Porsche 911 Turbo
Для недосвідченого ока Porsche 911 Turbo та Turbo S не виглядають такими особливими, вони мають такий самий витончений стиль, як і будь-яке інше купе Porsche, яке несе ці знакові три цифри . Але в задній частині моделей Turbo і Turbo S є потужний 3,7-літровий шестициліндровий твін-турбо, який видає 572 кінські сили в першому варіанті та колосальні 640 «поні» в останньому варіанті.
Хоча нам би хотілося, щоб була опція для ручної коробки передач, але, здавалося б, ясновидюча восьмиступінчаста автоматична коробка передач перемикається набагато швидше, ніж наші ноги та руки могли б це зробити. Серед конкурентів яскравих суперкарів 911 Turbo і Turbo S зберігають низький профіль, але водночас забезпечують приголомшливу продуктивність і, звісно, престижний значок Porsche.
Porsche Taycan Cross Turismo
Porsche Taycan Cross Turismo 2024 року може виглядати як універсал, але насправді це EV-драгстер зі спритністю спортивного автомобіля. Cross Turismo має ті ж варіанти трансмісії, що й седан , за винятком моделі із заднім приводом. Електричні силові агрегати Taycan з довгим дахом варіюються від помірного 469-сильного S S і середнього 562-сильного 4S до гострого 616-сильного Turbo і неймовірного 750-сильного Turbo S варіантів.
Максимальний запас ходу, за оцінками EPA, становить 235 миль, але, виходячи з нашого тестування запасу ходу седана, електромобілі Porsche, як правило, ефективніші під час водіння в реальному світі.
Porsche Cayenne Turbo GT
Насправді, прозорість є основною темою Cayenne Turbo GT. Усе, що відбувається, організовується великою кількістю систем, які злагоджено працюють за лаштунками, але таким чином, що здається, ніби це відбувається миттєво та за вказівкою кінчиків ваших пальців і ніг.
Справа не в тому, що будь-яка система в цьому божевільному Cayenne настільки приголомшлива, що скидає тести. Це те, як вони всі разом працюють разом.