сидіння. Кабіна схожа на моделі початкового рівня 911 Carrera, але з більш стильним оздобленням, дорожчими опціями та великою кількістю стандартних технологічних функцій, таких як реконфігурований цифровий дисплей приладів. 911 поставляється з переднім багажником, який містить дві ручні валізи, а спинки задніх сидінь складаються вперед, щоб створити велику плоску вантажну зону в моделі купе; під час нашого тестування ми змогли розмістити шість ручних валіз за передніми сидіннями.

Porsche 911 Turbo price

На додаток до цифрових датчиків перед водієм, 911 Turbo та Turbo S стандартно оснащені тією ж інформаційно-розважальною системою, що й менші моделі 911. На великому сенсорному екрані тепер працює найновіше програмне забезпечення Porsche, яке включає додаткові функції та покращену функціональність. Аудіосистема преміум-класу від Bose є стандартною, а стерео Burmester також є опціональним. Є також бездротові підключення Apple CarPlay і Android Auto, а також послуги підписки на супутникове радіо SiriusXM і точка доступу Wi-Fi.